Miten sanoa naiselle etten ole kiinnostunut
Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(
Kommentit (182)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:47"]
Se on hieman hankalaa jättää vastaamatta kun viestejä voi tulla parissa tunnissa sata tai kaksi sataa. Puhelimessa ei saa edes yhteystietoa estettyä
[/quote]
Miten niin on hankalaa? Olisit voinut laittaa puhelimen viestin jälkeen kiinni :/ Jälkiviisaus joo, mutta siis eihän toi oo normaalia. Se nainen on hei pipi. Hanki hetkeks uusi liittymä ja pidä numero salaisena.
Kauhea nainen. Ja miten sä oot tollanen tossu. Ei helvetti suo vaan syvenee. Et vaan vastaa sille mitään. Oikeesti jätä se ennen kuin tilanne pahenee!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:53"]
Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(
[/quote]
Miksi deittailet jos et halua mitään elämän tilanteeseesi. Olet ihan itse soppasi keittänyt.
[/quote]
Näin! Kyllä pitää olla valmis avoliittoon vähintään, jos treffeillekin menee. Ja toteuttamaan naisen toivoman lapsiluvun, jos tällä on ikää yli 35.
[/quote]
Eihän tässä siitä ollut kysymys. Aloittaja sanoi, ettei tahto mitään ja silti deittailee. Oletko jotenkin vähäjärkinen?
Kyl sä AP oot nyt vaan ihan vitun tossu :D Toi ämmä on ihan sekasin etkä säkää tee oikein kun annat sille nyt vääriä viestejä "yrittämällä vielä kerran" :D
Anna olla ja kirjota sille seuraava viesti heti:
"Tulinkin toisiin ajatuksiin sen uudelleen yrittämisen suhteen. En todellakaan halua nähdä sua. Sun ahdisteleva käytös jo itsessään on niin luotaantyöntävää, että menee viimeisetkin kiinnostuksen rippeet tavata edes kaverimielessä. Lisäksi jos jatkat tota pommittamista, käännyn poliisin puoleen. Kiitos hei."
Ilmeisesti ongelmana ei ollut varsinaisesti mikään "kemian puuttuminen" vaan naisen liiallinen innokkuus jo ekoilla treffeillä, mikä sai ap:n varuilleen - ja näköjään syystäkin. Se nainen voi olla muutoin vaikka kuinka mukava tyyppi, nätti, fiksu, upea, mitä tahansa - mutta viesteillä pommittaminen on silkkaa ahdistelua ja huonoa käytöstä, eikä kenenkään tarvitse sellaista sietää. Jos deittikumppanissa on yksikin pelottava piirre, kannattaa juosta karkuun. Ehkä jossain hypoteettisessa rinnakkaisuniversumissa olisitte toisillenne sopiva pari, mutta sellaista tilannetta ei (varmastikaan) tule. Jos nyt jo ahdistaa noin kovasti, miksi kiduttaa itseään?
Kirjoittaja 179 antoi hyvän vinkin. Lisäksi ap voisi vaikka kirjoittaa "Olen pahoillani että tunnet itsesi loukatuksi ja torjutuksi. Tosiasia on kuitenkin, että jatkuva viesteillä pommittaminen antaa sinusta tosi pelottavan kuvan. En halua mitään hankaluuksia elämääni, haluan vain olla rauhassa."
No, ehkä anteeksipyytely ei ole tarpeen. Mutta jotain tuonsuuntaista ap voisi kokeilla.
Tuo viestien paljouskin on suhteellista. Deittailin erään miehen kanssa ja omasta mielestäni viestittelin ihan normaalisti. Häneltä alkoi kiinnostus sitten hiipumaan ja selitys oli että ollaan liian erilaisia ja sain myös negatiivista palautetta liiallisesta viestittelystä. Sinänsä hassua kun aikaisemmin miehet ovat valitelleet etten pidä tarpeeksi yhteyttä, ja ihan samalla lailla olen käyttäytynyt. Edes joka päivä en viestejä laitellut ja muutenkin korkeintaan muutaman, en tiedä miten se on liikaa. Tietysti jos ap:n ystävä laittaa satoja viestejä tunnissa laittaa niin onhan se jo ongelma.
Olen itse keski-ikäinen nainen ja nähtävästi sitten aika peloton kun en käsitä miten joku mies voi pelätä tekstiviestejä! Toivottavasti ei moisia jänöjoonaita omalle kohdalle satu...
Toisekseen innokas nainen ei oman käsitykseni mukaan ole kovin paha rasti, mitä olen miehiltä kuullut. Yleensä nainen on innokas hyvästä syystä, eli jostain syystä ap on tälle naiselle hyvä mätsi, vaikka toisin päin tilanne olisikin toinen.
Onko tilanne edennyt yhtään? Ja 182, joillekin oikeasti on vaikeaa pahoittaa toisen mieli, se on enemmän persoonasta kuin sukupuolesta kiinni. Hyvä taito oppia tässä vaiheessa elämää tietysti.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:47"]
Se on hieman hankalaa jättää vastaamatta kun viestejä voi tulla parissa tunnissa sata tai kaksi sataa. Puhelimessa ei saa edes yhteystietoa estettyä
[/quote] jestas! juokse, metsä
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:12"]
[/quote]
Miksi deittailet jos et halua mitään elämän tilanteeseesi. Olet ihan itse soppasi keittänyt.
[/quote]
Näin! Kyllä pitää olla valmis avoliittoon vähintään, jos treffeillekin menee. Ja toteuttamaan naisen toivoman lapsiluvun, jos tällä on ikää yli 35.
Kannattaa kyllästyttää se. Puhuu pitkästyttäviä niin joskus se kyllästyy.
Minä latasin sovelluksen blacklist plus ja pistin sinne miehen jota treffasin pari kertaa eikä vaan kiinnosta...
Et ole vastuussa naisen tunteista ja sinun ei ole "pakko" suostua tapaamaan enää kertaakaan. Kohta olet vastahakoisesti naimisissa ko. naisen kanssa, jos opetat hänelle, että sinua voi kontrolloida itkemällä ja pommittamalla... Man up. Paras tapa naisenkin kannalta hoitaa asia on sanoa ystävälliseen ja raudanlujaan sävyyn, että tämä oli tässä, kiitos ja hyvää loppuelämää.
..
Jos/kun manipuloiva pommitus taas alkaa eikä laannu parissa päivässä, pyydä lyhyesti lopettamaan häiriköinti, jotta et joudu olemaan poliisiin yhteydessä vainoamisesta. Sitten olet yhteydessä poliisiin, jos muu ei auta. Sinulla on oikeus päättää omasta elämästäsi, nainen kontrolloi nyt sinua syyllistämällä ja annat hänelle turhaa toivoa sallimalla sen.
[/quote]
161 = Ap