Miten sanoa naiselle etten ole kiinnostunut
Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(
Kommentit (182)
Laitoin sille viestiä, ei ole vastannut (yleensä vastaa muutamassa minuutissa). Ja tosiaan, jos ihan omakin elämä löytyy, harrastuksia ja kavereita niin miksei siellä foorumilla saisi jutella? Itseäni kiinnostavia aiheita ja hyviä keskusteluita, joissa tutustuun muihin saman lajin harrastajiin. - Ap
Sano että olet polyamorinen ja sinulla on jo kaksi (2) tyttöystävää ennestään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:46"]
En haluaisi loukata naista kun kieltäytymisistäkin on seurannut useamman tunnin itkut. - Ap
[/quote]
Sanon sen nyt sullekin, kun oon muutamassa ketjussa muillekin sanonut, kun tää on itseäni auttanut. Eli sä olet ap vastuussa vain sun teoista. Et nyt kyllä ole varsinaisesti tehnyt mitään väärää. Sä ET OLE VASTUUSSA MUIDEN TUNTEISTA. Nainen itse on vastuussa omista tunteistaan. Ja sä omistasi. Nainen vastaa omista TEOISTAAN.
Sä voit vaikka suuttua naiselle, jos ei se muuten usko, vaan tekee väärin ahdistelemalla sinua. Suuttuminen ei ole väärin, koska sä saat sen verran puolustaa itseäsi jos toinen ei käsitä kunnioittaa sinun eitäsi.
On varmaan ikävä tunne sanoa naiselle ei, mutta hän on vastuussa omista tunteistaan, et sinä. Hän kyllä selviää, menee vaikka terapiaan sitten, jos sulla ei elämäntilanteen takia ole rahkeita auttaa.
[/quote]
Mutta ap kyllä kustantaa terapian sitten!
Minkä takia tapailet ketään, jos et halua ketään? Tämä toisten pompottelu ällöttää eniten.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:46"] En haluaisi loukata naista kun kieltäytymisistäkin on seurannut useamman tunnin itkut. - Ap [/quote] Sanon sen nyt sullekin, kun oon muutamassa ketjussa muillekin sanonut, kun tää on itseäni auttanut. Eli sä olet ap vastuussa vain sun teoista. Et nyt kyllä ole varsinaisesti tehnyt mitään väärää. Sä ET OLE VASTUUSSA MUIDEN TUNTEISTA. Nainen itse on vastuussa omista tunteistaan. Ja sä omistasi. Nainen vastaa omista TEOISTAAN. Sä voit vaikka suuttua naiselle, jos ei se muuten usko, vaan tekee väärin ahdistelemalla sinua. Suuttuminen ei ole väärin, koska sä saat sen verran puolustaa itseäsi jos toinen ei käsitä kunnioittaa sinun eitäsi. On varmaan ikävä tunne sanoa naiselle ei, mutta hän on vastuussa omista tunteistaan, et sinä. Hän kyllä selviää, menee vaikka terapiaan sitten, jos sulla ei elämäntilanteen takia ole rahkeita auttaa. [/quote] Mutta ap kyllä kustantaa terapian sitten!
[/quote]
Hän voi sanoa olevansa pahoillaan jos loukkasi naisen tunteita. Se riittää.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:54"]
Toivottavasti se nainen, jos sitä nyt on olemassa, tulee tänne kertomaan oman versionsa tapahtumista. Tää ap:n stoori ei oikein täsmää ja on muuttunut koko ajan.
[/quote]
Mä luulen että tässä on käynyt se perinteinen, eli ap on ajatellut että jes, nyt löytyi kiva mimmi ja antanut sellaisen kuvan että on oikeesti kiinnostunut. Sitten kun livenä huomasi ettei nainen olekaan sitä mitä ap on itse päässään kuvitellut, selittelee nyt että lähti vaan säälistä tapaamaan jne. Ei olis ensimmäinen tapaus.
[/quote]
Onko sulla useinkin tapana sepittää omiasi siitä mitä toinen sulle kertoo, kun todellisuuden tajuaminen on liian vaikeaa? Nainen on manipuloiva takertuja, mitä seikkaa aloittaja ei heti huomannut tai ymmärtänyt. Nuori mies varmaankin ja hyväntahtoinen. Ja nainen joku itsesääliä tännä oleva avuntarpeessa oleva ja onneton.
[/quote]
Anteeksi, luulin että tämä on keskustelupalsta jossa saa esittää omia mielipiteitään. Todellisuuden tajuaminen? Sinä siis tunnet ap:n ja naisen ihan henkilökohtaisesti ilmeisesti...
Oikeesti, mitä sitten vaikka nainen onkin takertuja tms., uskon että ap on jollain tasolla antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut, ja sitten käy näin.
[/quote]
Joo, en sanonutkaan, etteikö olisi ollut miehenkin vika, mutta eihän nyt kukaan normaalilla käyvä nainen ole tuommoinen, että luulee olevansa toisesta niin ihana, kun tämä on sanonut jo monta kertaa ei! Tämä ei ole mikään minun mielipiteeni, vai ootko itse sitä mieltä, että kyllä, on ihan oikein pommittaa toista ja itkeä hänelle että kun toinen silloinkin kahden tapaamisen jälkeen on jo NIIN RAKASTUNUT, että ihan kiinnostaa noi itkut ja kiellon päälle painostamiset??
[/quote]
Mitä hittoa skitsoot mulle? Ei ole ok, en ole niin väittänytkään! Sanoin vain, että ap antaa täällä ensin ymmärtää että tämä nainen on tyyliin itse keksinyt koko jutun, kun taas minä veikkaan että ap on antanut naiselle jotain merkkejä kiinnostuksesta, mutta livenä ei natsannut ja nyt yrittää pestä kätensä jutusta. Että niin kuin pitää kuitenkin vähän kantaa vastuuta kun on treffeillekin (huom. monikko) mennyt. Rauhoitu sinä nyt.
[/quote]
En mä mitään skitsoo. Mä taas näen jutun niin, että he tutustuivat netin harrastusryhmässä ja ap on jutellut herttaisesti naiselle tuntematta romanttista kiinnostusta, eikä ymmärtänyt, että naiselle on sellaista alkanut syntyä eikä sitäkään, että hänen oma juttelunsa on sitä voinut synnyttää.
Sittenhän nainen oli halunnut treffeille. Ap ei halunnut, nainen oli ruinannut ja sanonut lopulta, että mennään kavereina. Se kävi aloittajalle. Nainen olikin muokannut niistä treffit ja ap alkoi perääntyä. Nainen kuitenkin halusi uudet treffit ja ruikutti itki ja pyysi ja ap meni sitten vielä toisille treffeille. Nyt kokee naisen suhdepuheet sitten jo liikana.
Luulee, että on naisen tunteista vastuussa (vaikka tekisikin kaiken oikein, koska on ylikiltti) eikä saa siksi sanottua naiselle, ettei halua tavata. Nyt on päättänyt, että on pakko sanoa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:53"]
Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(
[/quote]En jaksa nyt kahlata koko ketjua läpi, mutta tässä aloitusviestissä sanotaan, ettet halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miksi sitten menit millekään nettitreffeille? Miksi alun alkaenkaan vaivata ketään jos kerran jo elämäntilanteesi on sellainen että nyt ei nappaa. Jos joku muu on jo nostanut tämän esille ja olet jo vastannut, eipä sitten mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:39"]
AP EI HALUNNUT MENNÄ MUTTA JOUTUI KUN NAINEN RUIKUTTI!!!
[/quote]
No helvetti. Älä ruikuta, mitä hyvää siitä on koskaan seurannut?
Täällä taas. Vastasi taas samanlaisen itkuviestin kuin ennenkin, olen vain koittanut lohdutaa nyt. Surettaa naisen puolesta. - Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:01"]
Täällä taas. Vastasi taas samanlaisen itkuviestin kuin ennenkin, olen vain koittanut lohdutaa nyt. Surettaa naisen puolesta. - Ap
[/quote]
Älä lohduta!!! Älä vastaa. Ei sen naisen murhe ole sinun asiasi. Tee vaikka niin, että vastaat kerta kerralta pidemmän ajan kuluttua!! Jos et voi olla vastaamatta.
Sanot "en ole kiinnostunut sinusta enää. Olet liian innokas ja minua on alkanut ahdistaa."
Mikä tässä yksinkertaisessa asiassa on taas niin vaikeata?
Sano naiselle:
"Kiitos seurastasi. Pakko sanoa suoraan etten näe meillä minkäänlaista tulevaisuutta. Emme mielestäni sovi parisuhteeseen."
Siinä, AVOT! Kaikki osapuolet ovat tuon sanomisen jälkeen tyytyvväisiä, koska tietävät missä suhde menee tai ei mene! Moukat kiertävät ja kaartavat ja roikottavat jättämällä totuuden kertomatta suoraan!
"En ole kiinnostunut."