Miten sanoa naiselle etten ole kiinnostunut
Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(
Kommentit (182)
Sanot, että sulla on nyt sellainen elämäntilanne ettei siihen sovi mikään parisuhde tms. Korostat ettei naisessa ole vikaa vaan tilanteessa.
No vähän samaa täällä pohdiskelee nainen.. Tutustunut ihan mukavaan mieheen, mutta innokkuus ahdistaa. En halua vielä sitoa itseäni seurustelusuhteeseen. Hyvät neuvot tarpeen.
Lopetat vaan kaiken yhteydenpidon kuin seinään. Näinhän näissä asioissa toimitaan.
Sano että oot työtön, tai jäämässä työttömäks. Ei tarvitse edes itse jättää, nainen sanoo kohta ettei oikein ole kemiaa.
Sanot suoraan, että valitettavasti en ole kiinnostunut muuta kuin kaverimielessä. Pakit satuttaa aina, mutta suoraan sanominen tekee sinusta hyvän miehen. Epätietoisuus on pahinta.
Mä tykkään suoraan puhumisesta, mä oon sanonut suoraan ettei kiinnosta tarpeeksi ja niin on mullekkaan sanottu. Hyvä, niin ei tarvii jäädä miettimään mitä toinen miettii ja meinaa.
Olen muutenkin vähän sellainen ujo. Tavattiin tosiaan netissä ja oli pientä kipinää. Treffeistä olin epävarma mutta kun nainen pyysi, menin. Oli tosi erilainen livenä. - Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:56"]
Sanot, että sulla on nyt sellainen elämäntilanne ettei siihen sovi mikään parisuhde tms. Korostat ettei naisessa ole vikaa vaan tilanteessa.
[/quote]
Minusta ei kannata sanoa noin, koska nainen voi jäädä kärkkymään sopivaa tilannetta. Parempi sanoa suoraan, että hän vaikuttaa kivalta ja on nättikin, mutta kipinää ei vaan ole välillä. Ei sellaisesta oikeastaan kukaan kauheasti suutu, se kipinän puute kun ei ole mikään henkilökohtainen vika. Totta kai pettyy, mutta ymmärtää ainakin sitten kerrasta, eikä jää jossittelemaan.
Ei kannata myöskään yliarvioida naisen tunteita. Jos olette vasta muutaman kerran tavanneet, niin ei hänelle ole voinut vielä hirveän voimakkaita tunteita syntyä, vaikka vaikuttaisikin innokkaalta. Varmasti pakkien saaminen tuntuu naisesta pahalta, mutta eihän siitä romahda, ja pääsee todennäköisesti nopeasti yli asiasta.
14: Nainen puhuu jo suhteesta. Netissä ollaan juteltu pidempäänkin ja täällä synkkaa, mutta livenä ei todellakaan. - Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:58"]Olen muutenkin vähän sellainen ujo. Tavattiin tosiaan netissä ja oli pientä kipinää. Treffeistä olin epävarma mutta kun nainen pyysi, menin. Oli tosi erilainen livenä. - Ap
[/quote]
Millälailla oli erilainen ? Kannattaa sanoa suoraan, älä uskottele naiselle mitään koska se vasta satuttaakin. Sanot että mun mielestä meillä ei synkannut niin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:58"]Mä tykkään suoraan puhumisesta, mä oon sanonut suoraan ettei kiinnosta tarpeeksi ja niin on mullekkaan sanottu. Hyvä, niin ei tarvii jäädä miettimään mitä toinen miettii ja meinaa.
[/quote]
Totta, tosi rasittavaa kun mies viikkotolkulla leikkii muka kiinnostunutta caik ei ole. Suoraan pitää Sanoa aina, kyllä se satuttaa hetken mut sit ei tarvi enää miettiä ja voi siirtyä eteenpäin!
Sanot ehdottomasti suoraan. Muuta vaihtoehtoa ei ole jos kerran et halua naisen kanssa mitään suhdetta enää koskaan. Jos nyt luimistelet tilanteesta valkoisilla valheilla ulos, niin joudut sen selittämään vielä uudelleen ja silloin tilanne on pahempi. Parempi on siis molemmille kerta rysäys kuin pitkän ajan pärinä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:56"]Sanot, että sulla on nyt sellainen elämäntilanne ettei siihen sovi mikään parisuhde tms. Korostat ettei naisessa ole vikaa vaan tilanteessa.
[/quote]
Tämä jos se on totta. Tämän kuultuaan on tosi masentavaa nähdä tyyppi jonkun toisen naisen kanssa heti kohta tosi rakastuneen näköisenä. Totuus on paras, sen voi sanoa ystävällisesti ja vähän pehmentämällä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:56"]
[/quote]Miksi valehdella? Naisessahan se vika on. Tai vika ja vika, mutta tilanne ei ole syy vaan se, ettei nainen kiinnosta.
Naiset haluavat, että sanotaan suoraan eikä pidetä "löysässä hirressä" ( :D ) mutta loukkaantuvat ne silti. Tyly ei koskaan pidä olla. Paitsi jos se alkaa vainoamaan, mutta tähän on aika pieni riski.