Miten sanoa naiselle etten ole kiinnostunut
Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(
Kommentit (182)
Ap, tässä on nyt tukku neuvoja. Ota onkees.
Oho, viesti oli katkennut. Toisille treffeille suostuin kun sitä pommittamista jatkui useampi päivä ihan koko ajan.
Nainen oli tosi kiva ja mukava ennen kuin sai päähänsä tämän treffivillityksen. Sellainen, josta olisikin voinut kiinnostua. Treffeilläkin kiva, mutta jotenkin sellainen ettei synkannutkaan. - Qp
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:16"]
Mä olin kommentoinut sille puoli vuotta ennen sen yhteydenottoa osanotot läheisen kuolemaan, muuten ei oltu ikinä juteltu foorumilla. 51, kun kieltäydyin treffeistä, se kysyi että nähdäänkö sitten kaveripohjalta. Suostuin ja vasta paikan päällä tajusin että taisivat olla treffit kumminkin.
[/quote]
Jaa no okei... Sit en tajua, miksi on ihastunut, paitsi ehkä oot tosi mukavalta vain vaikuttanut ja on reipas nainen kyseessä. Ootko siis muuten kirjoitellut foorumille (=mahdollisuus saada käsitystä) tai onko siellä susta kiva kuva?
65: Juttelen siellä kyllä paljon. Kuvaa ei ole, koska olen yksinkertaisesti niin ruma. - Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:16"]Mä olin kommentoinut sille puoli vuotta ennen sen yhteydenottoa osanotot läheisen kuolemaan, muuten ei oltu ikinä juteltu foorumilla. 51, kun kieltäydyin treffeistä, se kysyi että nähdäänkö sitten kaveripohjalta. Suostuin ja vasta paikan päällä tajusin että taisivat olla treffit kumminkin. [/quote] Ja menit sit toisenkin kerran? Toivotko pääseväs pukille?
[/quote]
Teillä ei selvästikään ole koskaan ollut miespuolista ystävää. Itse olen opiskellut miesvalatiselle alalle ja etenkin opiskeluaikana tuli vietetty aikaa miesten kanssa ihan kaveripohjalta ilman minkäänlaisia sänkyhommia.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:19"]
Oho, viesti oli katkennut. Toisille treffeille suostuin kun sitä pommittamista jatkui useampi päivä ihan koko ajan. Nainen oli tosi kiva ja mukava ennen kuin sai päähänsä tämän treffivillityksen. Sellainen, josta olisikin voinut kiinnostua. Treffeilläkin kiva, mutta jotenkin sellainen ettei synkannutkaan. - Qp
[/quote]
Siis oli tosi kiva ekoilla treffeillä? Mietin siis vaan, että missä vaiheessa olitte sen huomaamiseksi yhteyksissä sen osanoton ja treffivillityksen välillä? Ohishan tää, mutta kun alkoi vaan kiinnostaa :) jotenki niin söpöä. Mut ymmärrän jos ahdistaa.
Laita sille viestiä "Harmi ettei meillä synkannyt livenä, vaikka vaikutatkin kivalta"-tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:19"]Oho, viesti oli katkennut. Toisille treffeille suostuin kun sitä pommittamista jatkui useampi päivä ihan koko ajan.
Nainen oli tosi kiva ja mukava ennen kuin sai päähänsä tämän treffivillityksen. Sellainen, josta olisikin voinut kiinnostua. Treffeilläkin kiva, mutta jotenkin sellainen ettei synkannutkaan. - Qp
[/quote]
Jotenkin en nyt ihan usko tota. Ja aina oisit voinut sanoa, ettet lähde, koska ei kiinnosta. Taidat olla aika tossu? Ja selvästi oot antanut ymmärtää muuta.
No eipä tolla ole mitään väliä, jos pari kertaa vaan ootte tapailleet. Sano ettet oo kiinnostunut ja sillä sipuli. Lopetat yhteydenpidon siihen.
Eli sinuna nyt en hulluna analysoisi asiaa. Who cares? Ei tää suurelta draamalta kuulosta.
Naisella oli huolia ja itki elämäänsä ja sitä etten lähtenyt hänen kanssaan, niin en muuta voinut. En kehdannut kieltäytyä kun toinen suree ettei häntä kukaan huoli. - Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:50"]"Olet nätti ja mukava, mutta en nyt halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Hyvää jatkoa, moikataan jos törmätään!"
Ei oo vaikeeta.
[/quote]Että aluksi tulloo perä kippeeksi mutta muutaman kerran jäläkkeen helepottaa...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:28"]
Naisella oli huolia ja itki elämäänsä ja sitä etten lähtenyt hänen kanssaan, niin en muuta voinut. En kehdannut kieltäytyä kun toinen suree ettei häntä kukaan huoli. - Ap
[/quote]
Voi eiii... Et sitten ajatellut, että ei se niin mene, ettei hän muuta tarttis?
68, otti yhteyttä ja juteltiin netissä monta kuukautta. Oli sympaattinen, mukava, ihana, hauska. Sitten aloitti laittamaan sydämiä, kyseli treffeille ja muuttui ahdistavammaksi. Treffeillä oli mukava mutta ei synkannut. Nyt ei enää olekaan niin hauskaa kun jauhaa lähinnä treffeistä...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:28"]
[/quote]
Voi eiii... Et sitten ajatellut, että ei se niin mene, ettei hän muuta tarttis?
[/quote]
Tyypillinen mies.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:31"]68, otti yhteyttä ja juteltiin netissä monta kuukautta. Oli sympaattinen, mukava, ihana, hauska. Sitten aloitti laittamaan sydämiä, kyseli treffeille ja muuttui ahdistavammaksi. Treffeillä oli mukava mutta ei synkannut. Nyt ei enää olekaan niin hauskaa kun jauhaa lähinnä treffeistä...
[/quote]
Sulle on annettu sanasta sanaan ohjeet mitä sanoa. Sen sijaan että huomiohuoraat täällä, voit ilmottaa naiselle miten on, niin ettei hän turhaan haaskaa sinuun aikaa ja energiaa, kun et ole kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:31"]
68, otti yhteyttä ja juteltiin netissä monta kuukautta. Oli sympaattinen, mukava, ihana, hauska. Sitten aloitti laittamaan sydämiä, kyseli treffeille ja muuttui ahdistavammaksi. Treffeillä oli mukava mutta ei synkannut. Nyt ei enää olekaan niin hauskaa kun jauhaa lähinnä treffeistä...
[/quote]
No mitä? Äsken sanoit vain laittaneesi hänelle yhdet osanotot.
Eli siinä on käynyt just niin kuin arvelinkin, että sä olet vaikuttanut hänestä kiinnostuneelta ja jutellut välittävän oloisesti. Miksi ihmeessä sulle ei tule mieleen, että sympaattinen, ihana, mukava ja hauska nainen voisi olla tyttöystäväsi ja haluaisi olla? Eli jos sinä tunnet noin niin erittäin tod näk hänkin tuntee ja siinä on silloin TIETENKIN se mahdollisuus, että hän ihastuu!
Tässä juuri mietin että mitä laittaisin. - Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:16"]Mä olin kommentoinut sille puoli vuotta ennen sen yhteydenottoa osanotot läheisen kuolemaan, muuten ei oltu ikinä juteltu foorumilla.
51, kun kieltäydyin treffeistä, se kysyi että nähdäänkö sitten kaveripohjalta. Suostuin ja vasta paikan päällä tajusin että taisivat olla treffit kumminkin.
[/quote]
Ja menit sit toisenkin kerran? Toivotko pääseväs pukille?