Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksi päästätte lihavat naisenne pelkissä legginseissä kauppaan?

Vierailija
12.07.2015 |

Olipa taas näky kaupassa kun rehevä nainen oli lyhyessä paidassa ja järjettömän ohuissa ja kulahtaneissa legginseissä liikenteessä. Hänen miestään näytti nolottavan siinä vieressä, kun akka pyllisteli jotain alahyllyltä. Kyllähän mieskin voisi sanoa naiselleen kauppaan lähtiessä, että pukeudu vähän asiallisemmin. Eihän se mieskään siellä kalsareissaan hillunut.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:59"]Mulle ei mahdu enää muut housut! Kaikki puristaa. [/quote] Mitäpä jos laihduttaisit? [/quote] Ei se oo kailille niin helppoa, eikä tässä tarvi lihavia haukkua, asuvalintaa kylläkin. [/quote] Jos housut alkaa puristaan niin kyllähän sitä silloin on lihonut. Ja kyllä, on se helppoa laihduttaa. Katsoo mitä suuhunsa lappaa ja liikkuu pikkusen enemmän. [/quote] Ei se nyt ihan noin mustavalkoista se elämä ole.

[/quote]

Kyllä se yleensä on. Läskit ovat paskaa syömällä/ylensyönnillä itsensä läskiksi saattaneet. Nyt ei lasketa niitä harvoja tapauksia, joissa läskit on tulleet jonkin sairauden myötä.

Vierailija
22/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:19"]

Hei nyt naiset! Mielummin paljain säärin ja reisin - ei mitään legginssejä! Nätti mekko/hame/shortsit/shortsipuku/caprit/tms päälle vaan ja keskity olemaan upea. Legginssit pilaavat kaiken ja saa sääret ja reidet näyttämään rumilta. Legginssit roskiin! :)

[/quote]

Mulla on aika ruman näköiset arvet jaloissa, lisäksi mulle tulee helposti mustelmia eli aika rajun näköiset jalat, siksi legginsit. Toisaalta, en ole kuin muutaman kilon ylipainoinen ja käytän legginsien kanssa aina pitkää paitaa tai mekkoa, eli pylly  ei ole näkyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheilullinen ja normaalipainoinen. Käytän legginsejä, koska ne ovat mukavat päällä. - nainen 26

Vierailija
24/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään rouva pelkissä leggingseissä kauppaan lähde. Kyllä se vetää paidankin yleensä päälleen.

Vierailija
25/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pääasia että miehensä tykkää, tuskin kiinnostaa sun mielipitees asiaan. Vaikka en ko. tyylisuuntaa ymmärräkään niin tiedän kyllä pahempiakin verkkokalvolle palaneita näkyjä...

Vierailija
26/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei näköjään uskalla, mutta mitä te leggisinaiset mietitte, kun kuljette noin?

Vierailija
27/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:44"]Ehkä pääasia että miehensä tykkää, tuskin kiinnostaa sun mielipitees asiaan. Vaikka en ko. tyylisuuntaa ymmärräkään niin tiedän kyllä pahempiakin verkkokalvolle palaneita näkyjä...
[/quote]
Ei voi tykätä. Kaikesta ei ehkä kehtaa sanoa päin naamaa.

Vierailija
28/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin miehistä on kiva, että naisella on tiukat vaatteet ja kaikki muodot näkyää, tai jopa tursuaa läpi. Ystävättäreni on melko iso nainen (+100kg), ja häneltä kerran kysyin suoraan, miksi hänellä oli tiukat legginssit ja liian pieni toppi. Hän sanoi, että miehensä tykkää ja toivoo, että pukeutuu sillä tavalla. Minusta tosi kummallista ja ennen kaikkea tyylittömän, tökerön näköistä, mutta huomasin kyllä kuinka hänen miehellään kädet hiplasi julkisilla paikoilla ym. Että makuja kai on sitten monia.

Vierailija
29/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, mutta kalsareissa liikkuminen yleisillä paikoilla on mautonta ja ohuet legginsit on sellaiset.

Vierailija
30/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nälkäkurjet, miehet nauttii katsella kun löytyy muhkea perse ja kunnolla mehukasta reittä juuri ja juuri piukan kankaan aisoissa. Paljon enemmän silmänruokaa kuin tyhjinä rätteinä päällä roukkuvat rievut laiheliinien päällä, kuin kävelevät naulakot.

Vierailija
31/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mahdu enää muut housut! Kaikki puristaa.

Vierailija
32/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kulkee aina legginsseissä ja kivahan se on katella ku pyllistelee ja valkoiset alkkarit loistaa mustien legginksien läpi. Vaimollakin painoa se reilu 100kg

Vierailija
33/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran yhdessä kaupassa todella isokokoisen naisen, joka oli pukeutunut läpinäkyviin ja täysin kulahtaneisiin legginseihin. Ja mikä pahinta, legginsit olivat mustat ja alla oli valkoiset pikkuhousut. Lisäksi hänellä oli tosi lyhyt takki. En voi sille mitään, mutta näky oli järkyttävä!

Vierailija
34/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:02"]Vaimo kulkee aina legginsseissä ja kivahan se on katella ku pyllistelee ja valkoiset alkkarit loistaa mustien legginksien läpi. Vaimollakin painoa se reilu 100kg
[/quote]
Kai se sitten niin on, että vakka kantensa valitsee.

Vierailija
35/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:51"]

Joistakin miehistä on kiva, että naisella on tiukat vaatteet ja kaikki muodot näkyää, tai jopa tursuaa läpi. Ystävättäreni on melko iso nainen (+100kg), ja häneltä kerran kysyin suoraan, miksi hänellä oli tiukat legginssit ja liian pieni toppi. Hän sanoi, että miehensä tykkää ja toivoo, että pukeutuu sillä tavalla. Minusta tosi kummallista ja ennen kaikkea tyylittömän, tökerön näköistä, mutta huomasin kyllä kuinka hänen miehellään kädet hiplasi julkisilla paikoilla ym. Että makuja kai on sitten monia.

[/quote]

Yksinkertainen ämmä, hyppää varmaan kaivoonkin jos ukkonsa pyytää.

Vierailija
36/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:55"]

Kuulkaas nälkäkurjet, miehet nauttii katsella kun löytyy muhkea perse ja kunnolla mehukasta reittä juuri ja juuri piukan kankaan aisoissa. Paljon enemmän silmänruokaa kuin tyhjinä rätteinä päällä roukkuvat rievut laiheliinien päällä, kuin kävelevät naulakot.

[/quote]

Kiinnostaa kuulla sun mitat, kerrotko? ;)

Vierailija
37/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että laihat ihmiset pelkissä legginseissään on myös järkyttävän mauttoman näköisiä. Myöskin niissä juoksutrikoissaan persettään pystyssä tyrkyttävät nuoret naiset on nolotuksen huipentumia.

Vierailija
38/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:10"]

Tuli vaan mieleen, että laihat ihmiset pelkissä legginseissään on myös järkyttävän mauttoman näköisiä. Myöskin niissä juoksutrikoissaan persettään pystyssä tyrkyttävät nuoret naiset on nolotuksen huipentumia.

[/quote]

Eivät kuitenkaan näytä siinä mielessä pahalta kuin laardilylleröt, joille ei ilmeisesti mahdu enää normaalit vaatteet päälle niin pitää venyviä kalsareita pitää julkisilla paikoilla. Laittaisivat edes jonkin pitkät teltan siihen päälle.

Vierailija
39/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:55"]Kuulkaas nälkäkurjet, miehet nauttii katsella kun löytyy muhkea perse ja kunnolla mehukasta reittä juuri ja juuri piukan kankaan aisoissa. Paljon enemmän silmänruokaa kuin tyhjinä rätteinä päällä roukkuvat rievut laiheliinien päällä, kuin kävelevät naulakot.
[/quote]

Noniin, sitä kun ei itse saa valita mihin se ylimääräinen massa kerääntyy. Mulla tulisi vaan vararengas vyötäisille ja jos peppuun asti jotain riittää, niin valahtaa varmaan takareisien päälle. Että siinä sulle silmänruokaa. :D

Vierailija
40/45 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen ettei legginssien päälle pueta sellaista trikoista minihametta. Itse laitan aina sellaisen, jos legginssien kanssa on lyhyempi tunika. Hame peittää takapuolen 100% varmuudella jos paitamekko vähän nousee. Nämä trikoohameet maksaaavat 5-10 euroa H&M:lla ja ovat myös maailman helpoin ommella itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme