Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatia

Vierailija
12.07.2015 |

harkitsen homeopaatti lääke hoidon aloittamista. olisi mukava kuulla jos teillä on kokemusta. mitkä hyödyt ja onko haittoja? vain asialliset vastaukset kiitos!!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voihan sitä väittää profesorit että kemia on muka luonnollinen tiede, mutta ei niiden väitä tosi asioita muuta eli sitä että kemia on kemiallinen eli keino tekninen eli ei luonnon mukainen asia! ja jos tuota tekstiä uskoisin niin se vahvistaisi sen että molekyyli on kemiallinen aine."

:D Mä en ymmärtänyt. Et voi olla tosissas. Selitä pliis mulle mikä on molekyyli. Tää on pakko kuulla.
Eikä sun mainostamia luonnonlääkkeitä ois olemassakaan ilman kemiaa. KEMIA TUTKII LUONNOSSA ESIINTYVIÄ AINEITA. Miks mä jatkan tätä, tuntuu ku oisin piilokamerassa.

Vierailija
22/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:36"]

"voihan sitä väittää profesorit että kemia on muka luonnollinen tiede, mutta ei niiden väitä tosi asioita muuta eli sitä että kemia on kemiallinen eli keino tekninen eli ei luonnon mukainen asia! ja jos tuota tekstiä uskoisin niin se vahvistaisi sen että molekyyli on kemiallinen aine."

:D Mä en ymmärtänyt. Et voi olla tosissas. Selitä pliis mulle mikä on molekyyli. Tää on pakko kuulla.
Eikä sun mainostamia luonnonlääkkeitä ois olemassakaan ilman kemiaa. KEMIA TUTKII LUONNOSSA ESIINTYVIÄ AINEITA. Miks mä jatkan tätä, tuntuu ku oisin piilokamerassa.

[/quote]

en mä sitä muuten osaa selittää kuin että molekyyli on kemiallinen aine samoin kuin ovat esim antibiootti uraani tai fosfaati koska en ole keemikko. tulee toistoa mutta kemia tutkii kemiallisia aineita ja puolestaan luonnon tiede tutkii luonnollisia luonnossa olevia aineita. luonnolliset lääkkeet saadaan luonnon aineista metsästä ja pellolta ja muualta ja ei niihin tarvita kemian koe putkia ja muita sellaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:46"]

[/quote]

en mä sitä muuten osaa selittää kuin että molekyyli on kemiallinen aine samoin kuin ovat esim antibiootti uraani tai fosfaati koska en ole keemikko. tulee toistoa mutta kemia tutkii kemiallisia aineita ja puolestaan luonnon tiede tutkii luonnollisia luonnossa olevia aineita. luonnolliset lääkkeet saadaan luonnon aineista metsästä ja pellolta ja muualta ja ei niihin tarvita kemian koe putkia ja muita sellaisia

[/quote]

Siis voi vittu nyt suoraan sanottuna. :D Ootko lukenu ainuttakaan viestiä mihin vastaat? Kemia ei tutki mitään yliluonnollisia kemiallisia aineita vaan ihan niitä samoja aineita mitä on luonnonlääkkeissäkin. Myös luonnonlääkkeiden valmistajat hyödyntävät kemian tuntemusta valmistaessaan niitä rohtojaan. En voi ymmärtää miten joku voi olla noin pihalla, pahoittelen suorasukaisuuttani. :D Kemia tutkii luonnonaineita. LUONNOLLISIA AINEITA.

Vierailija
24/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:51"]

[/quote]

[/quote]

Siis voi vittu nyt suoraan sanottuna. :D Ootko lukenu ainuttakaan viestiä mihin vastaat? Kemia ei tutki mitään yliluonnollisia kemiallisia aineita vaan ihan niitä samoja aineita mitä on luonnonlääkkeissäkin. Myös luonnonlääkkeiden valmistajat hyödyntävät kemian tuntemusta valmistaessaan niitä rohtojaan. En voi ymmärtää miten joku voi olla noin pihalla, pahoittelen suorasukaisuuttani. :D Kemia tutkii luonnonaineita. LUONNOLLISIA AINEITA.

[/quote]

meillä on tässä kyllä nyt mieli pide ero. onko sitten sun mielestä muka vaikkapa leipä kemiallinen aine? kun luet kaupassa mainoksia niin mainostaako siellä joku kemiallista leipää? en ole ikinä nähnyt! siellä mainostetaan luonnon mukaista leipää!

Vierailija
25/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

meillä on tässä kyllä nyt mieli pide ero. onko sitten sun mielestä muka vaikkapa leipä kemiallinen aine? kun luet kaupassa mainoksia niin mainostaako siellä joku kemiallista leipää? en ole ikinä nähnyt! siellä mainostetaan luonnon mukaista leipää!

[/quote]

Hassua kun tää ei ole mielipidekysymys. Luepa nyt vaikkapa vanhasta kunnon Wikipediasta (jota jo kerran siteerasin) mitä kemialla tarkoitetaan. Tää on jo ihan uskomatonta. :D Kyllä, leipä koostuu kemiallisista aineista. Ihan kaikki tässä maailmassa koostuu kemiallisista aineista. Eli molekyylien yhdistelmistä. Auttakaa nyt joku!

Vierailija
26/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käytetty homeopatiaa lasten sairauksien hoidossa.

On auttanut puhkeavien hampaiden aiheuttamissa itkukohtauksissa ja kivun lievittämisessä jopa paremmin, kuin särkylääkkeet. Korkeassa kuumeessa on laskettu kuumetta homeopaattisten valmisteiden avulla. Korvatulehdusten hoidossa sekä muissa infektioissa.

En usko, että saat vastauksen tältä palstalta. Ei se auta, kuin kokeilemalla.

Me turvaudutaan aina ensisijaisesti homeopatiaan ja luonnonlääketieteeseen. Toki käytämme myös lapsia lääkäreillä. Varsinkin labrakokeet on tärkeitä. Tulehdusarvojen seuraaminen kertoo vähän mihin suuntaan ollaan menossa. Korvatulehdusten hoidossa käymme lääkärissä aina kontrollissa tarkistuttamassa, että korvat ovat todella parantuneet jne.

Vierailija
27/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hassua kun tää ei ole mielipidekysymys. Luepa nyt vaikkapa vanhasta kunnon Wikipediasta (jota jo kerran siteerasin) mitä kemialla tarkoitetaan. Tää on jo ihan uskomatonta. :D Kyllä, leipä koostuu kemiallisista aineista. Ihan kaikki tässä maailmassa koostuu kemiallisista aineista. Eli molekyylien yhdistelmistä. Auttakaa nyt joku!

[/quote]

totta kai tämä on mieli piteistä kiinni. et sä voi väittää että mun mieli pide olisi huonompi kuin sinun vain sen takia että Wikipediassa lukee sun kannan mukaan. wikipedian jutun on tietysti kirjoittaneet tieteilijät jotka yrittävät hälventää kemian pahaa mainetta. kyllä tietysti ihmiset höynähtää enemmän kemiallisiin aineisiin kun kemian väitetään wikipediassakin olevan muka luonnollinen asia mitä se ei ole koska se on keino tekoista. en tajuu miten voidaan olla niin pihalla että väitetään kemiallisia myrkkyaineita luonnollisiksi aineiksi. voi hyvää päivää. voisin mäkin perustaa oman wikipedian ja kirjoittaa sinne mun mieli piteen ja sitten sun tulkinnan mukaan se mun mieli pide muuttuisi tosi asiaksi vain koska se lukisi siellä mun omassa wikipediassa. varmaan oli vitsi tuo sun leipä juttu? et mitenkään voi olla aikuisten tosissas

Vierailija
28/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:13"]

Me ollaan käytetty homeopatiaa lasten sairauksien hoidossa.

On auttanut puhkeavien hampaiden aiheuttamissa itkukohtauksissa ja kivun lievittämisessä jopa paremmin, kuin särkylääkkeet. Korkeassa kuumeessa on laskettu kuumetta homeopaattisten valmisteiden avulla. Korvatulehdusten hoidossa sekä muissa infektioissa.

En usko, että saat vastauksen tältä palstalta. Ei se auta, kuin kokeilemalla.

Me turvaudutaan aina ensisijaisesti homeopatiaan ja luonnonlääketieteeseen. Toki käytämme myös lapsia lääkäreillä. Varsinkin labrakokeet on tärkeitä. Tulehdusarvojen seuraaminen kertoo vähän mihin suuntaan ollaan menossa. Korvatulehdusten hoidossa käymme lääkärissä aina kontrollissa tarkistuttamassa, että korvat ovat todella parantuneet jne.

[/quote]

Siis miten tyhmä voi ihminen olla?

Homeopatia kun ei auta -lääkkeet auttavat.

Kerros nyt: käyttäisitkö vaikkapa peräpukamaleikkauksesta johtuvaan särkyyn homeopaattista valmistetta? :)

Vierailija
29/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede on humpuukia. En käsitä miten ihmiset luottavat moiseen humpuukiin vuodesta toiseen. Homeopatia vaikuttaa immuunipuolustuksen toimintaan, ja voi sitten lievittää oireita, mutta ei ole vastaus mihinkään, jos haluaa parantua jostakin. Kuten ei humpuukilääketiedekään.

Vierailija
30/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on trollit vuosien vieriessä huonontunu.

Vierailija
31/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:35"]

Lääketiede on humpuukia. En käsitä miten ihmiset luottavat moiseen humpuukiin vuodesta toiseen. Homeopatia vaikuttaa immuunipuolustuksen toimintaan, ja voi sitten lievittää oireita, mutta ei ole vastaus mihinkään, jos haluaa parantua jostakin. Kuten ei humpuukilääketiedekään.

[/quote]

Tiede ei tietenkään ole humpuukia.

Homeopatia on teholtaan placebon luokkaa -ei siis 0 mutta aika lähellä.

Vierailija
32/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:47"]

Voi ei, taas yks jolla on foliohattu liian kireellä.
Joo, lääketeollisuudessa pyörii isot rahat. Ei, lääketiede ei yritä sairastuttaa ihmisiä entistä enemmän säilyttääkseen lääkkeiden menekin, sillä kuka ihme ostaisi toimimattomia lääkkeitä. Valoja tauluun nyt.

Ja ei, lääkkeet eivät ole mitään ihmiskeholle vieraita myrkkyjä. Ne on yhdistelmiä aineista jotka buustaavat esimerkiksi välittäjäaineiden toimintaa. Pillerissä on se mitä tarvitaan, voikukanlehdessä hyvin vähän jotain vaikuttavaa ainetta ja 99% turhaa ainesta. Jos on siis mitään oikeasti vaikuttavaa. Sen lisäksi lääkkeiden vaikutukset sairauksiin ja muihin kehon toimintoihin on tutkittu, huuhaarohtojen ei. Älä myrkytä itseäsi millään random yrttirohdoslitkuilla joista ei jeesus itsekään tiedä mitä niissä oikeasti on. Niiden sisältöä ei valvota samalla lailla kuin oikeiden lääkkeiden.

Aamen. En edes tiedä miksi jaksan provosoitua näistä uudestaan ja uudestaan.

[/quote]

ihmiset ostaa kemiallisia myrkky lääkkeitä koska luulee niiden toimivan koska lääke teollisuus mainostaa isolla rahalla. ei ne varmaan tarkoituksella yritä sairastuttaa mutta ne voisivat kehittää turvallisia eli luonnollisista aineista tehtyjä lääkkeitä eikä mistään kemikaaleista tehtyjä. luonnon lääkkeitä on käytetty tuhansia vuosia mutta nykyään niitä ei käytetä, koska tiede ja lääke tehtaat syrjii niitä periaatteen vuoksi ilman mitään todellista syytä. ja se syy on että lääke tehtaat pelkää että kalliit kemikaalit ei mene enää kaupaksi kun monet asiat voisi hoitaa myös luonnonmukaisilla lääkkeillä. ei tieteellisiäkään lääkkeitä ole kaikkia todistettu toimiviksi, miksi luonnon lääkkeistä sitten muka pitäisi?
[/quote]

Etenkin tällä ulosannilla tämä on ihan hemmetin uskottavaa.

Vierailija
33/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahojen lääkkeiden syntyhistoria menee näin:

kas, pajunkuori näyttää minulla helpottavan pääkipua -> tehdään tilastollinen koe jolla todistetaan käykö näin oikeasti, kaikissa tapauksissa ja kaikilla ihmisillä -> käy -> katsotaan mitä aineita pajunkuoressa on ja testataan mikä tai mitkä vaikuttavat päänsäryn vähenemiseen -> löydetään asetyylisalisyylihappo -> tehdään asetyylisalisyylihaposta pillereitä ja nimitetään sitä aspiriiniksi -> aletaan myydä.

Homeopatian syntyhistoria puolestaan menee näin:

kas, vesi näyttää minulla helpottavan oiretta x -> tehdään tilastollinen koe jolla todistetaan käykö näin oikeasti, kaikissa tapauksissa ja kaikilla ihmisillä -> ei käy -> mutku kyllä se minulla auttoi -> aletaan levittää homeopatiapropagandaa -> vää vää paha lääketiede yhyy

Vierailija
34/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"totta kai tämä on mieli piteistä kiinni. et sä voi väittää että mun mieli pide olisi huonompi kuin sinun vain sen takia että Wikipediassa lukee sun kannan mukaan. wikipedian jutun on tietysti kirjoittaneet tieteilijät jotka yrittävät hälventää kemian pahaa mainetta. kyllä tietysti ihmiset höynähtää enemmän kemiallisiin aineisiin kun kemian väitetään wikipediassakin olevan muka luonnollinen asia mitä se ei ole koska se on keino tekoista. en tajuu miten voidaan olla niin pihalla että väitetään kemiallisia myrkkyaineita luonnollisiksi aineiksi. voi hyvää päivää. voisin mäkin perustaa oman wikipedian ja kirjoittaa sinne mun mieli piteen ja sitten sun tulkinnan mukaan se mun mieli pide muuttuisi tosi asiaksi vain koska se lukisi siellä mun omassa wikipediassa. varmaan oli vitsi tuo sun leipä juttu? et mitenkään voi olla aikuisten tosissas"

Mä en tiedä mist sä revit tän keinotekojauhantas kokoajan mukaan mutta siis. Vielä kerran. Kemia on TIETEENALA joka tutkii LUONNOLLISIA AINEITA JA NIIDEN YHDISTEITÄ. En tiedä mitä keinotekoista siinä voisi olla. Tottakai kemiaa voidaan käyttää myös synteettisten aineiden valmistukseen mutta se on sitten ihan eri tarinansa. Kaikki lääkkeetkään eivät ole synteettisiä. Nyt en jaksa tätä sulle enempää yrittää avata koska tajusin et mua taidetaan tässä höynäyttää oikein olan takaa. :D
Ja toi leipäjuttu.. Mä en tiedä et kuvitteletko sä että leipä kasvaa maassa tai puussa mut sehän on kemiallisten reaktioiden avulla valmistettua. Taikina kohoaa kemiallisen reaktion tuloksena. Siinä ei ole mitään keinotekoista. I'm out.

Vierailija
35/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:35"]

[/quote]

Tiede ei tietenkään ole humpuukia.

Homeopatia on teholtaan placebon luokkaa -ei siis 0 mutta aika lähellä.
[/quote]

Humpuukia mitä humpuukia, ei "tiede"-sanan käyttäminen tee mistään automaattisesti tiedettä. Tieteellä on ihan kriteerit, mitä kriteerejä ei lääketiede täytä.

Vierailija
36/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paatti myös homeessa!!!

Vierailija
37/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:35"] Lääketiede on humpuukia. En käsitä miten ihmiset luottavat moiseen humpuukiin vuodesta toiseen. Homeopatia vaikuttaa immuunipuolustuksen toimintaan, ja voi sitten lievittää oireita, mutta ei ole vastaus mihinkään, jos haluaa parantua jostakin. Kuten ei humpuukilääketiedekään. [/quote] Tiede ei tietenkään ole humpuukia. Homeopatia on teholtaan placebon luokkaa -ei siis 0 mutta aika lähellä. [/quote] Humpuukia mitä humpuukia, ei "tiede"-sanan käyttäminen tee mistään automaattisesti tiedettä. Tieteellä on ihan kriteerit, mitä kriteerejä ei lääketiede täytä.

[/quote]

Vittu mitä paskaa.

Lääketiede on tiedettä, se toimii ja auttaa. Homeopatia on uskomushömppää -se ei toimi eikä auta. Se on uskonnon kaltaista soopaa.

Vierailija
38/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yksi taitaa sekoittaa sanat synteettinen ja kemia. Luonnonaineet eivät ole synteettisiä, lääkeaineet on. Luonnonaineita ja synteettisiä aineita voidaan molempia tutkia ja sitä kutsutaan nimellä kemia. Mutta ethän sä tästäkään mitään tajunnut, eiks niin? 

Tää ulkomaalaiselta vaikuttava sekopää on muuten JOKA homeopatiaketjussa selittämässä!

Vierailija
39/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:52"]

Tää yksi taitaa sekoittaa sanat synteettinen ja kemia. Luonnonaineet eivät ole synteettisiä, lääkeaineet on. Luonnonaineita ja synteettisiä aineita voidaan molempia tutkia ja sitä kutsutaan nimellä kemia. Mutta ethän sä tästäkään mitään tajunnut, eiks niin? 

Tää ulkomaalaiselta vaikuttava sekopää on muuten JOKA homeopatiaketjussa selittämässä!

[/quote]

Joo. Ollut jo monta vuotta. Pahinta on sitten, kun se "keskustelee" itsensä kanssa...

Vierailija
40/83 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:52"]

[/quote]

Voi ei, oon kuluttanu tähän jo paljon aikaan ihan turhaan siis. :D Olisinpa tienny et tää on joku kestohörhö joka ei vaan simppelisti ymmärrä lukemaansa. Tai tulihan se mullekin lopulta selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä