Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtainen sota-ahdistus

Vierailija
24.02.2022 |

Miten te kestätte tilanteen tuomaa ahdistusta?
Antakaa neuvoja, pelkään. Ei ketään, kenen kanssa keskustella.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhealta tuntuu. Kaikki traumat iski päälle ja pelkään.

Vierailija
2/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ahdistus ihan paikallaan. Max 2 vuotta niin sama edessä täällä, ala jo valmistautua vähintään henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisilla ajatuksilla voi saada ahdistusta hallintaan?

Vierailija
4/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henk koht vituttaa niin paljon se että menee pitkästä aikaa hyvin ja JUST kun sain paketin kasaan asioilta menee pohja 😡. Mieluimmin ottanut tän siihen kun kaikki ketuttaa muutenkin.

Vierailija
5/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Rauhoitti katsoa livenä kiovaa.

Vierailija
6/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin aika pelätä. Sitten kanavoidaan pelko toiminnaksi, yhdessä. Et ole yksin vaikka siltä tuntuu

Vierailija
7/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se sota tulee se ei kestä kuin korkeintaan kaksi viikkoa ja ulottuu korkeintaan itärajalta helsinkiin.

Vierailija
8/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa realisoida kiinteä omaisuus ja muutta läheisten lähelle

Vierailija
9/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työahdistuskin päällä ja päätä ja sydäntä särkee, joka paikkaa kolottaa, ruoka ei maita.

Vierailija
10/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää

Vierailija
11/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmähiki

Vierailija
12/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö lapset tai ovatko he peloissaan?

Vierailija
13/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni tottunut turvaamaan Jumalaan. Se on auttanut monien vaikeiden asioiden läpi. Jumalaan turvaan nytkin ja minua lohduttaa ajatus että MITÄÄN ei tapahdu hänen sallimattaan

Tiedän että tämä ärsyttää joitakin.

Mutta minulle tämä on todellinen apu ja lohtu.

Vierailija
14/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavinta on meidän Sönkkö Sanna...ei hyvältä näytä

Vierailija
15/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen, ei pidä ahdistua asioista joille ei itse voi yhtään mitään. Tai jos koet voivasi, niin tee se mitä voit. Media ottaa kaiken sodasta irti, ei ehkä kannata seurata.

Vierailija
16/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te pelkäätte? Kuuluuko tai näkyykö sodan ääniä. Pelätkää sitten vasta kun on oikeasti aihetta. Nyt ei ole. Kaikki on hyvin meillä Suomessa.

Vierailija
17/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ahdistaa. En olisi uskonut tällaista täysimittaista hyökkäystä näkeväni, vaikka toki tästä on puhuttu viikkokaupalla. Toivon, että Suomi jättää Nato-hakemuksen ensi tilassa. Kuka tietää, mihin tämä johtaa - tuskin jää Ukrainaan. 

Vierailija
18/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos se sota tulee se ei kestä kuin korkeintaan kaksi viikkoa ja ulottuu korkeintaan itärajalta helsinkiin.

Tällä kertaa Helsinki tuskin kiinnostaa Venäjää. Se on itäraja. Kulkureitti itää pitkin pohjoiseen. Ruotsiin ja Norjaan.

Vierailija
19/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jotenkin ajattelen, että se on sellainen asia johon en itse pysty mitenkään vaikuttamaan, joten en murehdi liiaksi. Toki huolestuttaa ihan jo Ukrainan puolesta, mutta tässä maallikkona ei oikein pysty tekemään mitään. Sodat on kamalia.

Vierailija
20/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri saamassa paketin takaisin kasaan. Tässä korona-aikana pandemiasta riippumattomista syistä tipahdin ikään kuin välitilaan odottamaan.

Koskaan en ole ollut näin lähellä asumista omassa talossa, enkä näin lähellä vakinaista työsuhdetta. Sodan varjo pelottaa, koska sota voisi helposti viedä pois talon ja työn. Toisille varmasti pikku homma joku oma talo, minulle siitä on tullut pelastava oljenkorsi kaiken muun keskelle. Yksin en pysty sitä pitämään, jos puolisolle jotain sodassa kävisi (rauhan aikana tilanne voisi hyvinkin olla positiivisempi).

Pelkään myös, että tilanne pitkittyy ja jotain tapahtuu vasta muutamaa vuotta myöhemmin, eli sitten kun esikoispoikani on 17-18-vuotias. Sitten olisi tykinkuulana isänä ja poika 😞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi