Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtainen sota-ahdistus

Vierailija
24.02.2022 |

Miten te kestätte tilanteen tuomaa ahdistusta?
Antakaa neuvoja, pelkään. Ei ketään, kenen kanssa keskustella.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös ahdistaa. En olisi uskonut tällaista täysimittaista hyökkäystä näkeväni, vaikka toki tästä on puhuttu viikkokaupalla. Toivon, että Suomi jättää Nato-hakemuksen ensi tilassa. Kuka tietää, mihin tämä johtaa - tuskin jää Ukrainaan. 

No ei siellä mitään täysimittaista hyökkäystä ole.

Lentokoneet ja ilmapuolustus pistettiin pakettiin.

Vierailija
22/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä että ihmiset ovat Ukrainassakin menneet ihan tavallisesti tänäänkin kouluihin ja töihin. Ja jotkut sitten ovat täällä Suomessa ihan lamaantuneita pelosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen, ei pidä ahdistua asioista joille ei itse voi yhtään mitään. Tai jos koet voivasi, niin tee se mitä voit. Media ottaa kaiken sodasta irti, ei ehkä kannata seurata.

Sota on tosiasia.

Sehän siinä ahdistaa kun ei voi mitään yhdelle paskiaiselle; oli kyse työstä tai maailman rauhasta.

Töissäkin on sellainen pikku-P.

Vierailija
24/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä että ihmiset ovat Ukrainassakin menneet ihan tavallisesti tänäänkin kouluihin ja töihin. Ja jotkut sitten ovat täällä Suomessa ihan lamaantuneita pelosta.

Autot vilistää Kiovan kaduilla ja ihmisiä torilla.

Itse en olisi.

Vierailija
25/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko nössö vauvoja. Ei ole mitään pelättävää. Todennäköisesti pelkäsitte myös koronaa hirveästi, että se tappaa meidät kaikki. No tässä ollaan vieläkin.

Vierailija
26/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan, että ei tarvitse mennä töihin.

Ensin ympäristöahdistus

Sitten korona-ahdistus

Nyt Ukaraina-ahdistus

Ja kohta taas ympäristöahdistus.

Ei ketään mennä töihin, pysäytetään yhteiskunta ja yhyy, on vaikeaa…en kestä…yhyyy

Vierailija
27/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on seuraava koska muut joko venäjän kamuja tai nato maita. eli ahdistaa kyllä. peruin hieroja ajankin koska enää ei voi tuhlata yhtään koska pitää säästää että saa lapset ulos maasta jos tarve tulee

Vierailija
29/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
30/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on traumaperäinen stressihäiriö ja ahdistuneisuushäiriö, joten juu. Aika ahtaalla olen🥲

Vierailija
31/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua te pelkäätte? Kuuluuko tai näkyykö sodan ääniä. Pelätkää sitten vasta kun on oikeasti aihetta. Nyt ei ole. Kaikki on hyvin meillä Suomessa.

Sodan ääniä kuuluu harva se päivä. Asun Parolassa. Mutta olen niin tottunut niihin, että ennemmin hätkähdän esim. liikenteen kovia ääniä. Jos tänne joku hyökkäisi, voisi olla, etten edes huomaisi.

Vierailija
32/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuin Rahikaisia joka lähti perääntymään.

”Mutta kun pelottaa, herra kersantti”

”Saatana, pelottaa täällä muitakin, mutta kun ollaan kuin lampaat”

Hävettää tällainen epäisänmaallinen itku.

Vierailija
33/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös ahdistaa. En olisi uskonut tällaista täysimittaista hyökkäystä näkeväni, vaikka toki tästä on puhuttu viikkokaupalla. Toivon, että Suomi jättää Nato-hakemuksen ensi tilassa. Kuka tietää, mihin tämä johtaa - tuskin jää Ukrainaan. 

Nato-trolli, mee ny himaas.

Vierailija
34/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nato-trolli, mee ny himaas.

Rysssätrolli, mene itse.

Vierailija
35/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisilla ajatuksilla voi saada ahdistusta hallintaan?

Ahdistuksen vastaan ei kannata taistella vaan hyväksyä se paha olo pelkäämättä. Sanot vaan rauhallisesti, että nyt minua ahdistaa, mutta jossain vaiheessa se mene ohi. Jos pelkää ja panikoi ja taistelee, se ruokkii ahdistusta.

Vierailija
36/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka väheksyvät toisten ahdistusta. Väheksyjiä on myös tässä keskustelussa. Se on ihan sama mistä asiasta ihmisellä on paha olla, meidän tulisi tukea toisiamma eikä ilkkua. Ilkkuminen ja pahan levittäminen saattaa meidät perikatoon ja toisiamme vastaan.

Vierailija
37/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua henk koht vituttaa niin paljon se että menee pitkästä aikaa hyvin ja JUST kun sain paketin kasaan asioilta menee pohja 😡. Mieluimmin ottanut tän siihen kun kaikki ketuttaa muutenkin.

Miksi menee pohja?

Sota ei koske Suomea. Ainakaan vielä.

Vierailija
38/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käperry sateenkaarilippuun ja voimaannu?

Vierailija
39/42 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään eniten noita ydinaseita, meinaa järki lähteä jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
40/42 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on keskittynyt Ukrainaan, nyt Suomi voi avata silmänsä ja tajuta, että naapurimaa ei ole niin tasainen ja rauhallinen kuin on toivottu. Nyt on Suomen aika ryhtyä maata suojeleviin ennakoiviin toimiin. Sillä aikaa meidän elämä jatkuu ennallaan. Turha lietsoa paniikkia ja elää pelossa. Pidä taukoa uutisen lukemisesta ja somesta. Tällä sivustolla näyttää myös paniikki olevan päällä, älä lue tätä sivustoa. Mene ulos kävelylle, katso telkkarista hyvän mielen ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi