Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi!!!!!

Vierailija
12.07.2015 |

Vieläki hehkutan :)

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:03"]Eikö tämä yksi sairas keksi oikeasti muuta tekemistä kuin AV palstalla roikkuminen koko päivän? Olen pahoillani sun puolesta.
[/quote] Miksi itse roikut täällä? Sinä tässä se sairas ja mielipuoli olet, en minä. Minua huvittaa olla näkemässä täällä miten hoitoalan lampaat käyttää apinanaivojaan netissä. Ai niin, työaikanakinhan te roikutte netin maailmassa, samaan aikaan kun ihmiset kärsivät inhimillistä hätää.
[/quote]Kiitos kysymästä, juuri äsken tänne tulin ja aikaisemmin tänään palstalla en ole käynyt. Tätä ketjua kun lueskeli läpi niin heti bongasin sinut että samaa sössöttelyä olet jaksanut tänne aamusta asti näpytellä. En ole itse hoitoalalla, ihan btw. Muuten, noista traumoistasi kannattaa käydä juttelemassa ihan psykiatrin kanssa. :-) Mutta oli kiva vaihtaa sanaset, nyt täytyy mennä. Lähdetään miehen ja ystävien kanssa illanviettoon! Koitahan sinäkin jos löytäisit muutakin tekemistä, ei ole terveellistä istua koko päivää näyttöä fanaattisesti tuijottaen.
[/quote] Taidat olla silmävammainen tai puolisokea muuten, sillä olen ollut täällä vasta 13.00 asti. Sinähän sen parhaiten tiedät, koska puhut psykiatrista. Taitaa olla kokemusta, minkä sortin mieli sairaudesta mahdat lapsi kärsiä?

Vierailija
22/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:43"]sh = sairaan huono
[/quote]

sh = sinua harmittaa (etteivät kykysi riittäneet hoitotyöhön)
[/quote] Ihmisen persettä pesemään riittää kenen tahansa taito. Sairaanhoitajien koulutus maksaa yhteiskunnalle turhan paljon, ja mitä se meille tuottaa? Idiootteja roppakaupalla, jotka eivät erota A:ta Ö:stä. Lisäksi se tuottaa yhteiskunnalle ihmisiä, jotka saa teidän takia osakseen suurta inhimillistä kärsimystä kaste, aikuisten ja vanhojen parissa. Aina ensihoitajasta lääkäriin asti kaikki täysiä psykopaatteja joilla on vain koulutus ihmisen tappamiseen ja vioittamiseen. Ammattikuntanne nimi olisi osuvammin sairaantappaja.
[/quote] Et ole varmaankaan tosissasi, tai jos olet,kuulostaa aika harhaisilta sun juttusi. Mutta hyvää viihdettä toki.
[/quote] En kunnioita millään lailla sosiopaatteja, jotka turmelee ihmmisiä, naureskelee ja tirskuu ihmisten sairauksilla, pettää toisiaan työpaikalla ja perheissään.
[/quote]

Ahaa, sehän tässä kiikasti. Ukkosi petti sinua sh:n kanssa. Vetäähän se mielen katkeraksi... Sääliä sinua pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:03"]Eikö tämä yksi sairas keksi oikeasti muuta tekemistä kuin AV palstalla roikkuminen koko päivän? Olen pahoillani sun puolesta.
[/quote] Miksi itse roikut täällä? Sinä tässä se sairas ja mielipuoli olet, en minä. Minua huvittaa olla näkemässä täällä miten hoitoalan lampaat käyttää apinanaivojaan netissä. Ai niin, työaikanakinhan te roikutte netin maailmassa, samaan aikaan kun ihmiset kärsivät inhimillistä hätää.
[/quote]Kiitos kysymästä, juuri äsken tänne tulin ja aikaisemmin tänään palstalla en ole käynyt. Tätä ketjua kun lueskeli läpi niin heti bongasin sinut että samaa sössöttelyä olet jaksanut tänne aamusta asti näpytellä. En ole itse hoitoalalla, ihan btw. Muuten, noista traumoistasi kannattaa käydä juttelemassa ihan psykiatrin kanssa. :-) Mutta oli kiva vaihtaa sanaset, nyt täytyy mennä. Lähdetään miehen ja ystävien kanssa illanviettoon! Koitahan sinäkin jos löytäisit muutakin tekemistä, ei ole terveellistä istua koko päivää näyttöä fanaattisesti tuijottaen.
[/quote] Ai niin, turha puolustella ettet olisi hoitaja. Sillähän juuri puolustautua yrität että kiellät ammattisi, koska sinua hävettää olla hoitaja.

Vierailija
24/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:03"]Eikö tämä yksi sairas keksi oikeasti muuta tekemistä kuin AV palstalla roikkuminen koko päivän? Olen pahoillani sun puolesta.
[/quote] Taidat olla silmävammainen tai puolisokea muuten, sillä olen ollut täällä vasta 13.00 asti. Sinähän sen parhaiten tiedät, koska puhut psykiatrista. Taitaa olla kokemusta, minkä sortin mieli sairaudesta mahdat lapsi kärsiä?
[/quote]

Rahkeesi eivät riitä edes kirjoittamaan sanaa "mielisairaus" oikein. Mitenhän sitten sh-opintoihin...

Vierailija
25/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis parempi aloittaa uudella otsikolla, ilman pahempia kirjoitusvirheitä ja nimiäkään ei välttämättä tarvita. Onnea uuteen yritykseen.

Vierailija
26/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:03"]Eikö tämä yksi sairas keksi oikeasti muuta tekemistä kuin AV palstalla roikkuminen koko päivän? Olen pahoillani sun puolesta.
[/quote]

Rahkeesi eivät riitä edes kirjoittamaan sanaa "mielisairaus" oikein. Mitenhän sitten sh-opintoihin...
[/quote] Koska en edes halua alalle, josta valmistuu sosiopaatteja ihmisten silpojia. Onko hauskaa olla sellainen. Onnekseni en ole mielisairas, mutta harmittelen niitä kaikkia mt-potilaita, jotka sinutkin tulevat kohtaamaan. Et omaa minkäänlaista ammattitaitoa.

Vierailija
27/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:03"]Eikö tämä yksi sairas keksi oikeasti muuta tekemistä kuin AV palstalla roikkuminen koko päivän? Olen pahoillani sun puolesta. [/quote] Miksi itse roikut täällä? Sinä tässä se sairas ja mielipuoli olet, en minä. Minua huvittaa olla näkemässä täällä miten hoitoalan lampaat käyttää apinanaivojaan netissä. Ai niin, työaikanakinhan te roikutte netin maailmassa, samaan aikaan kun ihmiset kärsivät inhimillistä hätää. [/quote]Kiitos kysymästä, juuri äsken tänne tulin ja aikaisemmin tänään palstalla en ole käynyt. Tätä ketjua kun lueskeli läpi niin heti bongasin sinut että samaa sössöttelyä olet jaksanut tänne aamusta asti näpytellä. En ole itse hoitoalalla, ihan btw. Muuten, noista traumoistasi kannattaa käydä juttelemassa ihan psykiatrin kanssa. :-) Mutta oli kiva vaihtaa sanaset, nyt täytyy mennä. Lähdetään miehen ja ystävien kanssa illanviettoon! Koitahan sinäkin jos löytäisit muutakin tekemistä, ei ole terveellistä istua koko päivää näyttöä fanaattisesti tuijottaen. [/quote] Taidat olla silmävammainen tai puolisokea muuten, sillä olen ollut täällä vasta 13.00 asti. Sinähän sen parhaiten tiedät, koska puhut psykiatrista. Taitaa olla kokemusta, minkä sortin mieli sairaudesta mahdat lapsi kärsiä? [/quote] Rahkeesi eivät riitä edes kirjoittamaan sanaa "mielisairaus" oikein. Mitenhän sitten sh-opintoihin...

[/quote]Mitä muuta joltain koulunsa keskeyttäneeltä lahjattomalta retardilta voidaan odottaa? Ei edes oikeinkirjoitusta hallitse.

Vierailija
28/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:03"]Eikö tämä yksi sairas keksi oikeasti muuta tekemistä kuin AV palstalla roikkuminen koko päivän? Olen pahoillani sun puolesta. [/quote] Miksi itse roikut täällä? Sinä tässä se sairas ja mielipuoli olet, en minä. Minua huvittaa olla näkemässä täällä miten hoitoalan lampaat käyttää apinanaivojaan netissä. Ai niin, työaikanakinhan te roikutte netin maailmassa, samaan aikaan kun ihmiset kärsivät inhimillistä hätää. [/quote]Kiitos kysymästä, juuri äsken tänne tulin ja aikaisemmin tänään palstalla en ole käynyt. Tätä ketjua kun lueskeli läpi niin heti bongasin sinut että samaa sössöttelyä olet jaksanut tänne aamusta asti näpytellä. En ole itse hoitoalalla, ihan btw. Muuten, noista traumoistasi kannattaa käydä juttelemassa ihan psykiatrin kanssa. :-) Mutta oli kiva vaihtaa sanaset, nyt täytyy mennä. Lähdetään miehen ja ystävien kanssa illanviettoon! Koitahan sinäkin jos löytäisit muutakin tekemistä, ei ole terveellistä istua koko päivää näyttöä fanaattisesti tuijottaen. [/quote] Taidat olla silmävammainen tai puolisokea muuten, sillä olen ollut täällä vasta 13.00 asti. Sinähän sen parhaiten tiedät, koska puhut psykiatrista. Taitaa olla kokemusta, minkä sortin mieli sairaudesta mahdat lapsi kärsiä? [/quote] Rahkeesi eivät riitä edes kirjoittamaan sanaa "mielisairaus" oikein. Mitenhän sitten sh-opintoihin...

[/quote]Mitä muuta joltain koulunsa keskeyttäneeltä lahjattomalta retardilta voidaan odottaa? Ei edes oikeinkirjoitusta hallitse.
[/quote] Kaikki hoitoalan ihmiset hän ovat lahjattomia, koska muihin oppilaitoksiin ei päässyt, ja hoitoalalle otetaan kuka vaan tampio. Ei ihme että potilaamme kärsii.

Vierailija
29/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Se on ihan oma ongelma, jos ei kykene näkemään asiat kuin mustavalkoisesti jonkin yksittäisen huhupuheen pohjalta ja antaa sen vielä rajoittaa omaa elämää. Mitä sä muille täällä meuhkaat, lähtisit vaikka lenkille. :)

Vierailija
30/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:27"]

[/quote] Kaikki hoitoalan ihmiset hän ovat lahjattomia, koska muihin oppilaitoksiin ei päässyt, ja hoitoalalle otetaan kuka vaan tampio. Ei ihme että potilaamme kärsii.
[/quote]

Ei sinne sinuakaan otettu. Joku raja sentään.

Vierailija
31/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no onnea vaan! Itsekin pääsin lääkikseenn!

Vierailija
32/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:34"]^ Se on ihan oma ongelma, jos ei kykene näkemään asiat kuin mustavalkoisesti jonkin yksittäisen huhupuheen pohjalta ja antaa sen vielä rajoittaa omaa elämää. Mitä sä muille täällä meuhkaat, lähtisit vaikka lenkille. :)
[/quote] Älä siitä huoli mitä teen. Itse saan tyydytystä juuri tällä hetkellä tästä kovastikin

Vierailija
33/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:27"]

[/quote]

Ei sinne sinuakaan otettu. Joku raja sentään.
[/quote] Ei, koska en hakenutkaan.jos ala kiinnostas ja hakisin, ei olisi mulle kummainenkaan vaiva päästä sisään.

Vierailija
34/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:35"]Jaa, no onnea vaan! Itsekin pääsin lääkikseenn!
[/quote] onnea että pääsit, valmistumaan et tule kuitenkaan sieltä.

Vierailija
35/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jee"!

Mahtava suoritus, itse pääsin heittämällä sisälle lukematta ja valmistautumatta. Kaikennäköisiä idiootteja sitä sisälle otetaankin...

Vierailija
36/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei valmistuisi?

Vierailija
37/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:42"]Miksi ei valmistuisi?
[/quote] Tilastollisesti lääkiksen ja oikiksen opiskelijoista on eniten keskeyttäjiä

Vierailija
38/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oon lukenut nyt tätä väittelyy täältä ei kyllä kovin asiallisille näytä noika hoitajien vastaukset tolle yhelle

Vierailija
39/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Työ on kuitenkin sekä fyysisesti että psyykkisesti erittäin rankkaa (ja toisinaan hyvinkin epäkiitollista), joten toivottavasti on oikeasti sinun kutsumusammattisi. Muutoin tulee olemaan aika helvetillistä opiskelu ja työnteko. T. sairaanhoitaja

Vierailija
40/115 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jeeee :DD