Kannattaisko olla provosoitumatta?
Taas se nähtiin. Tajuutteko että te pääsisitte paljon helpommalla jos vaan antaisitte olla ettekä vastaisi näihin ketjuihin mitkä on selviä provoja. En mä tekis näitä ketjuja ellei ne herättäisi suurta vihaa ja ankaraa alapeukutusta. Kannattasko vaan olla vastaamatta ja jatkaa elämää? Ymmärrättekö että mä saan suurta mielihyvää teidän vastauksistanne enkä lopeta ennen kuin te lakkaatte antamasta mulle huomiota :D
Kommentit (32)
Mitkä on selviä provoja??? Mikä tahansa täällä voi olla provo, sehän on keskustelupalstan idea, se että kirjoittaa niin että se herättää keskustelun. Onko se nyt ankaraa provosoitumista jos vaivautuu kerran klikkaamaan peukkua ylös tai alas?
Aahhh ihanaa kun vastaatte! Älkää pliide lopettako! :DDD
Ihanaa kun tykkäätte mjsta[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:56"]Kylläpäs olenkin provosoitunut.
[/quote] ihanaa kun annat mulle huomioo <3 Miks tuhlaat näin aikaas tähän ketjuun :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:56"]aAAH TÄTÄ HUOMIOO <3
[/quote]
Ap:ltä tuli jo.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:57"]Aahhh ihanaa kun vastaatte! Älkää pliide lopettako! :DDD
[/quote] Älä esiinny minuna! :DD senkin tomppeli :DD
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:56"]
Älkää ny enää vastakko :DDD
[/quote]
Arvaa mitä... Vastataan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:56"]aAAH TÄTÄ HUOMIOO <3
[/quote]
Ap:ltä tuli jo.
[/quote] Oli sit pakko vastata :D nyt painut vittuun tästä ketjusta
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:54"]Oi ei, provosoiduin.
[/quote] haha :D ei vitun idiootti. Olisko kannattanu jättää vastaamatta.
[/quote]Ah ah
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:50"] Ette vastaa tähän ketjuun enää. Muuten osoitatte sen miten helposti te provosoidutte [/quote] Vastaanpas! Katsotaan, provosoidutko itsekin vastaamaan. [/quote] Sä et mulle sanele tollasia vitun pelle :D nyt meet vittuun siitä!! Älä provosoidu :DD tää on mun ketju. Nyt ootellaan millon joku itkee musta ja saan bannit
[/quote]
Voi, näinkö helposti provosoidut?