Voiko suhde toimia jos nukutaan eri huoneissa?
Tarvitsen rauhaa nukkuakseni ja mies pyörii ja kuorsaa. Ärsyttää niin etten saa nukuttua. Olen ehdotellut, että nukuttaisiin eri huoneissa, mutta mies suuttuu siitä aina.
Kommentit (26)
Toimii! Näin menty pari vuotta ja yhdessä oltu kohta 8 vuotta. Mies heiluu, kuorsaa, puhuu, potkii unissaan ja minä olen univammainen heräilijä, niin päätettiin nukkua eri huoneissa. Kummankin uni parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut jopa sellaisesta kamaluudesta, että ihmiset asuvat eri asunnoissa ja ovat silti toimivassa suhteessa.
Tuo on kokonaan eri asia, kuin se että nukutaan yhdessä.
Jos eri asunnoissa asuvat ihmiset eivät kykene nukkumaan yhdessä edes silloin, kun toisiaan tapaavat, niin toinen heistä on vakavasti häiriintynyt ihminen.
Ja jos näin on, niin silloin ei koskaan kannata koskaan jäädä toisen luo yöksi.
Käy vain sekstailemassa ja häippäsee heti sen jälkeen omaan kotiin ja omaan sänkyynsä.
Normaalia autistimikirjon elämää.
Kiitos, sain makeat naurut tästä.
6
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut jopa sellaisesta kamaluudesta, että ihmiset asuvat eri asunnoissa ja ovat silti toimivassa suhteessa.
En tiedä, oliko tuo ironiaa mutta minusta saattaisi kuullosta oikein hyvältä vaihtoehdolta kahden aikuisen parisuhteessa, jos tällaiseen on varaa. Ja jollei ole lapsia, joista pitäisi huolehtia, jolloin saattaisi olla useimmiten luontevampaa ja mutkattomampaa asua samassa osoitteessa.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto että täällä on tyhmät jutut. Suhde voi toimia, vaikka nukuttaisiin eri mantereilla.
Tätä ollaan kokeiltu, ja ei tullut eroa. Nyt nukutaan samassa talossa, mutta eri huoneissa. Syy on se, että kummallakin on ongelmia nukkumisen kanssa. Väitän, että suhde toimii näin paljon paremmin kuin silloin, kun piti omien yökukkumisten lisäksi herätä vielä toisen kuorsaamiseen, vessareissuihin, herätyskelloon jne. Tulee ruumiita, jos ihminen ei saa nukkua. Levänneenä jaksaa sitten päiväsaikaan pitää kivaa ukon kanssa. T. Nimim. Yhdessä jo 32 vuotta, eikä aikomustakaan erota.
Toki voi. Silloin se on kuitenkin etäsuhde.
Ei lähisuhde, eikä normaalia kotielämää.