Poika aloittaa syksyllä koulun. Mies vei pojan autotalliin.
ja opettaa tappelemaan.
Lyövät säkkiä ja harjoittelevat painin saloja. Myös voimistelua on luvassa. Tästä se lähtee.
Kommentit (55)
Olette varmaan manneja, mustalaisia, romaneja??
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:00"]
Olette varmaan manneja, mustalaisia, romaneja??
[/quote]
Emme ole mutta alueella asuu paljon romaneja ja maahanmuuttajia sekä työttömiä.
Yritämme kovasti päästä paremmalle alueelle. Toisaalta rivitalo on jo eräänlainen ylennys, kuin kerrostalo. Luultavasti poikaamme kiusataan porvarina koska asumme rivitalossa.
ap
Muuttavaa pois.
Ymmärrän miksi opetatte. Asutte ihmissaastan keskellä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:53"]
Realismi on se että väkivalta yksinkertaisesti vain tehoaa tiettyihin tyyppeihin. Ei heitä pääse karkuunkaan eivätkä he kuuntele järkevää puhetta.
Surullista on että vain kipu opettaa näitä eläimiä käyttäytymään kohdettaan kohtaan oikein.
Sama pätee maanpuolustukseen. Vain väkivallalla saadaan aikaan rauha. Väkivallan pelko on se idea. Jos jokainen kunnioittaisi kipua ja pyrkisi välttämään turhaa kipua niin kukaan ei nostaisi nyrkkiä. Siksi kannatan ydinaseita. Jokaiselle ydinase ja rauha on taattu.
[/quote]
Ensinnäkin, vertauksesi eläimiin ontuu, koska eläimet välttävät fyysistä kontaktia viimeiseen saakka. Tappelua ja loukkaantumista kannattaa välttää viimeiseen saakka, ettei kuole verenvuotoon tms.
Toiseksi, jos ydinaseet ovat myös ihmisillä, jotka eivät ymmärrä puhetta. Niin miten he ymmärtäisivät sen ydinaseen käytöstä johtuvia seurauksia? Eihän he siitä välittäisi, kuhan vaan haluaisivat päästä ampumaan. Se niissä tyhmissä ihmisissä on vähän huonompi juttu. Jos niille antaa aseen käteen, ne ampuu ennenkö ajattelevat seurauksia. Kaikki vaan kuolisi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:53"]
Realismi on se että väkivalta yksinkertaisesti vain tehoaa tiettyihin tyyppeihin. Ei heitä pääse karkuunkaan eivätkä he kuuntele järkevää puhetta.
Surullista on että vain kipu opettaa näitä eläimiä käyttäytymään kohdettaan kohtaan oikein.
Sama pätee maanpuolustukseen. Vain väkivallalla saadaan aikaan rauha. Väkivallan pelko on se idea. Jos jokainen kunnioittaisi kipua ja pyrkisi välttämään turhaa kipua niin kukaan ei nostaisi nyrkkiä. Siksi kannatan ydinaseita. Jokaiselle ydinase ja rauha on taattu.
[/quote]
Ensinnäkin, vertauksesi eläimiin ontuu, koska eläimet välttävät fyysistä kontaktia viimeiseen saakka. Tappelua ja loukkaantumista kannattaa välttää viimeiseen saakka, ettei kuole verenvuotoon tms.
Toiseksi, jos ydinaseet ovat myös ihmisillä, jotka eivät ymmärrä puhetta. Niin miten he ymmärtäisivät sen ydinaseen käytöstä johtuvia seurauksia? Eihän he siitä välittäisi, kuhan vaan haluaisivat päästä ampumaan. Se niissä tyhmissä ihmisissä on vähän huonompi juttu. Jos niille antaa aseen käteen, ne ampuu ennenkö ajattelevat seurauksia. Kaikki vaan kuolisi.
[/quote]
En minä sinun mielipiteitä arvosta. NE ovat silkkaa paskaa ja ontuvat jo kielesi päällä.
Odotan että myönnät olevasi väärässä niin jatketaan keskustelua sitten sen jälkeen vähän hedelmällisemmin. Onko tämä selvä?
Itse olin kiusattu ja löin takaisin. Minun lyömiseeni puututtiin tiukasti, varsinaiseen kiusaamiseen juurikaan ei. Uskon että oli opettajalle helpompi puuttua suoraviivaisesti esiin tulevaan oireeseen kuin monimutkaiseen perusssyyhyn.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:25"] ja opettaa tappelemaan.
Lyövät säkkiä ja harjoittelevat painin saloja. Myös voimistelua on luvassa. Tästä se lähtee.
[/quote]Hyvä juttu. Poika tulee tarvitsemaan noita kaikkia taitoja. Jäikö vittuilun opettaminen sulle?
Oletteko juntteja? Punottaako niska?
Ei koulussa muuten pärjää jos ei osaa pitää puoliaan fyysisesti. Poikien maailma on karu ja armoton. Vain voimakkain selviytyy yläasteelle hyvillä numeroilla.
Minulla tilanne meni niin pahaksi että jouduin kantamaan veistä mukana ja sitä heiluttamalla sain tietä koulumatkalla. Harva uskalsi käydä kimppuun. Toki joku kanteli opettajalle ja sain rangaistuksen teräaseesta ja ilmoitus meni vielä vanhemmillekin. Sitten koulun jälkeen minut hakattiin luonnollisesti...
Luulevatpa naiset mitä tahansa, niin yksikään miespuolinen ei elämästään selviä ilman tappelua. Se on hyvä jos on jonkinlaiset valmiudet kun tuo hetki koittaa.
Ehdottomasti pitää vähä opettaa. Olisin itsekkin ollut iloinen jos olisi opetettu kunnes ite tajusin ruveta nyrkkeilemään. Niin monta neititappelua joutunut kokemaan kun ite ei osannut lyödä. Nykyään oon vaan niin kova jätkä et olen johtotehtävissä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:37"]
Luulevatpa naiset mitä tahansa, niin yksikään miespuolinen ei elämästään selviä ilman tappelua. Se on hyvä jos on jonkinlaiset valmiudet kun tuo hetki koittaa.
[/quote]
Höpö höpö.
Väkivallalla uhkailukin on poliisiasia.
Itse olen tehnyt 12-vuotiaasta rikosilmoituksen ja koko tuo pojan perhe pääsi poliisin ja sosiaaliviranomaisten pyöritykseen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:40"]Ehdottomasti pitää vähä opettaa. Olisin itsekkin ollut iloinen jos olisi opetettu kunnes ite tajusin ruveta nyrkkeilemään. Niin monta neititappelua joutunut kokemaan kun ite ei osannut lyödä. Nykyään oon vaan niin kova jätkä et olen johtotehtävissä
[/quote]
eli olen siis sähkömies
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:37"]Luulevatpa naiset mitä tahansa, niin yksikään miespuolinen ei elämästään selviä ilman tappelua. Se on hyvä jos on jonkinlaiset valmiudet kun tuo hetki koittaa.
[/quote]
Jaa, kyllä mun mies ystävineen on selvinnyt. Ovat suomenruotsalaisia, hyvistä perheistä. Sellaisista missä kaikki opetetaan käyttäytymään ja sopimaan puhumalla asiat.
Poika aloittaa varmaan ammattikoulun? Miehesi on fiksu
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:37"]Luulevatpa naiset mitä tahansa, niin yksikään miespuolinen ei elämästään selviä ilman tappelua. Se on hyvä jos on jonkinlaiset valmiudet kun tuo hetki koittaa.
[/quote]
Jaa, kyllä mun mies ystävineen on selvinnyt. Ovat suomenruotsalaisia, hyvistä perheistä. Sellaisista missä kaikki opetetaan käyttäytymään ja sopimaan puhumalla asiat.
[/quote]
Mahdollisesti suomenruotsalaiset hyvistä perheistäsi on kokenut niin kovia et ei niillä ei kannata paljoa kehuskella.
Hyvä juttu. Olisipa vaan omat vanhempani välittäneet aikanaan. Kukaan ei koskaan edes kysynyt miksi lintsaan koulusta.
-moniongelmainen
curing vanhemmat pistää parastaan. Culrl curl
Just. Ap:n lapsi on varmaan niitä, jotka sitten ihan huvikseen mätkivät "mutkun se katsoi pahasti". Juuri viime keväänä tein tuollaisesta pennusta rikosilmoituksen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:36"]Mieheni opettaa tytärtään samalla lailla. Itsepuolustukseen. Yhteistä lastamme ei todellakaan saa opettaa tuollaiseen. En kannata väkivaltaa missään muodossa, eikö ole fiksumpaa jättää lyömättä takaisin jos joutuu uhriksi? [/quote] Fiksumpaa kuolla kun puolustaa itseään?
[/quote]
Jeesus opetti että kääntämällä toinen poski saadaan aikaan rauha. Pätee myös raiskaustilanteessa. Parempi antaa poikajoukon raiskata rauhassa, kuin pistää fyysisesti vastaan, koska väkivalta synnyttää vain väkivaltaa.