Kortsu yhden yön jutussa?
Käytättekö aina kondomia yhden yön suhteissa? Itse inhoan kumeja, mutta aina en uskalla antaa paljaalla, vaikka mieli tekisi.
Milloin uskallatte jättää kumin pois ja nauttia kunnolla kosteasta seksitä.....?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:12"]
Käytättekö aina kondomia yhden yön suhteissa? Itse inhoan kumeja, mutta aina en uskalla antaa paljaalla, vaikka mieli tekisi.
Milloin uskallatte jättää kumin pois ja nauttia kunnolla kosteasta seksitä.....?
[/quote]
Öh, en koskaan.
T. terveydestään huolta pitävä
Tän kesän aikana olen kerran käyttänyt kumia! Pikkusen alkaa pikkuhiljaa kaduttaa, olenhan kuitenkin antanut miesten laskea satsinsa silloin tällöin sisään...
Kumi ei ole kiva lelu ja tuntuu inhottavalta! Siksi näin minun elämässäni!
En koskaan käytä kumia, en ole koskaan käyttänyt, enkä tulevaisuudessakaan käytä.
Vasta parisuhteessa. En todellakaan halua tauteja saati sitten pamahtaa paksuksi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:40"]
Kumi ei ole kiva lelu ja tuntuu inhottavalta!
[/quote]
Eihän se ole lelu. Mutta miten se tuntuma eroaa ilman kumia ja kumilla?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]Miksi nainen inhoaa kortsuja? Miehillä nyt ymmärtää, että se kumin laittaminen paikalleen saattaa aiheuttaa ongelmia.
[/quote]
Minä ainakin naisena inhoan kortsuja. Luulin aina että "no, seksi nyt vain sattuu" ja ajattelin että kipu ja hiertävä tunne kuuluvat asiaan. Sitten erään kerran jätimme kortsun pois ja herranjestas! Seksihän voi tuntua HYVÄLTÄ.
Mutta joo, yhdenyön hoidon kanssa en panisi ilman kortsua. Suhteessa voi sitten panna (ja pannaankin!) paljaalla kunhan testeissä on käyty.
Itsekin jättäisin kortsut lähinnä parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]Miksi nainen inhoaa kortsuja? Miehillä nyt ymmärtää, että se kumin laittaminen paikalleen saattaa aiheuttaa ongelmia. [/quote] Minä ainakin naisena inhoan kortsuja. Luulin aina että "no, seksi nyt vain sattuu" ja ajattelin että kipu ja hiertävä tunne kuuluvat asiaan. Sitten erään kerran jätimme kortsun pois ja herranjestas! Seksihän voi tuntua HYVÄLTÄ. Mutta joo, yhdenyön hoidon kanssa en panisi ilman kortsua. Suhteessa voi sitten panna (ja pannaankin!) paljaalla kunhan testeissä on käyty.
[/quote]
Kannattaisiko koittaa vaikka luikuvoiteita?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]Miksi nainen inhoaa kortsuja? Miehillä nyt ymmärtää, että se kumin laittaminen paikalleen saattaa aiheuttaa ongelmia. [/quote] Minä ainakin naisena inhoan kortsuja. Luulin aina että "no, seksi nyt vain sattuu" ja ajattelin että kipu ja hiertävä tunne kuuluvat asiaan. Sitten erään kerran jätimme kortsun pois ja herranjestas! Seksihän voi tuntua HYVÄLTÄ. Mutta joo, yhdenyön hoidon kanssa en panisi ilman kortsua. Suhteessa voi sitten panna (ja pannaankin!) paljaalla kunhan testeissä on käyty.
[/quote]
Kannattaisiko koittaa vaikka luikuvoiteita?
[/quote]
Kostumisessa ei ole ongelmaa. Kortsu "polttaa". En tiedä osaanko selittää, mutta siis tuntuu polttavalta, hiertävältä, kirvelee.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:40"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]Miksi nainen inhoaa kortsuja? Miehillä nyt ymmärtää, että se kumin laittaminen paikalleen saattaa aiheuttaa ongelmia. [/quote] Minä ainakin naisena inhoan kortsuja. Luulin aina että "no, seksi nyt vain sattuu" ja ajattelin että kipu ja hiertävä tunne kuuluvat asiaan. Sitten erään kerran jätimme kortsun pois ja herranjestas! Seksihän voi tuntua HYVÄLTÄ. Mutta joo, yhdenyön hoidon kanssa en panisi ilman kortsua. Suhteessa voi sitten panna (ja pannaankin!) paljaalla kunhan testeissä on käyty. [/quote] Kannattaisiko koittaa vaikka luikuvoiteita? [/quote] Kostumisessa ei ole ongelmaa. Kortsu "polttaa". En tiedä osaanko selittää, mutta siis tuntuu polttavalta, hiertävältä, kirvelee.
[/quote]
Lateksiallergia. Vaihda merkkiä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:40"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]Miksi nainen inhoaa kortsuja? Miehillä nyt ymmärtää, että se kumin laittaminen paikalleen saattaa aiheuttaa ongelmia. [/quote] Minä ainakin naisena inhoan kortsuja. Luulin aina että "no, seksi nyt vain sattuu" ja ajattelin että kipu ja hiertävä tunne kuuluvat asiaan. Sitten erään kerran jätimme kortsun pois ja herranjestas! Seksihän voi tuntua HYVÄLTÄ. Mutta joo, yhdenyön hoidon kanssa en panisi ilman kortsua. Suhteessa voi sitten panna (ja pannaankin!) paljaalla kunhan testeissä on käyty. [/quote] Kannattaisiko koittaa vaikka luikuvoiteita? [/quote] Kostumisessa ei ole ongelmaa. Kortsu "polttaa". En tiedä osaanko selittää, mutta siis tuntuu polttavalta, hiertävältä, kirvelee.
[/quote]
Onko sulla allergioita? Eikös silikonille voi olla allerginen? Korjatkaa jos muistan väärin. Eli kyllä jossain on jotain vikaa, jos kortsu "polttelee".
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:56"]
Onko sulla allergioita? Eikös silikonille voi olla allerginen? Korjatkaa jos muistan väärin. Eli kyllä jossain on jotain vikaa, jos kortsu "polttelee".
[/quote]
Vai oliko se sittenkin lateksi?
Koitappa noita: http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Kondomer/Naked/
Kostumisessa ei ole ongelmaa. Kortsu "polttaa". En tiedä osaanko selittää, mutta siis tuntuu polttavalta, hiertävältä, kirvelee.
[/quote]
RFSU sanoo:
Useimmat markkinoilla olevista kondomeista on valmistettu lateksista. Lateksi sisältää proteiineja, joille jotkut ihmiset ovat allergisia. Lateksiallergiasta kärsiville suositellaan muovista valmistettuja kondomeja.
Voisiko johtua tuosta?
Käytän kyllä mutta mulla kuivuu paikat sen kanssa. Ilman ei silti uskalla olla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:03"]
[/quote]
Liukuvoide ja/tai lateksiton kondomi...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:40"]
Tän kesän aikana olen kerran käyttänyt kumia! Pikkusen alkaa pikkuhiljaa kaduttaa, olenhan kuitenkin antanut miesten laskea satsinsa silloin tällöin sisään...
Kumi ei ole kiva lelu ja tuntuu inhottavalta! Siksi näin minun elämässäni!
[/quote]
Miltä mahtaakaan tuntua tarttuneet sukupuolitaudit ja HIV?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:03"]
[/quote]
Liukuvoide ja/tai lateksiton kondomi...
[/quote]
Jotenkin tuntuis hölmöltä kaivaa se liukkari laukusta. Ehkä pitäis laittaa vessassa etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:03"] Käytän kyllä mutta mulla kuivuu paikat sen kanssa. Ilman ei silti uskalla olla. [/quote] Liukuvoide ja/tai lateksiton kondomi... [/quote] Jotenkin tuntuis hölmöltä kaivaa se liukkari laukusta. Ehkä pitäis laittaa vessassa etukäteen.
[/quote]
Siis ei ole totta. Kuinka vanha sinä olet? On ok, että toinen työntää kullin sinun sisään, mutta liukkari on kauhean nolo juttu?
Niin ja testaa seuraavalla kerralla sitä lateksitonta kortsua.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:03"] Käytän kyllä mutta mulla kuivuu paikat sen kanssa. Ilman ei silti uskalla olla. [/quote] Liukuvoide ja/tai lateksiton kondomi... [/quote] Jotenkin tuntuis hölmöltä kaivaa se liukkari laukusta. Ehkä pitäis laittaa vessassa etukäteen.
[/quote]
Siis ei ole totta. Kuinka vanha sinä olet? On ok, että toinen työntää kullin sinun sisään, mutta liukkari on kauhean nolo juttu?
Niin ja testaa seuraavalla kerralla sitä lateksitonta kortsua.
[/quote]
No siis kyllähän teineille on hirveä kynnys ostaa niitä kortsuja, mutta kummasti siinä ei ole mitään kynnystä että joku puolituttu hoonaa takaluukkuun :S
Miksi nainen inhoaa kortsuja? Miehillä nyt ymmärtää, että se kumin laittaminen paikalleen saattaa aiheuttaa ongelmia.