Toi Trump on täysin Putinin hallussa.
Putinilla taitaa olla jotain todella arkaluonteista tietoa hänestä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-presidentti-donald-trump-hamment…
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on naurettava pelle.
Olis paskat housuissa nyt presidenttinä.
Nyt sekoitit seniili-Bideniin, jolla on ihan kirjaimellisesti paskat housuissa.
Trump käyttää ihan oikeasti vaippoja ja joutui käyttämään jo presidenttinä ollessaan.
Biden paskoo ihan oikeasti housuun valtiovierailuilla. Truindenashendubbabapresser!
Ja Trump New Yorkissa joulukuusen paljastustapahtumassa, lähti äkkiä paikalta kesken seremonian ruskea vana lahkeesta noruen.
Aiheuttiko lähistöllä leikkineiden lasten tarkkailu keskivahvan erektion ja sitä seuranneen sulkijalihaksen avautumisen maiskahtaen, jolloin vetelää ulostetta valahti housuun? Ihan vaan kiiinostuksesta kyselen.
Löytyikö juuri tähän geissiin liittyvää videomateriaalia Bannonin kadottaman läppärin kovalevyltä?
Sellaista on puhuttu. En ole itse kylläkään nähnyt materiaalia, mutta olen kuullut luotettavista lähteistä että näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump käyttää ihan oikeasti vaippoja ja joutui käyttämään jo presidenttinä ollessaan.
Biden paskoo ihan oikeasti housuun valtiovierailuilla. Truindenashendubbabapresser!
Ja Trump New Yorkissa joulukuusen paljastustapahtumassa, lähti äkkiä paikalta kesken seremonian ruskea vana lahkeesta noruen.
Aiheuttiko lähistöllä leikkineiden lasten tarkkailu keskivahvan erektion ja sitä seuranneen sulkijalihaksen avautumisen maiskahtaen, jolloin vetelää ulostetta valahti housuun? Ihan vaan kiiinostuksesta kyselen.
Löytyikö juuri tähän geissiin liittyvää videomateriaalia Bannonin kadottaman läppärin kovalevyltä?
Sellaista on puhuttu. En ole itse kylläkään nähnyt materiaalia, mutta olen kuullut luotettavista lähteistä että näin on.
Etköhän sinä kuvaile tuollaista materiaalia ihan itse, sekoitit nyt varmaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa kannatusmittauskoosteessa seniilin approval rate 39% ja disapproval 54%. Ei kovin hyvin mene, mutta eipä ihmekään ihme kun on saattanut maan kaaokseen kaikilla rintamilla.
Näin se vain on! Ei Trump tuollaisilla kannatusluvuilla voita seuraavia vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki löytyy dark webistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa kannatusmittauskoosteessa seniilin approval rate 39% ja disapproval 54%. Ei kovin hyvin mene, mutta eipä ihmekään ihme kun on saattanut maan kaaokseen kaikilla rintamilla.
Näin se vain on! Ei Trump tuollaisilla kannatusluvuilla voita seuraavia vaaleja.
Mitta kyllä seniili Trump löysine takaressuineen voi hyvinkin löytää rakkauden vankilan suihkutiloista.