Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kesä 2015!

Vierailija
12.07.2015 |

Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mikä nyt on vikana kun kesä on kohta ohi ja se ei edes ole vielä alkanut! Rakastan suomen kesää kun on kunnon helle ja uimaranta sää! What's going on guys? Miksi näin kylmä? Itselläni on tällä hetkellä pitkähihainen paita päällä, villapaita ja sukat jalassa yms yms.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi...

Vierailija
22/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kesä nyt ihan vielä ole ohitse, vastahan se alkoi. Se on tietysti ihan oma moka jos on aloittanut kesälomansa jo toukokuussa. Normaalit ihmiset ovat lomalla heinä-elokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä, vimekesänä pakahduttiin pitkässä hellejaksossa (ja oli muuten tukalaa, sekäsisällä että ulkona) ja nyt näin. Parempi tämä on, tosin tämä toistuva sade ei innosta.

Vierailija
24/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:05"]Ei se kesä nyt ihan vielä ole ohitse, vastahan se alkoi. Se on tietysti ihan oma moka jos on aloittanut kesälomansa jo toukokuussa. Normaalit ihmiset ovat lomalla heinä-elokuussa.
[/quote] :D öömh ja mistäköhän sinä minun lomistani tiedät, ei tässä nyt kyse lomapäivistä ollut vaan kysymys siitä miksi näin kylmä :D

Vierailija
25/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:06"]Mitäs tässä, vimekesänä pakahduttiin pitkässä hellejaksossa (ja oli muuten tukalaa, sekäsisällä että ulkona) ja nyt näin. Parempi tämä on, tosin tämä toistuva sade ei innosta.
[/quote] olen itse sellainen vilukissa että rakastan helettä ,,, kun sitä kerta vain sen pienen ajan saa nauttia suomessa.

Vierailija
26/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:05"]Ei se kesä nyt ihan vielä ole ohitse, vastahan se alkoi. Se on tietysti ihan oma moka jos on aloittanut kesälomansa jo toukokuussa. Normaalit ihmiset ovat lomalla heinä-elokuussa. [/quote] :D öömh ja mistäköhän sinä minun lomistani tiedät, ei tässä nyt kyse lomapäivistä ollut vaan kysymys siitä miksi näin kylmä :D

[/quote]

Ymmärsinkö oikein; muutamana päivänä on hieman viileää ja sinä saat hermoromahduksen etkä ala enää yhtään mitään? Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Pitäisikö elämän olla yhtä auringonpaistetta? :D

Vierailija
27/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:05"]Ei se kesä nyt ihan vielä ole ohitse, vastahan se alkoi. Se on tietysti ihan oma moka jos on aloittanut kesälomansa jo toukokuussa. Normaalit ihmiset ovat lomalla heinä-elokuussa.
[/quote] :D öömh ja mistäköhän sinä minun lomistani tiedät, ei tässä nyt kyse lomapäivistä ollut vaan kysymys siitä miksi näin kylmä :D
[/quote]Ai miksi? Suihkuvirtaus pitää lämpimät ilmamassat suomen eteläpuolella. Siksi.

Vierailija
28/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:05"]Ei se kesä nyt ihan vielä ole ohitse, vastahan se alkoi. Se on tietysti ihan oma moka jos on aloittanut kesälomansa jo toukokuussa. Normaalit ihmiset ovat lomalla heinä-elokuussa. [/quote] :D öömh ja mistäköhän sinä minun lomistani tiedät, ei tässä nyt kyse lomapäivistä ollut vaan kysymys siitä miksi näin kylmä :D

[/quote]

Ymmärsinkö oikein; muutamana päivänä on hieman viileää ja sinä saat hermoromahduksen etkä ala enää yhtään mitään? Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Pitäisikö elämän olla yhtä auringonpaistetta? :D
[/quote] omg :D wtf?

Vierailija
29/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vasta sitten on oikea kesä kun aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta ja lämpötila on vähintään +30. Nurmikot palavat keltaisiksi ja kasvit kuolevat vedenpuutteeseen. Vanhukset joutuvat sairaalaan lämmön rasittamina. Yöt menevät piehtaroidessa hikisissä lakanoissa ja päivisin ei jaksa tehdä mitään - jotkut ovat töissäkin. Ja täåmän pitäisi jatkua monta viikkoa.

Kuka tuota kaipaa? Nyt on täydellisen ihana kesäsää! Joskus pitää saada muidenkin kuin helteenrakastajien saada nauttia. Ihanaa, että luonto ymmärtää sen.

Vierailija
30/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:03"]

Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mikä nyt on vikana kun kesä on kohta ohi ja se ei edes ole vielä alkanut! Rakastan suomen kesää kun on kunnon helle ja uimaranta sää! What's going on guys? Miksi näin kylmä? Itselläni on tällä hetkellä pitkähihainen paita päällä, villapaita ja sukat jalassa yms yms.

[/quote]

Se on se, että Antin ja mun suhteessa on meneillään nyt hemmetin kylmä jakso. Ja kun tää alkoi tää meidän homma uudelleen, niin sain tietää, että jopa säät kertovat meille viestejä. No, mulle se on ainakin tää selitys, en tiedä mikä teille muille on. Jollainhan voi olla menossa mieletön rakkauden kesä, ja sit säät on tällaisia, mutta ehkä se suhde on sit niin kuuma, ettei huono sääkään sitä pilaa ja säiden herran viesti heille on sit se! 

;)

Vierailija
31/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ilmastointi oli täysillä, mutta silti sisällä oli +27 astetta. Kyllä oli hankala nukkua. Yöunien puolesta tämä kesä on ollut paljon parempi.

Vierailija
32/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä kesältä odotat? Minä odotan leppoisaa yhdessäoloa läheisteni kanssa lomalla ja hommia mökillä. Kaikki tämä on toteutunut.

Vierailija
33/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syksy, talvi ja kevät ole teitä kuumakalleja varten :D ? En ajatellut että olisitte noin kuumixii. Heh

Vierailija
34/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normissa mennään. Muutama hellekesä vähän sekoitti päät ja luullaan, että se on aina niin. Lämpöä odotellen, valoa riittää ja se on kivaa.

Vierailija
35/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+Tyyni + 18-19 on hyvä. Silloin ei ole liian kuuma, ja rusketusta kaipaavat voivat etsiä paisteisen läntin.

Vierailija
36/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:24"]

Niin, vasta sitten on oikea kesä kun aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta ja lämpötila on vähintään +30. Nurmikot palavat keltaisiksi ja kasvit kuolevat vedenpuutteeseen. Vanhukset joutuvat sairaalaan lämmön rasittamina. Yöt menevät piehtaroidessa hikisissä lakanoissa ja päivisin ei jaksa tehdä mitään - jotkut ovat töissäkin. Ja täåmän pitäisi jatkua monta viikkoa.

Kuka tuota kaipaa? Nyt on täydellisen ihana kesäsää! Joskus pitää saada muidenkin kuin helteenrakastajien saada nauttia. Ihanaa, että luonto ymmärtää sen.

[/quote]

Minä kaipaan. En pidä tästä säästä, mutta onneksi voi matkustaa. Luonto rakastaa kaikkia säitä, vaikkas lämmössäkin.

Vierailija
37/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivalivalisääkuinsääsääkuinsää...

Vierailija
38/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sään pitäisi olla säädeltävä... Tähän mennessä kesä on ollut kelien puolesta ihan perseestä.

Vierailija
39/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 20-luvulla ollut näin paska kesä, että ei tää ihan normaalia ole, että heinäkuussa on 13 astetta koko päivän..

Vierailija
40/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän miksi suomalaiset eivät kestä hellettä, kyse on ylipainosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan