Suomen kesä 2015!
Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mikä nyt on vikana kun kesä on kohta ohi ja se ei edes ole vielä alkanut! Rakastan suomen kesää kun on kunnon helle ja uimaranta sää! What's going on guys? Miksi näin kylmä? Itselläni on tällä hetkellä pitkähihainen paita päällä, villapaita ja sukat jalassa yms yms.
Kommentit (67)
Ihana suihkuvirtaus, olen kiitollinen sinulle. Kerrankin voin nauttia kesästä ja liikkua normaalisti!
T. Sydänvaivainen
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:08"]Ihana suihkuvirtaus, olen kiitollinen sinulle. Kerrankin voin nauttia kesästä ja liikkua normaalisti!
T. Sydänvaivainen
[/quote]
Osta ilmastointi vitun kääpiö.
Mikä Suomen kesä?? Puhutko 4 kk:n syksystä vai 8 kk:n talvesta?
t. ulkosuomalainen
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:47"]Minä tiedän miksi suomalaiset eivät kestä hellettä, kyse on ylipainosta...
[/quote]
Ylipainoisilla on kesällä tukala olo, voisivat koittaa laihduttaa, niin ei tarttis helteestä valittaa. Helettä on (tai siis on ollut) Maksimissaan 1 kk verran suomessa ja läskit puuskuttaa kun on niin kamalan kuuma. Vinkkinä: Laihduttakaa!! Elätte pidempään ja parempaa elämää, nauttien myös niistä harvoista hellepäivistä
Turha säästä on narista, se on mitä on, ei siihen pystytä vaikuttamaan. Kesä on kuitenkin, nautitaan nyt joka päivästä, kelistä huolimatta!
Ei voi kuin ihmetellä näitä harhaisia, joiden mielestä on normaali kesä. Ei ole. Lämpötilat on alle keskiarvon ja sadetta on tullut normaalia enemmän. Voitte asian tarkistaa koska tahansa Ilmatieteen laitoksen sivuilta.
Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
Laihduta, niin on helpompaa helteellä. Ikävä kyllä sade on se pahin rajoittava tekijä.
Suomen kesä. Kyllä itse tykkään että kaikki kesät ovat kelvollisia ja siedettäviä. Ihmiset kyllä suomessa ovat kylmempiä ja yksinään ylivoimaisen idiootteja maailman galaxin laajuisesti omaisuus poliitiikassa. En ole suoraan kuskilta kuullut suomessa ikinä elämässäni jos joku tulisi uimaan. Kyllä huomaa että olen suomessa tottunut olemaan johtohenkilöiden seurassa. Jos jossain ihmisessä puhuamattomuus on sympaattista ja rennon ihmisen eleistä niin pidätelkää päätä hyvin kireällä hapettomassa muovipussissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
Laihduta, niin on helpompaa helteellä. Ikävä kyllä sade on se pahin rajoittava tekijä.
[/quote]
Sun ainoa argumentti on haukkua lihavaksi? :D sori, ihan hoikka nainen olen ja toisekseen, en sanonut että sade miellyttävää olisi. Tarkoitin että kyllä sitä kesällä voi touhuta vaikka mitä, vähän viileämmälläkin ilmalla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
Sun ainoa argumentti on haukkua lihavaksi? :D sori, ihan hoikka nainen olen ja toisekseen, en sanonut että sade miellyttävää olisi. Tarkoitin että kyllä sitä kesällä voi touhuta vaikka mitä, vähän viileämmälläkin ilmalla.
[/quote]
No välillä tekisi mieli touhuta vähän lämpimämmässäkin ilmassa. Nyt TAAS lämpötila 13 astetta ja sataa. Ja kummasti av:n helteiden vihaajat ovat aina hoikkia :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No välillä tekisi mieli touhuta vähän lämpimämmässäkin ilmassa. Nyt TAAS lämpötila 13 astetta ja sataa. Ja kummasti av:n helteiden vihaajat ovat aina hoikkia :D
[/quote]
Älä laita sanoja toisten suuhun. Kyllä mä helteistä pidän vai sanoinko että vihaan niitä? En sanonut. Ei helteissä mitään vikaa ole, mutta ei mun kesä pilallakaan ole ilman niitä. Eikä täällä, missä itse asun, joka päivä sada vettä ja ole 13 astetta lämmintä. Eilenki 21 astetta ja aurinko paisto melkeen koko päivän. Tänään sataa vettä, mitä sitte? Huomenna ei pitäis sataa ainakaan koko päivää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä laita sanoja toisten suuhun. Kyllä mä helteistä pidän vai sanoinko että vihaan niitä? En sanonut. Ei helteissä mitään vikaa ole, mutta ei mun kesä pilallakaan ole ilman niitä. Eikä täällä, missä itse asun, joka päivä sada vettä ja ole 13 astetta lämmintä. Eilenki 21 astetta ja aurinko paisto melkeen koko päivän. Tänään sataa vettä, mitä sitte? Huomenna ei pitäis sataa ainakaan koko päivää.
[/quote]
Eilinen oli poikkeus. Vasta illalla satoi, ihme ja kumma.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai, täällä kyllä pyörinyt parinkymmenen asteen paikkeilla päivälämpötilat koko viikon ja sadetta ainoastaan ajoittain. Uimassa käyty melkeen joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai, täällä kyllä pyörinyt parinkymmenen asteen paikkeilla päivälämpötilat koko viikon ja sadetta ainoastaan ajoittain. Uimassa käyty melkeen joka päivä.
[/quote]
Lämpötilat ovat olleet alle kahdenkymmenen jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei mua 19 tai 18 asteen lämpötilat estä tekemästä yhtään mitään. Ei täällä ole ollut vaan 13 astetta joka päivä, ehkä siellä sitte on. Ja mitä hittoa, Suomen kesää on about kolme kuukautta kesäkuu, heinäkuu, elokuu. Nyt ollut normaalia huonompaa keliä sellaset jonku aikaa niin "kesä on pilalla". Mitä helvettiä? Asenne tossa pilaa kaiken. Vielä tässä on elokuu jäljellä.
Tämä kesä on ihan järkyttävän huono!
Ei yhtään aamukahvia vielä ulkona ja on heinäkuun loppu. Mun raja on se että aamuseitsemältä on 18 astetta ja aurinko paistaa - tänään taitaa olla kesän "lämpimin aamu" tähän mennessä 14,4 ja vettä tulee kuin Esterin p:stä!
Eilen söimme vasta 2. kerran ulkona, aina joko tuulee, on kylmä tai sataa.
Uima-allas on melkein ollut käyttämättömänä tämän kesän, vesi on nyt 16 asteista mutta kuka nyt sateella menee uimaan? Yleensä uin tai dippaan vapusta lokakuulle, nyt olen käynyt 4x koko kesänä...
Koulut alkaa 3 vkon kuluttua eikä lapset ole päässeet tekemään oikein mitään, sisällä nyhjäävät. Kylmä ei heitä niin haittaa (tietty sen verran etteivät mene uimaan) mutta jatkuva kastuminen kyllä.
Mustikkasadosta näytti alkukesästä tulevan ihan ennätyksellinen, nyt jäljellä enää 1/4 kun sade ja tuuli on hakanneet marjat pois ja loput on vaaleanpunaisia vetisiä raakileita.
No, onneksi nautittiin normaaleista kesäkeleistä Etelä-Euroopassa 3 viikkoa, toivottavasti sillä jaksaa viel 5kk seuraavaan aurinkolomaan...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy. [/quote] Laihduta, niin on helpompaa helteellä. Ikävä kyllä sade on se pahin rajoittava tekijä. [/quote] Sun ainoa argumentti on haukkua lihavaksi? :D sori, ihan hoikka nainen olen ja toisekseen, en sanonut että sade miellyttävää olisi. Tarkoitin että kyllä sitä kesällä voi touhuta vaikka mitä, vähän viileämmälläkin ilmalla. [/quote] No välillä tekisi mieli touhuta vähän lämpimämmässäkin ilmassa. Nyt TAAS lämpötila 13 astetta ja sataa. Ja kummasti av:n helteiden vihaajat ovat aina hoikkia :D [/quote] Älä laita sanoja toisten suuhun. Kyllä mä helteistä pidän vai sanoinko että vihaan niitä? En sanonut. Ei helteissä mitään vikaa ole, mutta ei mun kesä pilallakaan ole ilman niitä. Eikä täällä, missä itse asun, joka päivä sada vettä ja ole 13 astetta lämmintä. Eilenki 21 astetta ja aurinko paisto melkeen koko päivän. Tänään sataa vettä, mitä sitte? Huomenna ei pitäis sataa ainakaan koko päivää. [/quote] Eilinen oli poikkeus. Vasta illalla satoi, ihme ja kumma. [/quote] Ai, täällä kyllä pyörinyt parinkymmenen asteen paikkeilla päivälämpötilat koko viikon ja sadetta ainoastaan ajoittain. Uimassa käyty melkeen joka päivä. [/quote] Lämpötilat ovat olleet alle kahdenkymmenen jatkuvasti.
[/quote]
Eilen käväisi lämpötila 22 puolisen tuntia, ensimmäisen kerran tänävuonna. Ja pk:seudun kehyksessä ollaan. Heti kun pilvistyi lämpö putosi alle 20
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei mua 19 tai 18 asteen lämpötilat estä tekemästä yhtään mitään. Ei täällä ole ollut vaan 13 astetta joka päivä, ehkä siellä sitte on. Ja mitä hittoa, Suomen kesää on about kolme kuukautta kesäkuu, heinäkuu, elokuu. Nyt ollut normaalia huonompaa keliä sellaset jonku aikaa niin "kesä on pilalla". Mitä helvettiä? Asenne tossa pilaa kaiken. Vielä tässä on elokuu jäljellä.
[/quote]
Oletko työtön? Muuten en ymmärrä, että kesäsäillä ei olisi merkitystä.
No mitä muuta tältä paska maalta voi odottaa.