Suomen kesä 2015!
Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mikä nyt on vikana kun kesä on kohta ohi ja se ei edes ole vielä alkanut! Rakastan suomen kesää kun on kunnon helle ja uimaranta sää! What's going on guys? Miksi näin kylmä? Itselläni on tällä hetkellä pitkähihainen paita päällä, villapaita ja sukat jalassa yms yms.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
Laihduta, niin on helpompaa helteellä. Ikävä kyllä sade on se pahin rajoittava tekijä.
[/quote]
Sun ainoa argumentti on haukkua lihavaksi? :D sori, ihan hoikka nainen olen ja toisekseen, en sanonut että sade miellyttävää olisi. Tarkoitin että kyllä sitä kesällä voi touhuta vaikka mitä, vähän viileämmälläkin ilmalla.
[/quote]
No välillä tekisi mieli touhuta vähän lämpimämmässäkin ilmassa. Nyt TAAS lämpötila 13 astetta ja sataa. Ja kummasti av:n helteiden vihaajat ovat aina hoikkia :D
[/quote]
Älä laita sanoja toisten suuhun. Kyllä mä helteistä pidän vai sanoinko että vihaan niitä? En sanonut. Ei helteissä mitään vikaa ole, mutta ei mun kesä pilallakaan ole ilman niitä. Eikä täällä, missä itse asun, joka päivä sada vettä ja ole 13 astetta lämmintä. Eilenki 21 astetta ja aurinko paisto melkeen koko päivän. Tänään sataa vettä, mitä sitte? Huomenna ei pitäis sataa ainakaan koko päivää.
[/quote]
Eilinen oli poikkeus. Vasta illalla satoi, ihme ja kumma.
[/quote]
Ai, täällä kyllä pyörinyt parinkymmenen asteen paikkeilla päivälämpötilat koko viikon ja sadetta ainoastaan ajoittain. Uimassa käyty melkeen joka päivä.
[/quote]
Lämpötilat ovat olleet alle kahdenkymmenen jatkuvasti.
[/quote]
Ei mua 19 tai 18 asteen lämpötilat estä tekemästä yhtään mitään. Ei täällä ole ollut vaan 13 astetta joka päivä, ehkä siellä sitte on. Ja mitä hittoa, Suomen kesää on about kolme kuukautta kesäkuu, heinäkuu, elokuu. Nyt ollut normaalia huonompaa keliä sellaset jonku aikaa niin "kesä on pilalla". Mitä helvettiä? Asenne tossa pilaa kaiken. Vielä tässä on elokuu jäljellä.
[/quote]
Oletko työtön? Muuten en ymmärrä, että kesäsäillä ei olisi merkitystä.
[/quote]
Opiskelija olen, kesäsäistä ehdin nauttia vielä elokuussa viikonloppuisin vaikka opiskelut taas jatkuu. Ei se rutina siitä säästä mitään auta, oma moka jos pilaa kesänsä säiden takia. Kannattaa keksiä jotain tekemistä, mikä ei ole säiden armoilla.
[/quote]
No sitä tekemistä on keksitty. Ei vain mitenkään eroa syksyn tekemisestä. Kesällä haluaisi olla rannalla, puuhata pihalla, grillata ja syödä ulkona. Mutta ei.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
Laihduta, niin on helpompaa helteellä. Ikävä kyllä sade on se pahin rajoittava tekijä.
[/quote]
Sun ainoa argumentti on haukkua lihavaksi? :D sori, ihan hoikka nainen olen ja toisekseen, en sanonut että sade miellyttävää olisi. Tarkoitin että kyllä sitä kesällä voi touhuta vaikka mitä, vähän viileämmälläkin ilmalla.
[/quote]
No välillä tekisi mieli touhuta vähän lämpimämmässäkin ilmassa. Nyt TAAS lämpötila 13 astetta ja sataa. Ja kummasti av:n helteiden vihaajat ovat aina hoikkia :D
[/quote]
Älä laita sanoja toisten suuhun. Kyllä mä helteistä pidän vai sanoinko että vihaan niitä? En sanonut. Ei helteissä mitään vikaa ole, mutta ei mun kesä pilallakaan ole ilman niitä. Eikä täällä, missä itse asun, joka päivä sada vettä ja ole 13 astetta lämmintä. Eilenki 21 astetta ja aurinko paisto melkeen koko päivän. Tänään sataa vettä, mitä sitte? Huomenna ei pitäis sataa ainakaan koko päivää.
[/quote]
[/quote]
Ai, täällä kyllä pyörinyt parinkymmenen asteen paikkeilla päivälämpötilat koko viikon ja sadetta ainoastaan ajoittain. Uimassa käyty melkeen joka päivä.
[/quote]
[/quote]
Ei mua 19 tai 18 asteen lämpötilat estä tekemästä yhtään mitään. Ei täällä ole ollut vaan 13 astetta joka päivä, ehkä siellä sitte on. Ja mitä hittoa, Suomen kesää on about kolme kuukautta kesäkuu, heinäkuu, elokuu. Nyt ollut normaalia huonompaa keliä sellaset jonku aikaa niin "kesä on pilalla". Mitä helvettiä? Asenne tossa pilaa kaiken. Vielä tässä on elokuu jäljellä.
[/quote]
[/quote]
Opiskelija olen, kesäsäistä ehdin nauttia vielä elokuussa viikonloppuisin vaikka opiskelut taas jatkuu. Ei se rutina siitä säästä mitään auta, oma moka jos pilaa kesänsä säiden takia. Kannattaa keksiä jotain tekemistä, mikä ei ole säiden armoilla.
[/quote]
No sitä tekemistä on keksitty. Ei vain mitenkään eroa syksyn tekemisestä. Kesällä haluaisi olla rannalla, puuhata pihalla, grillata ja syödä ulkona. Mutta ei.
[/quote]
Elokuussa vielä ehtii tehdä noita asioita vaikka töissä oliskin. On viikonloput ja arki-illat. Tai arki-aamut mikäli vuorotöissä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Elokuussa vielä ehtii tehdä noita asioita vaikka töissä oliskin. On viikonloput ja arki-illat. Tai arki-aamut mikäli vuorotöissä.
[/quote]
Kuka takaa, että elokuussa on lämmintä? Seuraavat 10 päivää näyttäisi olevan samaa paskaa kuin on ollut koko kesä. 100 vuoden aikana toiseksi kylmin kesä.
En ole helteen ystävä, mutta kyllä nämä vähän päälle 10 asteen lämpötilat ja jatkuva sade ovat perseestä. Parinkymmeneen asteen lämpö jo riittäisi.
Meillä ei täälä meri-lapissa ole uimavedetkään lämmeneet, että lapset pääsisi uimaan. Yöllä saa nukuttua se on hyvä, mutta olisi kiva pärjätä ilman villapaitaa ja sukkia tuolla pihamaalla ja napata 4 kuukauden ikäinen vauva ulos vaunuihin ilman että tarvii alkaa kaivaan villapukua ylle.
Kesä ja aurinko tule jo ja piristä tätä pohjolan kansaa, että jaksaa talven yli taas!
Mä en tajua tätä ihme kohkaamista, että kesä on ohi ja jäätävä keli ja plap plap :O Esim. IS:n oli iso artikkeli, kuinka kesä on peruttu ja jäätävää keliä luvassa.
Oikeesti. Kuka niitä tappohelteitä kaipaa???? Okei, sen tajuan, ettei kaikki nauti näistä keleistä, mitä mä rakastan. Eli ajoittaista vesisadetta ja lämpötila n. 20 astetta tai vähän alle, mutta..
Turhaa napinaa mun mielestä. Ja turhaa vouhottamista, lehdissä siis. Olispa samanlaista vouhotusta talvesta ja missä viipyy pakkaset ja lämmintä luvassa jne. uutiset.
Tänään ulkoillessa tuntui kyllä ihan syyskuulta. Viileä ilma ja tuuli, pilvistä. Ei todellakaan uskoisi, että on heinäkuu. Saisi kyllä edes pari viikkoa olla lämpimämpää. Aika tylsää jos tätä pelkkää syysilmaa on taas monta kuukautta edessä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:50"]Se kertoo ainoastaan ihmisen rajoittuneisuudesta jos kesää ei voi viettää ilman hellettä. Mutta joo uskon että on ankeeta jos ainoa tarkoitus ja päämäärä on kesällä maata rannalla ja hankkia rusketus niin onhan se ikävää. Yhyy.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]