Hitto, että oon korvessa
Mistään ei näy valoo, kun katon pihalle :D
No onneks tiedän, että yksi sukulainen on tossa 1, 5 km päässä
Tykkäisitkö olla näin etäällä kaikesta ?
Kommentit (25)
Kyllä mulle kävisi tuollainen oma rauha.
Mökillä olen useinkin noin korvessa ja tykkään. Vastarannalta tosin saattaa joskus näkyä joku valo, mutta sinnekin tulee yli tuo 1,5km matkaa.
Lähin naapuri asuu 500m päässä, ja tuossa on sen verran metsää välissä, ettei näkyisi valot meidän pihaan, vaikka sillä olisikin valot päällä. On vaan meidän kylähullu, joka säästää sähkössä - ei siis käytä valoja sisällä talossaankaan, ei varmaan ole ikinä sytyttänyt ulkovaloa missään.
Lisää, kuuluuko mitä? Näistä on jatkossa hyötyä. Huomenna selviää. Ja pyörä pyörimään.
No kuulehan ap.
Siellähän sitä vasta on turvallista elää, olla ja asua.
Kuka teidät koskaan löytäisi sieltä korpitaipaileiden takaa, kun siellä ei edes maantie valaistusta ole.
Ja naapureiden valot ovat nekin kaukana.
Vaikka syttyisi sota, kukaan ei kyläänne pommittaisi, sillä käytännössähän sitä ei ole olemassakaan, jos kerran koko seutu on pimeetä korpea.
Ei viholaista eli sotaista hyökkääjää sellaset seudut koskaan kiinnosta.
Eihän siellä voi aiheuttaa kenellekään mitään tuhoa, koska siellä ei ketään ole olemassa.
Senhän se pimeys takaa.
Varo Slendermania.. Sinuna pitäisin ne verhot visusti kiinni ja valot sammuksissa.
Vierailija kirjoitti:
No kuulehan ap.
Siellähän sitä vasta on turvallista elää, olla ja asua.
Kuka teidät koskaan löytäisi sieltä korpitaipaileiden takaa, kun siellä ei edes maantie valaistusta ole.
Ja naapureiden valot ovat nekin kaukana.
Vaikka syttyisi sota, kukaan ei kyläänne pommittaisi, sillä käytännössähän sitä ei ole olemassakaan, jos kerran koko seutu on pimeetä korpea.
Ei viholaista eli sotaista hyökkääjää sellaset seudut koskaan kiinnosta.
Eihän siellä voi aiheuttaa kenellekään mitään tuhoa, koska siellä ei ketään ole olemassa.
Senhän se pimeys takaa.
Näin minäkin ajattelen.
ap.
En tykkäisi asua missään korvessa, pelkkää pimeyttä ympärillä. Päiväsaikaankaan en uskaltaisi olla yksinään kotona, illasta/yöstä puhumattakaan!
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi asua missään korvessa, pelkkää pimeyttä ympärillä. Päiväsaikaankaan en uskaltaisi olla yksinään kotona, illasta/yöstä puhumattakaan!
Joo, en mäkään ehkä yksin asuisi täällä. Näin mökillä yksinkin viihdyn.
ap.
Talojen lähellä oleva metsä on jostain syystä pelottava minullekin.
Keskellä metsää yksin ja yöllä en pelkää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ihan oikeasti haluaisin tietää miksi? Pelkäätkö pimeää?
Me asutaan täällä Pohjois-Karjalan perukoilla. Ympärillä vain metsää, naapuriin monta kilometriä.
Ei minua pelota, ei lapsiakaan vaikka yksin joutuuvat koulun jälkeen olemaan.
En ole ikinä keksinyt mitä pelättävää olisi. Viikko sitten kuultiin kun susi ulvoi jossain, aika mahtavan kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Minä vähän kyllä pelkään kyllä. Lapsena en pelännyt, silloin asuin 18 km kirkonkylältä. Mutta siellä en kauheasti ollut yksin, koska meitä oli perheessäni 7 ja vaikka vanhempamme olivat töiden takia paljon pois kotoa, aina oli muita.
Nykyään , kun asun "ihmisten ilmoilla" ja esim. kuuntelen paljon truecrime-podcasteja ja mielikuvitus on aina ollut vilkas, niin osaan täällä lietsoa yksin ollessani pelkoa. Vaikka järjellä tajuan että paljon vaarallisempaa on paikoissa, joissa on paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan täällä Pohjois-Karjalan perukoilla. Ympärillä vain metsää, naapuriin monta kilometriä.
En ole ikinä keksinyt mitä pelättävää olisi. Viikko sitten kuultiin kun susi ulvoi jossain, aika mahtavan kuuloista.
Joku citycentterissä asuva ei tuollaista ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Varo Slendermania.. Sinuna pitäisin ne verhot visusti kiinni ja valot sammuksissa.
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku citycentterissä asuva ei tuollaista ymmärrä.
Siellä cityssa olisi luultavasti paljon enemmän syytä pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Minä vähän kyllä pelkään kyllä. Lapsena en pelännyt, silloin asuin 18 km kirkonkylältä. Mutta siellä en kauheasti ollut yksin, koska meitä oli perheessäni 7 ja vaikka vanhempamme olivat töiden takia paljon pois kotoa, aina oli muita.
Nykyään , kun asun "ihmisten ilmoilla" ja esim. kuuntelen paljon truecrime-podcasteja ja mielikuvitus on aina ollut vilkas, niin osaan täällä lietsoa yksin ollessani pelkoa. Vaikka järjellä tajuan että paljon vaarallisempaa on paikoissa, joissa on paljon ihmisiä.
niin joo , olen siis aloittaja
Mutta aamulla on poliisi. Mies oli sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Googleta huomenna päivänvalossa.. varmistusnumero on tässä viestissä muuten 666..
Varohan sitä 2 metristä olentoa joka kurkkii metsän reunassa pimeällä.Itse olen siitä tänne monesti kirjoitellut.Olen hätistänyt sen tiehensä koiran avulla ja ampumalla kohti.