Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko muiden käyttää...(nolo kysymys)

Vierailija
12.07.2015 |

...pikkuhousunsuojaa jatkuvasti runsaan valkovuodon takia...? Mulla on aina ollu sen verran paljon valkovuotoa, että suojia tarvii käyttää, useita kertoja päivässä joutuu myös vaihtamaan suojaa (ellei halua koko ajan vaihtaa pikkareita...eikä se esim. töissä oo mahdollista).

Sorry nolo kysymys/aihe!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ollut jo varhaisista teinivuosista lähtien eli aina runsas valkovuoto. Kuukaudessa ehkä 1-2 päivää  kun vuoto vähäisempää. Jos ei ole suojaa niin menee läpi pikkuhousuista monesti päivässä :/ Niin inhottava vaiva ajatellen ihan jokapäiväistä elämää.

Vierailija
42/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuo kertussuojien käyttäminen usein pahentaa ongelmaa. Jos et pysty olemaan ilman, kokeile vaihtaa kankaisiin kestosuojiin. Lääkärin neuvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin täältä että vuoto vähenee jos jättää pikkuhousunsuojat pois. Ja olin käyttänyt kolmisen vuotta plus teininä satunnaisesti. No voin kertoa että kyllä oikeasti väheni. Välillä on runsaampaa mutta silloin vaihdan pikkuhousut useammin. Eli minäkin suosittelen jättämään ne pois tai ainakin vähentämään käyttöä.

Vierailija
44/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 13:26"]

Hei, tuo kertussuojien käyttäminen usein pahentaa ongelmaa. Jos et pysty olemaan ilman, kokeile vaihtaa kankaisiin kestosuojiin. Lääkärin neuvo.

[/quote]

Höpö höpö ei pahenna, märät pikkarit kyllä pahentaa

Vierailija
45/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..mitä!? Kuljeskeletteko te muut naiset joka päivä joku märkä läpyskä housussa? Varmaan kivaa miehelle kesken spontaanin seksin löytää housuistanne sellainen valkovuotopesäke. Ja sitten vielä ihmettelette täällä päivittäin, että kun ei se mies anna suuseksiä! Johtuisikohan siitä että miehenne näkee aitiopaikalta kun sitä valkomöhnää pursuaa toosistanne. Hyi helv..
Ja itse kysymykseen. EN käytä koskaan mitään tuollaisia suojia, koska minulla ei ikinä valu sieltä mitään koska en haudo alapäätäni millään suojilla.

N27

Vierailija
46/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen monta vuotta oikeastaan päivittäin valkovuodon takia. Mitään tulehduksia tai muutakaan syytä runsaaseen vuotoon ei koskaan löytynyt. Jokunen vuosi sitten se kuitenkin vain loppui, valkovuoto oikeastaan kokonaan.

Vierailija
47/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mulla oli just näin, että suojia meni monta päivässä. Gynellä valitin asiasta ja neuvoi lopettamaan suojien käytön kokonaan (kuukautiset pois lukien). Vuoto loppui ja tulehdukset myös.

Vierailija
48/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty käyttää suojia niistä tulevan ihottuman takia. Joudun vaihtaa vaan pikkareita useemmin. En ymmärrä miten se muka vähenee tai loppuu jos suojia ei käytä kun itse en pysty koskaan käyttää ja silti vuotoa tulee. Ja en pysty kyllä märissä pikkareissakaan olee. Siitä vasta tulehduksia tulee.

Vierailija
49/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 13:52"]

Itse en pysty käyttää suojia niistä tulevan ihottuman takia. Joudun vaihtaa vaan pikkareita useemmin. En ymmärrä miten se muka vähenee tai loppuu jos suojia ei käytä kun itse en pysty koskaan käyttää ja silti vuotoa tulee. Ja en pysty kyllä märissä pikkareissakaan olee. Siitä vasta tulehduksia tulee.

[/quote]

Vaihteletko esim. töissä kesken päivän kuivat pikkarit, eikö se oo vähän hankalaa?

Vierailija
50/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka aina jaksatte valistaa, että runsas vuoto johtuu nimenomaan niistä hautovista suojista: ikinä en ole niitä käyttänyt, mutta kohta täytyy, kun pahimmillaan on tullut farkkuihinkin märkä läntti. Ja ei, ei ole sairauksia, se on vain OMINAISUUS. Enkä häpeä!

Vierailija
51/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 13:37"]

Öö..mitä!? Kuljeskeletteko te muut naiset joka päivä joku märkä läpyskä housussa? Varmaan kivaa miehelle kesken spontaanin seksin löytää housuistanne sellainen valkovuotopesäke. Ja sitten vielä ihmettelette täällä päivittäin, että kun ei se mies anna suuseksiä! Johtuisikohan siitä että miehenne näkee aitiopaikalta kun sitä valkomöhnää pursuaa toosistanne. Hyi helv.. Ja itse kysymykseen. EN käytä koskaan mitään tuollaisia suojia, koska minulla ei ikinä valu sieltä mitään koska en haudo alapäätäni millään suojilla. N27

[/quote] ota tosta kruunu, sinä Parempi Ihminen

Vierailija
52/53 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tuo ongelma, mutta oikeasti loppui kun aloin käyttämään stringejä! Itsekin ensin ihmettelin mikä on muuttunut, mutta ei ollut mikään muu kuin se, että vaihdoin stringeihin. Yöllä käytän hipstereitä.

Vierailija
53/53 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi