Paras jugurtti?
Mikä on AV-raadin suosikkijugurtti?
Itse voisin syödä sitä Danonen täysrasvasokerimättö-vaniljajugurttia vaikka sen litran pänikän kerrallaan. Om nom.
Kommentit (15)
Turkkilainen jugurtti ilman mausteita
Aito kreikkalainen jogurtti hunajalla.
Nyt oon tykästynyt siihen Valion(?) kreikkalaiseen kerrosjugurttiin, vadelma-granaattiomena taitaa olla paras. Kookos taas ei ollut hyvää.
Ennen tykkäsin Arlan maustamattomasta proteiinijugurtista. Maku oli jotenkin pehmeämpi kuin normimaustamattomassa. Nykyään lemppari on edottomasti Fage Total+hunaja. Total 0% on pahaa mutta se 2% on herkullista!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:38"]Nyt oon tykästynyt siihen Valion(?) kreikkalaiseen kerrosjugurttiin, vadelma-granaattiomena taitaa olla paras. Kookos taas ei ollut hyvää.
[/quote] nää on ihania. Sitruuna on mun suosikki
Valion vadelmajugurtti! Voisin vetää purkin kerralla. Maistuu ihanasti aidolta vadelmalta, ei miltään esanssilta.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:46"]Maustamaton jogurtti Lidlistä.
[/quote]
Sama
Mimmin jugurtit ovat parhaita mielestäni.
Valion Bulgarian jogurtti mielestani paras!
Maustamaton perusjuggu. Siihen sitten vähän mysliä, avot.
Juustoporti Musta kirsikka ja saman valmistajan Kahvi (vieläkö valmistettaneen, kun ei ole osunut kohdalle aikoihin). Valionkin Kahvijogurtti maistuu. Ja kokeilkaapa joskus Ingmannin Appelsiinijougurttia mansikoiden tai melonipalojen kastikkeena; ei ollenkaan hassumpaa.
Kalinka mansikka