Sähköallergia vertaistukiketju
Hei! Löytyyköhän täältä teitä muita? Vaihdetaanko ajatuksia?
Kommentit (30)
Minulla kämppä jonne niin paljon valoja ulkoa että kämppäni juhlavalaistu vuorokauden ympäri. Häiritsevää. En halua estäviä verhoja. Ärsyttävää - sähköallergia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pyydettiin vertaistukea, ei teilausta ja vähättelyä.
Asiasta on järkevää keskustelua sähkösairaitten omalla foorumilla. Kun tulee AV:hen kyselemään, kerjää vaan verta nenästään.
Hih, järkevää.
Homeopatia auttaa sähköallergiaan. Luulotauti lähtee luulohoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koske minua, mutta ystävälläni on tuo sairaus. Olen jopa todistanut, kun hän oksentaa suurjännitelinjojen läheisyydessä. Pahaa oloa tulee aina jonkin sähkösäteilylähteen ympäristössä. Ilmeisen hankala vaiva.
Kannattaa pitää mielessä, että sähköyliherkkyydessä oireet ovat todellisia ja mitattavissa, mutta aiheuttaja ei ole sähkö vaan psyyke.
Mistäpä tuon tietää. Oireet on niin hankalat, että uskoisin kyseessä olevan juuri sähkön aiheuttama. Hänellä ei ole mt-ongelmia.
Mistä sitten johtuu, että koeolosuhteissa kyseiset henkilöt eivät kykene erottamaan kulkeeko johdoissa sähkä vai ei. Onko se rautalankaherkkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koske minua, mutta ystävälläni on tuo sairaus. Olen jopa todistanut, kun hän oksentaa suurjännitelinjojen läheisyydessä. Pahaa oloa tulee aina jonkin sähkösäteilylähteen ympäristössä. Ilmeisen hankala vaiva.
Kannattaa pitää mielessä, että sähköyliherkkyydessä oireet ovat todellisia ja mitattavissa, mutta aiheuttaja ei ole sähkö vaan psyyke.
Mistäpä tuon tietää. Oireet on niin hankalat, että uskoisin kyseessä olevan juuri sähkön aiheuttama. Hänellä ei ole mt-ongelmia.
Mistä sitten johtuu, että koeolosuhteissa kyseiset henkilöt eivät kykene erottamaan kulkeeko johdoissa sähkä vai ei. Onko se rautalankaherkkyyttä?
Koetilanteet ei vastaa reaalielämää ja tuollainen testaus voi olla tutkittavalle stressaava tekijä. Tämän takia laboratoriokokeilla ei saada luotettavia tuloksia tästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetilanteet ei vastaa reaalielämää ja tuollainen testaus voi olla tutkittavalle stressaava tekijä. Tämän takia laboratoriokokeilla ei saada luotettavia tuloksia tästä asiasta.
On se jännä, miten kaikista todellisista ilmiöistä saadaan tuloksia näkymään labraolosuhteissa mutta juuri tästä sähköllergiasta ei. Eikö ole yhä suurempi syy olettaa että vaiva johtuu mt-ongelmista, jos kaikki sähköallergikot stressaavat testejä niin paljon etteivät pysty niistä suoriutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Nocebo - ilmiöstä kysymys eli liittyy tietoon tai oletukseen sähkömagneettisen kentän olemassaolosta. Laboratorio-olosuhteissahan tuota sähköallergiaa ei ole saatu havaittua eli vaivasta kärsivä ei ole tunnistanut sitä milloin tilassa on sähkökenttää tai ei ole sähkökenttää.
Fyysikko vastaa: Tappavaa annosta gammasäteilyäkään ei koehenkilö tunnistaisi, eli milloin tilassa on säteilyä tai ei ole.
Faragin häkki kannattaisi tehdä omaan kotiin ja netti sitten piuhalla sinne. Moni luulee että sähköallergia ja säteet aiheuttaisi aina esim kipua, vaikka ne pystyy vaikuttamaan ihan siten että sun energia imetään. Ootko koskaan herännyt heti aamusta sen tuntusena että sun energia on imetty tyhjiin? Se on just nämä G:eet.