Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINKKUUS VIE MIELENTERVEYTENI

Vierailija
12.07.2015 |

Haluttaisi koko ajan vai itkeä ja raivota kuinka paskaa tämä on. Muille en valita, mutta mielessäni kärvistelen. Rakkauden ja läheisyyden kaipuu on niin ylitsepääsemätöntä... Mikä perkele minussa mättää kun kukaan ei kiinnostu?!?!! Olen melko nuori, normaalin näköinen brunette. Enkä todellakaan nirso!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde vei melkein mielenterveyteni. t. toinen iloinen sinkku

Vierailija
22/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Nettiin ilmoitus. Semmoinen elämä on mennyttä aikaa sitten et joku lähipiiristä tai kotinurkilta roikkuja piti ottaa. Johan semmoinen heikentää geenikantaakin. Vaikka täällä kuinka väitetään että oikeaa elämää ei ole netissä niin tosiasia on että ne oikeat ihmiset on netissä. Ei se sun kaverisikaan jonka kanssa käyt kahvilla tai bilettämässä lakkaa olemasta oikea ihminen kun juttelee sun kanssa netin kautta. Mulla on kaikki miehet olleet netin kautta. Treffipalstoilta, chatroomeista ja tää viimeisinkin teknisesti facesta, vaikka nyt satuttiin vahingossa törmään kaverin luona. Oli kuitenkin mun listalla ollut puolisen vuotta. Ihan oikee ihminen se oli eikä robotti. Että se kääkkämäinen näkemys " mul on oikeeta elämää en tartte nettiä " niin souvat pyörit samaa tunkkaista piiriäs vuodesta toiseen ja tapaat silloin tällöin tuurilla jonkun turhakkeen ja lopulta tyydyt siihen kun muuta ei mukamas ole. Tervetuloa nykyaikaan tuol on karkkikauppa. Hakee sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:56"]No mikä mättää? Pistä nettideitti-ilmoitus ja saat varmasti satoja vastauksia.
[/quote]Varmasti saa, mutta siellä on pilvin pimein kaikenlaisia pervoja, seksinvonkaajia ja erityisesti varattuja miehiä, joista ei ole ap:lle mitään iloa.

Vierailija
24/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 03:00"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:56"]No mikä mättää? Pistä nettideitti-ilmoitus ja saat varmasti satoja vastauksia. [/quote] En kehtaa, joku voi tunnistaa... Ap [/quote] Eli mielummin oot yksin? Ok. [/quote] En usko noihin nettideittijuttuihin muutenkaan.. Ap

[/quote]

Jep, eli valitat sinkkuutta ja et ole valmis tekemään mitään asian eteen. Mitenkäs muutenkaan.

[/quote]Tämän takia naisten valituksia on vaikea ottaa vakavasti.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]Älä yleistä tätä liittymään millään tavalla nimenomaan sukupuoleen. Kun olen lukenut näitä kommenttejasi, alan oikein hyvin ymmärtää miksi sinua sanotaan täällä monissa ketjuissa naisvihaajaksi.

Vierailija
25/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se on vikana, että mikään parisuhde ei voi olla hoitosuhde. Hoida itsesi itsenäiseksi ja tasapainoiseksi. Loput hoituu itsestään. Epätoivoiset ripustautujat ja roikkujat kierretään aina kaukaa' vaikka olisivat kuinka nättejä ja nuoria.

Vierailija
26/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tapaat minuuteissa satoja ihmisiä. Uimarannalla voit olla päivän juttelematta kenenkään kanssa.

aika hölmöä on jättää tehokas apuväline pois käytöstä.

netissä itsekin mieheni löysin ja kk päästä suunniteltiin häitä. Nyt 14 v takana. Ikinä ei oltais tavattu omissa piireissä 

Vierailija
27/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tuo "rakkauden ja läheisyyden kaipuu". En ole itse sitä koskaan kokenut, mutta monet siitä puhuvat. Olisi mielenkiintoista tietää miltä tällainen voimakas halu tuntuu, ihan vain elämyksenä.

Vierailija
28/28 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 02:56"]No mikä mättää? Pistä nettideitti-ilmoitus ja saat varmasti satoja vastauksia.
[/quote]Varmasti saa, mutta siellä on pilvin pimein kaikenlaisia pervoja, seksinvonkaajia ja erityisesti varattuja miehiä, joista ei ole ap:lle mitään iloa.
[/quote]

Jännä että ne ei koskaan laita mulle viestiä. Mulle laittaa viestiä ihan tavalliset kivat miehet.