Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venla Saartamo-Barqueron musiikki

Vierailija
12.07.2015 |

Mitä mieltä Venlan laulusta?www.youtube.com/watch?v=BRTXECjRBAk&sns=tw

Minusta ihan miellyttävää, vaikka lausumisessa olisikin vähän hiomiosta. Tuli hieman björkmäisiä viboja joistain kohdista.

Hassua muuten, että ulkonäöllisesti "Miia" eli Venla muistuttaa "Sakun" eli Jasper Pääkkösen nyksää "Evaa" eli Tiina Elgia. Samanlaiset leukaperät ja muut kasvojenpiirteet. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota vain sanoitukseen: aika onnettomat riimisanat.

Vierailija
2/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän tekotaiteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tehty lauluääni / tyyli laulaa. Eli vähän sellainen erykah badu -henkinen ehkä.

Vierailija
4/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ääni ei tuu luonnollisesti vaan on just tekemällä tehty. Herätti vähän myötähäpeää.

Vierailija
5/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björk tuli mullekin mieleen :)

Vierailija
6/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut hirveästi häiritsemään englanniksi laulavat artistit, jotka lausuvat englantia huonosti - sinänsä vähän hölmöä, mitä se oikeasti haittaa. Jotenkin se vain vie huomiota muulta musiikilta. Se, että yrittää lausua kuin amerikkalainen, mutta sitten kuitenkin menee metsään. 

Kuten muutkin, mun mielestä liikaa Björk-vaikutteita.

Vierailija
7/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ton nimen "Venla Saartamo-BARBEQUE".. Heh!

Vierailija
8/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:12"]Mua on alkanut hirveästi häiritsemään englanniksi laulavat artistit, jotka lausuvat englantia huonosti - sinänsä vähän hölmöä, mitä se oikeasti haittaa. Jotenkin se vain vie huomiota muulta musiikilta. Se, että yrittää lausua kuin amerikkalainen, mutta sitten kuitenkin menee metsään. 

Kuten muutkin, mun mielestä liikaa Björk-vaikutteita.
[/quote]
Tarja Turusen tankeroenglanti aiheuttaa mussa ihan järjetöntä myötähäpeää.

Vierailija
9/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:12"]Mua on alkanut hirveästi häiritsemään englanniksi laulavat artistit, jotka lausuvat englantia huonosti - sinänsä vähän hölmöä, mitä se oikeasti haittaa. Jotenkin se vain vie huomiota muulta musiikilta. Se, että yrittää lausua kuin amerikkalainen, mutta sitten kuitenkin menee metsään.    Kuten muutkin, mun mielestä liikaa Björk-vaikutteita. [/quote] Tarja Turusen tankeroenglanti aiheuttaa mussa ihan järjetöntä myötähäpeää.

[/quote]

Mä en kyllä koe minkäänlaisia häpeäntunteita, mutta se vain tökkii. Esim. oon kuullut radiosta jotain Lapkon biisiä, joka olisi varmasti ihan kelvollinen, ellei kömplelöt sanat ja tankerolausuminen pilaisi. Mua ei haittaa mitenkään se, että joku lausuu englantia omalla aksentillaan puhuessaan, mutta laulaessa se lausuminen tulee liikaa framille. 

Vierailija
10/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua toi ääni ei hämää ollenkaan, eikä se välttämättä edes ole "tehty". Itsellänikin on luonnostaan korkea, nasaalinen ääni. Mutta nuo Björk-henkiset melodianpätkät olivat liikaa, noita on Björkin omillakin levyillä jo liian kanssa ja kukaan toinen ei kuitenkaan pysty laulamaan tuollaista lähellekään yhtään hyvin. Kannattaisi tehdä jotain oikeasti omaa.

Biisissä kauttaaltaan vähän liiallisen teennäinen tunnelma muutenkin. Ikään kuin olisi isolla ammattilaistiimillä yritetty kyhätä jotain takuulla hyvää ja "tuoretta", tuloksena kompromissipannukakku. Ei vaan toimi eikä kosketa.

Vierailija
11/11 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tiina Elg vaan Tiia Elg. Onhan Venlassa ja Tiiassa kyllä jotain samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi