Syy sille, miksi lassukat ovat niin raivostuttavia
On se, että ne eivät ole koskaan saaneet pillua. Jos joku nainen alentuisi antamaan niille, niin niistä tulisi kertaheitolla vähemmän katkeria ja paremmantuulisia. Sen jälkeen joku saattaisi haluta antaa nille jopa vapaaehtoisesti, ja muutenkin olisivat parempaa seuraa.
Kommentit (80)
On naisista itsestään kiinni, että he tekevät Laasasen profetiat täyttymättömiksi. Nykytilanne nimittäin on se, että naiset oma-aloitteisesti antavat Laasaselle elintilaa ja luovat hänelle kuulijoita.
Itse lasken itseni lassukaksi/laasaslaiseksi ja ihan mukavasti olen saanut elämäni varrella sitä pillua.
Ehkä meillä on kuitenkin käsitteellistä eroa siitä mitä lassukka/laasaslaisuus on...? Ei Laasanen mikään profeetta ole, mutta on hänellä ajatuksia.....jotka ihmeen paljon herättävät reaktioita naisissa. Miksi - jos kerta ovat niin luokattomia, pätemättömiä ja säälittäviä ?
On aikamoista yksinkertaistamista se että lassukka-ideologian kannattajien motiivi on pillunpuute. Todellisuudessa kyse on psykologisesta ilmiöstä, heidän joukossaan on tunnetusti useita pedofiileja ja monella on epäilty olevan tiettyjä luonnehäiriöitä. Seksuaali- ja väkivaltarikollisten psykologisissa profiileissa toistuu todella usein naisviha. Sen varmasti tietää kuka tahansa joka seuraa esim rikossarjoja tai lukee dekkareita. Joukossa voi olla myös ihan terveitä traumatisoituneitskin tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:47"]
On se, että ne eivät ole koskaan saaneet pillua. Jos joku nainen alentuisi antamaan niille, niin niistä tulisi kertaheitolla vähemmän katkeria ja paremmantuulisia. Sen jälkeen joku saattaisi haluta antaa nille jopa vapaaehtoisesti, ja muutenkin olisivat parempaa seuraa.
[/quote]
seuraappas vähän millaisilla alkoholisti nalkuttaja miehillä , jotka komentelevat vaimoaan kuin orjaa on vaimo. sen jälkeen mieti onko mies joka on katkera ettei saa naisia niin paha asia :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:10"]Ei Laasanen mikään profeetta ole, mutta on hänellä ajatuksia.....jotka ihmeen paljon herättävät reaktioita naisissa. Miksi - jos kerta ovat niin luokattomia, pätemättömiä ja säälittäviä ?
[/quote]
Jokainen normaali, itseään arvostava nainen suuttuu "ajatuksista", joissa naissukupuoli esitetään alempiarvoisena, vääriä valintoja tekevänä ja arvottomana muutoin kuin parin ominaisuutensa verran (ikä ja kauneus).
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:10"]Ei Laasanen mikään profeetta ole, mutta on hänellä ajatuksia.....jotka ihmeen paljon herättävät reaktioita naisissa. Miksi - jos kerta ovat niin luokattomia, pätemättömiä ja säälittäviä ?
[/quote]
Jokainen normaali, itseään arvostava nainen suuttuu "ajatuksista", joissa naissukupuoli esitetään alempiarvoisena, vääriä valintoja tekevänä ja arvottomana muutoin kuin parin ominaisuutensa verran (ikä ja kauneus).
[/quote]
Itse en ole missään Laasasen teksteissä törmännyt väitteeseen että naiset olisivat kategorisesti miehiä alempiarvoisia. Ja kohtuullisen paljon niitä tekstejä on tullut luettua.
Naiset tekevät vääriä valintoja ? Eikö osa sitten tee ? Jotkut vielä kerta toisensa jälkeen. Osa miehistäkin tekee vääriä valintoja. Ratkaisevaa - sukupuolen sijaan - tässä lienee kuitenkin se otetaanko itse vastuu vääristä valinnoista vai ryhdytään syyttämään olosuhteita ja uhriutumaan....
Naiset arvottavat myös itse toisiaan (ja itseään) iän ja kauneuden mukaan. Ja oman kokemukseni perusteella paljon miehiä ankarammin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:29"]
[/quote]
[/quote]
Itse en ole missään Laasasen teksteissä törmännyt väitteeseen että naiset olisivat kategorisesti miehiä alempiarvoisia. Ja kohtuullisen paljon niitä tekstejä on tullut luettua.
Naiset tekevät vääriä valintoja ? Eikö osa sitten tee ? Jotkut vielä kerta toisensa jälkeen. Osa miehistäkin tekee vääriä valintoja. Ratkaisevaa - sukupuolen sijaan - tässä lienee kuitenkin se otetaanko itse vastuu vääristä valinnoista vai ryhdytään syyttämään olosuhteita ja uhriutumaan....
Naiset arvottavat myös itse toisiaan (ja itseään) iän ja kauneuden mukaan. Ja oman kokemukseni perusteella paljon miehiä ankarammin.
[/quote]
Se ajatus naisen arvottomuudesta, mitä ei ole eksplisiittisesti kirjoitettu ei tee sen havaitsemista mahdottomaksi teksteihin tutustumalla. Lue niitä tekstejä niin huomaat kyllä.
Ei edes kukaan lassukka halua minua
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:15"]
On aikamoista yksinkertaistamista se että lassukka-ideologian kannattajien motiivi on pillunpuute. Todellisuudessa kyse on psykologisesta ilmiöstä, heidän joukossaan on tunnetusti useita pedofiileja ja monella on epäilty olevan tiettyjä luonnehäiriöitä. Seksuaali- ja väkivaltarikollisten psykologisissa profiileissa toistuu todella usein naisviha. Sen varmasti tietää kuka tahansa joka seuraa esim rikossarjoja tai lukee dekkareita. Joukossa voi olla myös ihan terveitä traumatisoituneitskin tyyppejä.
[/quote]
Näin juuri. Laasasen tekstien sijaan lukekaa dekkareita niin pysytte terveenä.
[/quote]
Se ajatus naisen arvottomuudesta, mitä ei ole eksplisiittisesti kirjoitettu ei tee sen havaitsemista mahdottomaksi teksteihin tutustumalla. Lue niitä tekstejä niin huomaat kyllä.
[/quote]
Niin, ja kuuntelemalla vanhoja vinyylilevyjä takaperin löytää sen ei-eksplisiittisesti ilmaistun Paholaisen viestin mikä turmelee nuorison mielen.
Ei muuta kuin pistät selkeän viitteen missä tekstissään Laasanen on väittänyt naisten olevan lähtökohtaisesti miehiä alempiarvoisia. Jatketaan keskustelua siitä sitten.
Kaikki on naisten syytä! Kaikki on naisten syytä! Kaikki on naisten syytä!
Joopajoo. Kertokaahan että miten mun pitäis lassukalle antaa? Mistä mä semmosen ensinnäkin löytäisin ja mistä ymmärtäisin että sille pitäisi antaa?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:45"]Kaikki on naisten syytä! Kaikki on naisten syytä! Kaikki on naisten syytä!
Joopajoo. Kertokaahan että miten mun pitäis lassukalle antaa? Mistä mä semmosen ensinnäkin löytäisin ja mistä ymmärtäisin että sille pitäisi antaa?
[/quote]
Siitä että se seisoo vieressä eikä puhu mitään. Täällä muinoin nainen oli päättänyt antaa lassukalle tilaisuuden. Meni juttelemaan tälle ja koska mies oli hiljaista tyyppiä, kyseli asioita pitääkseen yllä keskustelua. Mies siihen sitten tiuskaisi että mitä siinä kyselet, minkä jälkeen nainen totesi että okei, ei väkisin ja palasi omaan pöytäänsä. Hetken päästä mies tuli naisen pöydän ääreen seisoskelemaan puhumatta mitään mutta yllättäen naista ei enää kiinnostanut. Palstalassukan kommentti tähän oli se että näin käy kun mies ei alistu naisen seksuaalisen vallan alle. Että onnea vaan yritykseen!
Huvittavia kiukuttelijoita lähinnä :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:45"]
Kaikki on naisten syytä! Kaikki on naisten syytä! Kaikki on naisten syytä!
[/quote]
Älä viitsi leikkiä tyhmää, iso ihminen :/
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Vähän epämääräistä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:04"]Laasaslaiset ovat misogynistejä.
[/quote]Miksi?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:32"]
[/quote]
Ahaa! Eli Laasasen naisviha onkin sinun tulkintaa hänen kirjoituksistaan ja rivien välistä lukemista. Okei.
Mikä on lassukka?