Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit nyt lääkärintarkastukseen

Vierailija
11.08.2015 |

hävettäisikö millaiset alkkarit on päällä?
Minulla ihan hirveet,reikäset,kun menkkojen vika pv menossa.
Pitäisi ostaa uusia ja heittää kaikki kauheet pois.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi, koska on stringit. Mieluummin kaikissa tarkastuksissa pidän hipsterit jalassa.

Vierailija
2/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan tavalliset violetit alkkarit, joissa on leveä pitsikuminauha. Illalla nukkumaan mennessä laitoin jalkaan, kun olin juuri käynyt suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sloggin maxit, ei hävettäis.

Vierailija
4/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkkareita päällä. Tuntuu vapaammalta.

Vierailija
5/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Tein just tuon alkkariratsian vaatekaapissani ja heitin kaikki kamalaluudet pois ostin nipun uusia alushousuja ja rintsikoita. Nyt jalassa sellaiset pitsiunelmat. Edessä pitsiä, muuten kangasta (liukasta).

Vierailija
6/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi jotakin hävettää? Lääkäri ei käsittääkseni ole tsekkaamassa kalsareitani, vaan tutkimassa terveyttäni. Itse en myöskään ole halukas tekemään vaikutusta vartalollani tai pukeutumisellani lääkärin vastaanotolla.

Vierailija
7/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:49"]Miten se voi jotakin hävettää? Lääkäri ei käsittääkseni ole tsekkaamassa kalsareitani, vaan tutkimassa terveyttäni. Itse en myöskään ole halukas tekemään vaikutusta vartalollani tai pukeutumisellani lääkärin vastaanotolla.
[/quote]

No voi taivas. Sinun nassun haluaisin nähdä,millainen olet.

Vierailija
8/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisasut on sen verta asialliset yleensä, että ei hävettäisi. Olen toteuttanut kanssa kalsariratsian ja heittänyt kaikki huonot pois. Ainoan kerran muistan, että on nimittänyt kun olin kolarissa ja loukkasin jalkani ja pääni, vaikka pää oli ihan pehmeä pahan aivotärähdyksen takia tajusin hävetä kun nuori lääkäri tutki polveani joka oli loukkaantunut ja tajusin että en ollut ajanut säärikarvojani :D

Vierailija
9/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittänyt = hävettänyt, autocorrect :D 9

Vierailija
10/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi, koska ei ole alkkareita vielä ollenkaan. :D Kotosalla siis olen ja vasta parin tunnin päästä lähössä liikkeelle.

Vierailija
11/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä hävettäisi. On rikkinäiset, pesussa vaaleanpunertavaksi menneet mummokalsarit. Nämä toimii hyvin menkkapäivinä, voipa heittää roskiin jos tulee tahroja ;)

Vierailija
12/12 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit pitsihipsterit, kehtaisin mennä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän