Jos joutuisit nyt lääkärintarkastukseen
hävettäisikö millaiset alkkarit on päällä?
Minulla ihan hirveet,reikäset,kun menkkojen vika pv menossa.
Pitäisi ostaa uusia ja heittää kaikki kauheet pois.
Kommentit (12)
Ei. Ihan tavalliset violetit alkkarit, joissa on leveä pitsikuminauha. Illalla nukkumaan mennessä laitoin jalkaan, kun olin juuri käynyt suihkussa.
Mulla on sloggin maxit, ei hävettäis.
Ei ole alkkareita päällä. Tuntuu vapaammalta.
Ei ollenkaan. Tein just tuon alkkariratsian vaatekaapissani ja heitin kaikki kamalaluudet pois ostin nipun uusia alushousuja ja rintsikoita. Nyt jalassa sellaiset pitsiunelmat. Edessä pitsiä, muuten kangasta (liukasta).
Miten se voi jotakin hävettää? Lääkäri ei käsittääkseni ole tsekkaamassa kalsareitani, vaan tutkimassa terveyttäni. Itse en myöskään ole halukas tekemään vaikutusta vartalollani tai pukeutumisellani lääkärin vastaanotolla.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:49"]Miten se voi jotakin hävettää? Lääkäri ei käsittääkseni ole tsekkaamassa kalsareitani, vaan tutkimassa terveyttäni. Itse en myöskään ole halukas tekemään vaikutusta vartalollani tai pukeutumisellani lääkärin vastaanotolla.
[/quote]
No voi taivas. Sinun nassun haluaisin nähdä,millainen olet.
Alisasut on sen verta asialliset yleensä, että ei hävettäisi. Olen toteuttanut kanssa kalsariratsian ja heittänyt kaikki huonot pois. Ainoan kerran muistan, että on nimittänyt kun olin kolarissa ja loukkasin jalkani ja pääni, vaikka pää oli ihan pehmeä pahan aivotärähdyksen takia tajusin hävetä kun nuori lääkäri tutki polveani joka oli loukkaantunut ja tajusin että en ollut ajanut säärikarvojani :D
Nimittänyt = hävettänyt, autocorrect :D 9
Hävettäisi, koska ei ole alkkareita vielä ollenkaan. :D Kotosalla siis olen ja vasta parin tunnin päästä lähössä liikkeelle.
Joo kyllä hävettäisi. On rikkinäiset, pesussa vaaleanpunertavaksi menneet mummokalsarit. Nämä toimii hyvin menkkapäivinä, voipa heittää roskiin jos tulee tahroja ;)
Pinkit pitsihipsterit, kehtaisin mennä :)
Hävettäisi, koska on stringit. Mieluummin kaikissa tarkastuksissa pidän hipsterit jalassa.