Mies tuli kännissä kotiin..
kivasti paskaa satoi sitten mun niskaan. :) heitti kaukosäätimen seinään ja potki sohvapöytää. Ihana mies mulla.
Kommentit (9)
Kyllä hän on sisimmissään pahoillani vaikka hän ei sano sitä. Usko mua... - mies 39v
Anna miehen olla mies välillä. Nyt et ilmeisesti ole antanut ja se oireilee siksi näin.
-Mies
Miksi piti ruveta räyhäämään sille miehelle, että suuttui.
Olisit keittänyt hänelle kahvit, ja jutellut, että kiva kun tulit kotiin.
Voi ei . Tuntuu pahalle.
En ole ikinä ymmärtänyt miehesi kaltaisia ihmisiä kun pitää riehua et tavarat hajoi ha perheen jäsenet saa pelätä.
Jaksamisia sinulle . M53
Yritään täs rauhoitella mut lähinnä tulee jotain "pidä ämmä turpa kiinni." tyylistä. Humalan piikkiinhän toi menee. Odottelen huomenna anteeksipyyntöä. Pelottavaa miten toinen kuulostaa aivan juopolta. Ihan sammumiskunnossa (onneksi).
p.s. En odottanut häntä kännissä kotiin, vaan meidän piti viettää yhteinen kiva loppuilta/yö joten sen mukaisesti olen laittautunut ja hukkaanhan se meni. Se nyt ei haittaa vaan toi rähinöinti. Toisaalta onneks on kotona, eikä jossain ulkona riehu..
t. ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:05"]Yritään täs rauhoitella mut lähinnä tulee jotain "pidä ämmä turpa kiinni." tyylistä. Humalan piikkiinhän toi menee. Odottelen huomenna anteeksipyyntöä. Pelottavaa miten toinen kuulostaa aivan juopolta. Ihan sammumiskunnossa (onneksi).
p.s. En odottanut häntä kännissä kotiin, vaan meidän piti viettää yhteinen kiva loppuilta/yö joten sen mukaisesti olen laittautunut ja hukkaanhan se meni. Se nyt ei haittaa vaan toi rähinöinti. Toisaalta onneks on kotona, eikä jossain ulkona riehu..
t. ap
[/quote]
Jos oot laittautunut niin tu kylään. Minä kyllä puhun ihan kiltisti sulle. Nami. Kakkosta ja poskea minä kyllä toivoisin... jätä se sika...
Eihän sun ole pakko olla sen kaa yhdes?
Mun mielestä ei kovin ihana.