Mikä naisena olemisessa on parasta?
Mitkä asiat ovat parasta siinä, että on syntynyt naiseksi? Miehet voivat vastata taas, että mitkä asiat miehenä olemisessa on parasta. Saa toki listata ikäviäkin puolia.
Omat ajatelmani naisena:
+ saa meikata, parantaa ulkonäköään, leikitellä vaatteilla
+ lesbona oman vauvan saaminen on helpompaa kuin jos olisi homomies homosuhteessa
- menkkakivut, valkovuodot, rintojen koskeminen urheilussa yms. naisen vartaloon liittyvät huonot puolet
- naisen huonompi asema yhteiskunnassa, seksuaalinen häirintä ja naisten väheksyminen
Kommentit (37)
Itse en keksi yhtään hyvää siinä että on syntynyt naiseksi. Huonot puolet naisena olemisessa: Pitää meikata (monet naiset eivät haluaisi meikata) jotta miehet pitää sua kauniina, pitää aina laittaa hiukset hienosti/värjätä tai olla hieno kampaus, pitää olla tiukat ja paljastavat vaatteet (miehet arvatkaapa kuinka ärsyttävää on olla esim koulussa/työpaikalla aina tiukoissa vaatteissa!!?) Pitäisi käyttää koruja (ei kaikki naiset halua niitä käyttää), pitää olla laiha/hoikka ja isorintainen (miettikää miten hankala niillä naisilla on olla, jotka ovat esim ylipainoisia!! Tai niillä joilla on pienet rinnat!! ), jos ei miesten mielestä ole tarpeeksi hyvännäköinen niin pitää käydä kauneusleikkauksissa, pitää ajaa karvat, pitää käyttää korkokenkiä (miettikää miten ärsyttävää/hankalaa se on), pitäisi olla pitkät ja paksut hiukset. (Entäs ne naiset joilla ei ole pitkiä/paksuja hiuksia!!) Lisää huonoja puolia: synnytys, raskaus, lapsen hoitaminen (jos mies lähtee lätkimään), hiiva, kuukautiset, kuukautis-kivut, rinnat (sattumien urheilussa yms), se kun rinnat "tippuu", pitäisi olla kaunis miehelle/miehille, naisen pitää hoitaa ehkäisy, kestää kipu ekalla kerralla (tiedätte mitä tarkoitan), emätinsairaudet yms, ostaa ristikoita (ne ovat hiton kalliita!!!), käyttää rintsikoita (tunnen monia tyttöjä ja naisia jotka inhoavat sitä kun rintsikat painaa jne), valkovuoto sekä välivuodot.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:17"]
Itse en keksi yhtään hyvää siinä että on syntynyt naiseksi. Huonot puolet naisena olemisessa: Pitää meikata (monet naiset eivät haluaisi meikata) jotta miehet pitää sua kauniina, pitää aina laittaa hiukset hienosti/värjätä tai olla hieno kampaus, pitää olla tiukat ja paljastavat vaatteet (miehet arvatkaapa kuinka ärsyttävää on olla esim koulussa/työpaikalla aina tiukoissa vaatteissa!!?) Pitäisi käyttää koruja (ei kaikki naiset halua niitä käyttää), pitää olla laiha/hoikka ja isorintainen (miettikää miten hankala niillä naisilla on olla, jotka ovat esim ylipainoisia!! Tai niillä joilla on pienet rinnat!! ), jos ei miesten mielestä ole tarpeeksi hyvännäköinen niin pitää käydä kauneusleikkauksissa, pitää ajaa karvat, pitää käyttää korkokenkiä (miettikää miten ärsyttävää/hankalaa se on), pitäisi olla pitkät ja paksut hiukset. (Entäs ne naiset joilla ei ole pitkiä/paksuja hiuksia!!) Lisää huonoja puolia: synnytys, raskaus, lapsen hoitaminen (jos mies lähtee lätkimään), hiiva, kuukautiset, kuukautis-kivut, rinnat (sattumien urheilussa yms), se kun rinnat "tippuu", pitäisi olla kaunis miehelle/miehille, naisen pitää hoitaa ehkäisy, kestää kipu ekalla kerralla (tiedätte mitä tarkoitan), emätinsairaudet yms, ostaa ristikoita (ne ovat hiton kalliita!!!), käyttää rintsikoita (tunnen monia tyttöjä ja naisia jotka inhoavat sitä kun rintsikat painaa jne), valkovuoto sekä välivuodot.
[/quote]
On yksi keino välttää nuo kaikki: ei pariudu. Minä ennen laitoin itseäni paljon, shoppailin vaatteita ja käytin aikaa siihen, että näyttäisin hyvältä. Kasvoni eivät ole kauniit, joten ei siitä mitään hyötyä ollut, vaikka muu olisi kunnossa. Nykyään olen valinnut elää sinkkuna ja elämä on paljon helpompaa. Joskus mietin, että pitäisi värjätä hiuksia jotenkin, mutta sitten muistan, että ei se ennenkään vaikuttanut mihinkään. Elämäni ei ole muuttunut mitenkään muuten paitsi niin, että se on helpompaa ja mukavampaa.
Parasta on, ettei omaa ylikehittynyttä egoa. Voi siis esim. ajaa autoa järkevillä nopeuksilla eikä tarvitse tuntea itseään epäonnistuneeksi vaikka ei otakaan tyhmiä riskejä. Tai ei tarvitse voittaa jokaista peliä, ja jos häviää, ei luhistu. Ei tarvitse vihata homoja ja ulkomaalaisia, koska he eivät ole uhka. Ei ole pakko syödä lihaa ja vielä pröystäillä sillä, miten vähän välittää eläinten kärsimyksistä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:17"]
[/quote]
On yksi keino välttää nuo kaikki: ei pariudu. Minä ennen laitoin itseäni paljon, shoppailin vaatteita ja käytin aikaa siihen, että näyttäisin hyvältä. Kasvoni eivät ole kauniit, joten ei siitä mitään hyötyä ollut, vaikka muu olisi kunnossa. Nykyään olen valinnut elää sinkkuna ja elämä on paljon helpompaa. Joskus mietin, että pitäisi värjätä hiuksia jotenkin, mutta sitten muistan, että ei se ennenkään vaikuttanut mihinkään. Elämäni ei ole muuttunut mitenkään muuten paitsi niin, että se on helpompaa ja mukavampaa.
[/quote]
Ulkonäköön liittyvät jutut on helppo välttää sillä, ettei vain tee mitään noista. Itse sain siitä huolimatta miehen. Ainakin hän tiesi, mitä saa kun en ollut pakkeloinut naamaani jne.
Äitiys, ja se että ei odoteta niin paljon menestyvän ja elättävän perhettä. Menestys työelämässä, jos sitä on, on plussaa. Monipuolisemmin vaihtoehtoja vaatteiden suhteen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:50"]Miten niin huonompi asema yhteiskunnassa? Mun mielestä jopa parempi: erotilanteessa äiti on etusijalla ja naisen ei oo pakko mennä armeijaan.
[/quote]
Kaikki vaan alareunasta mutta ei osaa vastata kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:50"]Miten niin huonompi asema yhteiskunnassa? Mun mielestä jopa parempi: erotilanteessa äiti on etusijalla ja naisen ei oo pakko mennä armeijaan.
[/quote]
Kaikki vaan alareunasta mutta ei osaa vastata kysymykseen.
[/quote]
*alapeukuttaa* , ärsyttävä puhelin kun korjaa sanat itsestään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:32"]
Parasta on, ettei omaa ylikehittynyttä egoa. Voi siis esim. ajaa autoa järkevillä nopeuksilla eikä tarvitse tuntea itseään epäonnistuneeksi vaikka ei otakaan tyhmiä riskejä. Tai ei tarvitse voittaa jokaista peliä, ja jos häviää, ei luhistu. Ei tarvitse vihata homoja ja ulkomaalaisia, koska he eivät ole uhka. Ei ole pakko syödä lihaa ja vielä pröystäillä sillä, miten vähän välittää eläinten kärsimyksistä.
[/quote]Naisilla rikostausta ja ylinopeus ei nosta statusta. Miehillä taas hurjat riskit nostavat sitä, koska naiset ihailevat sitä, mihin heistä itsestä ei ole.
Ei kukaan normaali mies vihaa homoja, mutta varsinkin naisilla olisi syytä vihata joitakin ulkomaalaisryhmiä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:58"]
Ei tarvitse olla hyvä teknisten vempainten kanssa. :) Joskus olen aika blondi, jos eteen tulee sellainen laite, jota en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt.
[/quote]
Joo. Ei tarvitse olla yhtään kätevä käsistään ja monet asiat voi ainakin periaatteessa jättää miesten huoleksi. Haluaisin kyllä osata tehdä ees jotain mutta enpä osaa ja naiseus antaa oikeuden olla osaamatta.
Tavallaan mies yrittää käydä miehestä, eli mieheen kohdistuu paljon erilaisia vaatimuksia, mutta täytyy todeta, että tuo on hiljalleen muuttunut niin että nykyään miehelläkin on enemmän ( henkistä ja sosiaalista ) vapautta olla omanlaisensa. Naisella tuota vapautta on aina ollut, naisen rooli ei ole niin ahdas kuin miehen rooli.
Naisena eläminen on sittenkin paljon helpompaa kuin miehenä eläminen, seksuaalisuuden suhteen. Naisella on seksuaalista vapautta, tarkoitan vapautta siitä jatkuvasta panettamisesta, joka on miesten ongelma. He joutuvat elämään sen kanssa jatkuvasti. Helppoa se ei ole. Se on taakka heille.
On kivaa olla pieni ja siro (tai no miten siro nyt 171-senttisenä voi olla) ja on ihanaa tälläytyä ja käyttää mekkoja.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:32"]Parasta on, ettei omaa ylikehittynyttä egoa. Voi siis esim. ajaa autoa järkevillä nopeuksilla eikä tarvitse tuntea itseään epäonnistuneeksi vaikka ei otakaan tyhmiä riskejä. Tai ei tarvitse voittaa jokaista peliä, ja jos häviää, ei luhistu. Ei tarvitse vihata homoja ja ulkomaalaisia, koska he eivät ole uhka. Ei ole pakko syödä lihaa ja vielä pröystäillä sillä, miten vähän välittää eläinten kärsimyksistä.
[/quote]olen mies ja ei munkaan ole pakko noin tehdä;-)
Nainen voi olla melkein minkä pituisena vaan viehättävä. Lyhyet naiset ovat söpöjä ja pitkät taas näyttäviä ja "mallin mitoissa". Jokaiselle löytyy ottajansa ja ihailijansa. Kovin lyhyellä miehellä taas voi olla vaikeampaa, koska kliseisesti kaiken mittaiset naiset haluaisivat pitkän miehen.
Tissit. Ne on nätit, ne tuntuu hyvältä, imettäminen oli hurjaa ja ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:58"]
Ei tarvitse olla hyvä teknisten vempainten kanssa. :) Joskus olen aika blondi, jos eteen tulee sellainen laite, jota en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt.
[/quote]
Kyllä naisiltakin jo nykypäivänä vaaditaan lampun vaihto taitoa.
Naisena varmasti parasta miehiin nähden on se miten helposti saa seuraa, verrattuna miten vaikeeta on saada seuraa miehenä, ellet nyt ole top 10% miehistä. Sitä te ette vaan edes ymmärrä, kun se on teille itsestään selvyys. Eläisitte miehenä ensin, niin voin sanoa että ikävä tulis takasin naiseksi hyvin nopeasti, kun joutuisitte itse aina lähestymään naisia ja suurimmaks osaks tulis pakkeja.