minulla on suhde varatun naisen kanssa.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:16"]Teetätä testit. Ja aikuistu.
[/quote]
Olin lopettamassa suhdetta, kunnes kuulin naisen olevan raskaana. Vaadin saada isyystestit, mutta nainen raivostui ja laittoi välit poikki, haluaa jatkaa " normaalia perhe- elämää".
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:16"]Teetätä testit. Ja aikuistu.
[/quote]
Olin lopettamassa suhdetta, kunnes kuulin naisen olevan raskaana. Vaadin saada isyystestit, mutta nainen raivostui ja laittoi välit poikki, haluaa jatkaa " normaalia perhe- elämää".
[/quote]
Nainen sai mitä tahtoi
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:16"]Teetätä testit. Ja aikuistu.
[/quote]
[/quote]
Nainen sai mitä tahtoi
[/quote]
Naisella ennestään yksi lapsi aviomiehensä kanssa. Molemmat lapset tyttöjä. Mies ei tiedä minusta mitään. Ainakin oletan niin. Nainen pelkää nyt liittonsa puolesta. Tavattiin salilla. Terkkuja v jos luet.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:16"]Teetätä testit. Ja aikuistu.
[/quote]
[/quote]
Nainen sai mitä tahtoi
[/quote]
Naisella ennestään yksi lapsi aviomiehensä kanssa. Molemmat lapset tyttöjä. Mies ei tiedä minusta mitään. Ainakin oletan niin. Nainen pelkää nyt liittonsa puolesta. Tavattiin salilla. Terkkuja v jos luet.
[/quote]
Voit siis vahingossa vihjata miehelle jos nainen leikkii mykkää.
Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä?
ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"]
Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap
[/quote]
No et saatana puhu.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"]
Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap
[/quote]
No et saatana puhu.
[/quote]
Ja millä perustein? Nuorempi tytöistä saattaa olla minun! Pitäisikö vain katsoa vierestä, kun omaa lasta kasvattaa joku muu?
2 §
Tutkimuksen teettäminen
Tuomioistuin voi käsiteltävänään olevassa isyyden vahvistamista tai kumoamista koskevassa asiassa määrätä tutkimuksen tehtäväksi, jos asianosainen sitä vaatii tai jos tuomioistuin pitää sitä muutoin tarpeellisena asian selvittämiseksi. Lastenvalvoja voi tilata tutkimuksen, jos isyyslain (700/1975) 11 §:ssä säädetyt edellytykset ovat olemassa.
11 §
Tutkimusmääräyksen antaminen
Ennen kuin tuomioistuin määrää tutkimuksen tehtäväksi 68 §:n nojalla, sen on pyydettävä tutkimuksen tekijältä kirjallinen lausunto siitä, edistääkö tutkimus asian selvittämistä, sekä siitä, voiko tutkimuksessa tulla ilmi tutkittavan omaa tai hänen lapsensa syntyperää koskevia seikkoja. Lausunto on annettava tiedoksi tutkittavalle taikka 9 §:n 1 momentissa tarkoitetuissa tapauksissa hänen edunvalvojalleen tai muulle lailliselle edustajalleen.
Määrätessään tutkimuksen tehtäväksi elossa olevasta henkilöstä tuomioistuimen on velvoitettava tutkittava sakon uhalla määräajassa osoittamaan todistuksella, että hänestä on otettu tarvittava näyte. Jos määräys koskee alle 15-vuotiasta lasta, uhkasakko on asetettava lapsen lailliselle edustajalle. Uhkasakkoa ei saa asettaa sille, josta näyte voidaan ottaa ainoastaan hänen suostumuksellaan.
Todistuksen antaa näytteen ottamisesta vastuussa oleva lääkäri.
12 §
Tutkimusmääräyksen noudattamatta jättäminen
Jos se, jolle on 11 §:n 2 momentin nojalla asetettu uhkasakko, on ilman laillista estettä jättänyt tuomioistuimen antaman tutkimusmääräyksen täyttämättä, tuomioistuin voi tuomita hänet uhkasakkoon ja, jos näytteen ottaminen on yhä tarpeen asian selvittämiseksi, asettaa uuden, korkeamman uhkasakon.
Jos on todennäköistä, ettei tutkittava tai hänen laillinen edustajansa uhkasakosta huolimatta noudata 11 §:n 2 momentissa tarkoitettua tutkimusmääräystä, tuomioistuin voi uhkasakon asettamisen sijasta määrätä, että tutkittava on tuotava näytteen ottamiseen ja että näyte saadaan ottaa vastoin hänen tai hänen laillisen edustajansa tahtoa.
Tuomioistuimen annettua 2 momentissa tarkoitetun määräyksen poliisi on velvollinen antamaan näytteen ottamiseen tuomista ja näytteen ottamista varten tarvittavaa virka-apua.
FINLEX
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:09"]
2 §
Tutkimuksen teettäminen
Tuomioistuin voi käsiteltävänään olevassa isyyden vahvistamista tai kumoamista koskevassa asiassa määrätä tutkimuksen tehtäväksi, jos asianosainen sitä vaatii tai jos tuomioistuin pitää sitä muutoin tarpeellisena asian selvittämiseksi. Lastenvalvoja voi tilata tutkimuksen, jos isyyslain (700/1975) 11 §:ssä säädetyt edellytykset ovat olemassa.
11 §
Tutkimusmääräyksen antaminen
Ennen kuin tuomioistuin määrää tutkimuksen tehtäväksi 68 §:n nojalla, sen on pyydettävä tutkimuksen tekijältä kirjallinen lausunto siitä, edistääkö tutkimus asian selvittämistä, sekä siitä, voiko tutkimuksessa tulla ilmi tutkittavan omaa tai hänen lapsensa syntyperää koskevia seikkoja. Lausunto on annettava tiedoksi tutkittavalle taikka 9 §:n 1 momentissa tarkoitetuissa tapauksissa hänen edunvalvojalleen tai muulle lailliselle edustajalleen.
Määrätessään tutkimuksen tehtäväksi elossa olevasta henkilöstä tuomioistuimen on velvoitettava tutkittava sakon uhalla määräajassa osoittamaan todistuksella, että hänestä on otettu tarvittava näyte. Jos määräys koskee alle 15-vuotiasta lasta, uhkasakko on asetettava lapsen lailliselle edustajalle. Uhkasakkoa ei saa asettaa sille, josta näyte voidaan ottaa ainoastaan hänen suostumuksellaan.
Todistuksen antaa näytteen ottamisesta vastuussa oleva lääkäri.
12 §
Tutkimusmääräyksen noudattamatta jättäminen
Jos se, jolle on 11 §:n 2 momentin nojalla asetettu uhkasakko, on ilman laillista estettä jättänyt tuomioistuimen antaman tutkimusmääräyksen täyttämättä, tuomioistuin voi tuomita hänet uhkasakkoon ja, jos näytteen ottaminen on yhä tarpeen asian selvittämiseksi, asettaa uuden, korkeamman uhkasakon.
Jos on todennäköistä, ettei tutkittava tai hänen laillinen edustajansa uhkasakosta huolimatta noudata 11 §:n 2 momentissa tarkoitettua tutkimusmääräystä, tuomioistuin voi uhkasakon asettamisen sijasta määrätä, että tutkittava on tuotava näytteen ottamiseen ja että näyte saadaan ottaa vastoin hänen tai hänen laillisen edustajansa tahtoa.
Tuomioistuimen annettua 2 momentissa tarkoitetun määräyksen poliisi on velvollinen antamaan näytteen ottamiseen tuomista ja näytteen ottamista varten tarvittavaa virka-apua.
FINLEX
[/quote]
Kiitos!
Suoraan sanottuna v*tuttaa katsoa facebookin kautta, kun nainen laittaa onnellisia perhekuvia ja mies tietämätön siitä, että lapsi saattaakin olla jonkun muun.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"] Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap [/quote] No et saatana puhu. [/quote] Ja millä perustein? Nuorempi tytöistä saattaa olla minun! Pitäisikö vain katsoa vierestä, kun omaa lasta kasvattaa joku muu?
[/quote]
1. älä pane paljaalla
2. älä pane paljaalla jonkun muun muijaa
3. jos kuitenkin panet paljaalla jonkun muun muijaa, kestä se kuin mies.
MITÄ luulet saavuttavasi sillä että soittaisit sille miehelle ja sanoisit että sun toinen lapsi on varmaankin mun? Itellesi tyttöystävän ja tapaamiset lapsen kanssa, jos nyt edes olet isä? Ja entäs jos et olekaan isä?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"] Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap [/quote] No et saatana puhu. [/quote] Ja millä perustein? Nuorempi tytöistä saattaa olla minun! Pitäisikö vain katsoa vierestä, kun omaa lasta kasvattaa joku muu?
[/quote]
1. älä pane paljaalla
2. älä pane paljaalla jonkun muun muijaa
3. jos kuitenkin panet paljaalla jonkun muun muijaa, kestä se kuin mies.
MITÄ luulet saavuttavasi sillä että soittaisit sille miehelle ja sanoisit että sun toinen lapsi on varmaankin mun? Itellesi tyttöystävän ja tapaamiset lapsen kanssa, jos nyt edes olet isä? Ja entäs jos et olekaan isä?
[/quote]
Saavuttaisin sen että saisin oikeuden lapseeni! Ja nainen yhtälailla syypää kuin minä! Naisen kanssa en aikoisi jatkaa, koska petti edellistäkin miestä ulkomaan matkallaan. Pettäisi siis minuakin.
Eikös naimisissa olevan lapset ole aina automaattisesti puolison lapsia.
Mahtaakohan nainen tunnistaa itsensä?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:42"]Miksi nait varattua naista?
[/quote]
Ellet vielä tajunnu, niin en tiennyt että nainen oli varattu!
Naisen sanojen mukaan hänen piti erota aviomiehestään, uskotteli minulle siis että asuvat vain saman katon alla lapsen takia. Noh nainen halusikin piristystä avioliittoon ja kusetti minua ja miestään molempia. Pamahti paksuksi ja päätti jättää selvittämättä aviomiehelleen että lapsi ei välttämättä olekaan hänen. Sellainen feikki blondi, olevinaan hirveän kiinnostunut muiden hyvinvoinnista. Tekopyhä ihminen. Ja horokin vielä.
Teetätä testit. Ja aikuistu.