Ketkä maailmantähdet vaikuttavat aidosti älykkäiltä?
Näin yhtäkkiä tulee mieleen näyttelijät Willem Dafoe, Jeff Goldblum ja Nick Offerman. Ovat hirveän karismaattisia ja mielenkiintoisen oloisia.
Supersuositut ja komeat Henry Cavill ja Jason Momoa eivät taas puolestaan ainakaan haastatteluissa loista älyllään.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Robin Williams oli, ja Jim Carrey vaikuttaa älykkäältä.
Jim Carreyhän on ihan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharon Stone, Madonna, Courtney Love yms. onhan näitä naisiakin. Myös meidän Katariina Souri.
Madonna??!! Never. Todella kunnianhimoinen ja jos ei tuohon ikään ole kokenut niin paljon, että uskaltaa olla oma itsensä ilman plastiikkaa.. kertoo paljon ja ei todellakaan älykkyydestä. Tyhjänpäiväinen ja tyhjäpäinen koko akka.
Älykkyys ja luonne ovat kaksi eri asiaa.
Kyllä se älykkyys juuri siitä luonteesta paljastuu ja toisinpäin. Käsi kädessä menevät.
Moni psykopaatti on erittäin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kahta ei ehkä heti uskoisi, mutta Lisa Kudrow opiskeli yliopistossa neurotieteitä ja Dolph Lundgren puolestaan on kemian insinööri ja hän sai vielä stipendin maineikkaiseen MIT:n teknilliseen korkeakouluun, mutta sitten näyttely veikin jo mukanaan.
Kudrowkin on juutalainen.
Juutalainen kulttuuri perinteisesti arvostaa koulutusta, joten ei ihmekään.
Älykkyys ja koulutuskin ovat kaksi eri asiaa. Mutta toki juutalainen filosofia ja maailmankatsomus opastavat katsomaan ja tarkastelemaan maailmaa hyvin omintakeisella tavalla.
Keanu Reeves. Jostain syystä minulla on sellainen kuvitelma hänestä, että hänen mielessään varmaan on todella paljon mielenkiintoisia asioita, mutta ei vaan jaa niitä maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharon Stone, Madonna, Courtney Love yms. onhan näitä naisiakin. Myös meidän Katariina Souri.
Madonna??!! Never. Todella kunnianhimoinen ja jos ei tuohon ikään ole kokenut niin paljon, että uskaltaa olla oma itsensä ilman plastiikkaa.. kertoo paljon ja ei todellakaan älykkyydestä. Tyhjänpäiväinen ja tyhjäpäinen koko akka.
Älykkyys ja luonne ovat kaksi eri asiaa.
Kyllä se älykkyys juuri siitä luonteesta paljastuu ja toisinpäin. Käsi kädessä menevät.
Jotkut psykopaatit ovat huippuälykkäitä. Eivät jää koskaan kiinni esim tekemistään talousrikoksista.
Bruce Dickinson on renessanssi-ihminen ja siksi varmaankin melko älykäs.
Cindy Crawford valmistui high schoolista vuosiluokkansa huippuna ja opiskeli yliopistossa kemianinsinööriksi ennen kuin siirtyi kokonaan mallin uralle. Ei mikään tyhjäpäämalli.
Shakiran äo:ta pidetään korkeana, en tiedä onko tälle vahvistusta. Luonut itse itselleen kansainvälisen laulajauran ja käy yliopistokursseja harrastuksenaan.
F1- ja rallikuskit varmaan ovat keskimäärin aika hyviä älykkyystesteissä. Muistaakseni Grönholm on mensalainenkin.
Lemmy oli viisas, se on vielä enemmän minun arvoasteikolla kuin älykäs. Lempeä, viisas, vanha sielu oli, älykäs myös.
Muita:
Helen Mirren, Patricia Rautledge, Judi Dench, Conan O'Brian, Mike Patton, Mariska Hargitay.... Jne jne.. Ärsyttää kun unohtaa nyt nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reeves. Jostain syystä minulla on sellainen kuvitelma hänestä, että hänen mielessään varmaan on todella paljon mielenkiintoisia asioita, mutta ei vaan jaa niitä maailmalle.
Minun mielestäni taas päinvastoin, ja sen huomaaminen oli pienoinen pettymys itselleni.
Keanu on todella sympaattisen oloinen, mutta haastatteluissa hän vaikuttaa vähän sellaiselta lukioikäiseltä pössyttelijältä, jonka jutut eivät päätä huimaa. Toki voi olla, että hän on vain ujo ja huono ilmaisemaan itseään.
Madonna ON älykäs, vaikka nykyään on jotenkin tärähtänyt.
Usein älykkäät ennenpitkää jotenkin sekoavat, kukapa ei tässä maailmassa ainakin masentuisi.. Ja se aiheuttaa omat lieveilmiönsä.
Vierailija kirjoitti:
Lemmy oli viisas, se on vielä enemmän minun arvoasteikolla kuin älykäs. Lempeä, viisas, vanha sielu oli, älykäs myös.
Muita:
Helen Mirren, Patricia Rautledge, Judi Dench, Conan O'Brian, Mike Patton, Mariska Hargitay.... Jne jne.. Ärsyttää kun unohtaa nyt nimiä.
Conan kyllä vie selkeästi voiton, kun verrataan Kimmeliin, Falloniin, Colbertiin ja Cordeniin. Tai ehkä nuo muut vain vetävät roolia tyhmän yleisön takia?
Tilda Swinton, Christian Bale, Jodie Foster, Mira Sorvino, James Wood, Sharon Stone, Shakira, Steve Martin, Quentin Tarantino, Cindy Crawford, Geena Davies, Natalie Portman. Yllättäen ÄO on 160 myös Stallonella ja Dolf Lundgrenilla (jep, vaikea uskoa, varsinkin Stallonea).