Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa korvanhuuhteluohjeita? Terveyskeskuksessa eivät huuhtele.

Vierailija
23.02.2022 |

Eli siis korva lukossa ja tinnittää, siellä vissiin iso vaikkuköntti. Olen käynyt kerran vuodessa huuhtelemassa ne terveyskeskuksessa, koska ongelma aina vuosittain. Nyt eivät enää huuhtele niitä vaan käskivät laittaa removaxia (ei mitään apua) ja katsoa netistä itsehuuhtelu ohjeet. No olen sinne korvaan pruutannut vettä sillä pumpulla, mutta ei mitään apua. En nuku kunnolla, koska korva lukossa ja tinnittävä. Alkaa olla epätoivoinen olo.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta apteekista 100ml:n huuhteluruisku, sillä removaxin pallolla ei tee mitään. Removaxia voit käyttää ensin, sitä neuvoivat terveyskeskuksessa laittamaan ja antamaan vaikuttaa kunnolla, neuvoivat laittamaan vanutupon yöksi, ettei pääse valumaan ulos yön aikana.

Muista käyttää ruumiinlämpöistä vettä, muuten voi pyörryttää, niin minua ainakin valistivat.

Mullekin suositeltin kalliita removaxeja. Sit farmaseutti taipui myöntämään että haalea suolavesi ja ruisku ajavat saman asian. Helppoa oli.

Vierailija
62/66 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta apteekista 100ml:n huuhteluruisku, sillä removaxin pallolla ei tee mitään. Removaxia voit käyttää ensin, sitä neuvoivat terveyskeskuksessa laittamaan ja antamaan vaikuttaa kunnolla, neuvoivat laittamaan vanutupon yöksi, ettei pääse valumaan ulos yön aikana.

Muista käyttää ruumiinlämpöistä vettä, muuten voi pyörryttää, niin minua ainakin valistivat.

Mullekin suositeltin kalliita removaxeja. Sit farmaseutti taipui myöntämään että haalea suolavesi ja ruisku ajavat saman asian. Helppoa oli.

Keitä vesi niin steriilimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Kyllä se usein tarvii liottelun. Kävin kerran hoitajan vastaanotolla päivystyksessä ja katsottiin samalla korvat, koska toinen oli ollut kipeä ja Otiborinia olin käyttänyt. Hoitaja huuteli korvat ja Otiborinilla hoidettu korva (sisältää alkoholia joten liuottaa vahaa) puhdistui aika hyvin, mutta hoitamattomaan korvaan jäi reilusti vahaa.

Vierailija
64/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän mahdat asua kun noin huonoa palvelua tk:ssa? Itse käyn vuosittain korvahuuhtelussa tk:ssa, koska ahtaat korvakäytävät tukkeutuu. Aina saa ajan sinne. Pitää pehmittää pari päivää removaxilla ennen toimenpidettä.

Osalla korvien huuhtojista ei löydy yhtään vaikkua joka tukkisi korvan. Silti pitää käydä joka vuosi huuhtomassa. Korvien ärtyminen johtuu jatkuvasta ronkkimisesta. Ei vaikusta. Lisäksi korvaan tungetaan topseista ruokaöljyyn ja lopulta korva tulehtuu. Oikeasti ongelmalliset ihmiset saavat ajan huuhteluun.

Vierailija
65/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei huuhtelu kuulu julkiseen terveydenhuoltoon, mutta sieltä saa buranareseptejä (eikä sieltä sitten oikein muuta saakaan)

Mikä siihen julkiseen terveydenhoitoon sitten nykyään kuuluu? Paitsi se v...uuntunut ajanvaraushoitsu joka käskee eri sanoin suksimaan heevattiin heitä häiritsemästä ongelminesi.

(mahtava tää punahallituksen sote tosiaan /s )

Vierailija
66/66 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä vesi niin steriilimpi.

Lisätään vielä että anna jäähtyä kunnolla ennen kuin yrität ruiskia sitä korvaasi ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi