Paras nimi tyttövauvalle 2022?
Minkä nimen antaisit?
Itselläni tuli mieleen Anna, Leila, Lenita, Saga, Elisabet, Eleonoora tai Hilda!:)
Kommentit (88)
Bella
Adelia
Amalia
Diana
Aurora
Selina
Melinda
Milana
Melissa
Leila on noista ap. oma suosikkini. Olen työskennellyt 16 vuotta päiväkodissa ja yhtään Leilaa ei ole vastaan tullut .
Ala-asteaikaisen luokkakaverini pikkutyttö on Leila ja olen ihaillut nimeä . Myös yksi kauneimpia tuntemiani naisia on nimeltään Leila.
Jos saisin tytön, antaisin hänelle nimeksi Ilmi Helena.
Ellen- nimestä tykkään kovasti. Taitaa vaan olla aika yleinen tällä hetkellä tai ainakin sellainen kuva. Esim. Sofia olisi myös todella kaunis nimi, mutta se nyt on ainakin aivan liian yleinen tällä hetkellä omaan makuun. Muitakin nättejä nimiä on paljon.
Matilda voisi olla yksi vaihtoehto. En tiedä minkä lopulta oikeasti antaisin, mutta tuosta nimestä olen aina pitänyt. Kaunis ja harvinainen versio on myös Matilde.
Vierailija kirjoitti:
Matilda voisi olla yksi vaihtoehto. En tiedä minkä lopulta oikeasti antaisin, mutta tuosta nimestä olen aina pitänyt. Kaunis ja harvinainen versio on myös Matilde.
Kannattaa varmaan kysyä sen ukonkin mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan kysyä sen ukonkin mielipide.
Ei ei, AV ratkaisee. Ettei vaan tule mitään wt nimeä.
Meille tulisi Aura Eeva Inkeri, mutta eipä taida enää tulla. Ap:n vaihtoehdoista pidän eniten Annasta.
Silvia Sinappipylly Estelle Viktoria.
Aino