Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pakastepizza?

Vierailija
11.07.2015 |

Mikä merkki ja maku on paras pakastepizzoista mielestäsi? Tuunaatteko jotenkin pizzaa?

Minä pidän eniten Pirkka Margherita-pizzasta, johon lisään päälle oliiveja ja jotain juustoa (vuohenjuusto, sinihome,feta tms) ja toisinaan kinkkua. Mahdollisesti basilikaa tai rucolaa päälle. Parempaa kuin monen pizzerian lätyt ja varsinkin voittaa mennen tullen Kotipizzat, kebab-pizzeriat...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs nyt oli kaikki valmisruokien vastustajat? Vai eikö pakastepitsaa lasketakaan valmisruuaksi? Eli sitäkö saa syödä av-mammojen käsikirjan mukaan? Ihmeellistä, todella ihmeellistä.

Vierailija
22/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristorante Salame

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inferno on infernaalinen makunautinto. Polttaa nieltäessä ja paskottaessa, vain luoja tietää mitä se tekee sisuskaluille siinä välillä. Tippa valuu silmäkulmasta ja räkä nenästä sitä syödessä, mutta on se vaan niin hyvää! Mies laittaa siihen vielä Poppamiehen Ahjoa pari tippaa terästeeksi, hullu kun on.

Vierailija
24/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Ristorante pizzat, joita tässä siis hehkutetaan ovat Dr Oetker nimisen firman tuotteita. Olen samaa mieltä, että ovat parhaita pakastepizzoja.

Vierailija
25/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:59"]Siis ne Pirkan italialaiset kiviuunipizzat on ihan huippuja! Kaikki maut.
[/quote]

Samaa mieltä! Rucola paras.

Vierailija
26/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosa Meat 'n Sweet. Pepperonia, ananasta. Yllättävän rapea pohja.

Vierailija
27/42 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoipa tehdä mieli pitsaa!!

Vierailija
28/42 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin neljän juuston pizza. Täydellinen siihen tarkoitukseen, mihin pakastepizzat on luotu; nopeaksi syntiseksi herkuksi silloin tällöin. Myös hintalaatusuhteeltaan erittäin hyvä.

Vierailija
29/42 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kiviuunipizzat !

Vierailija
30/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristoranten Salami :)

Vierailija
31/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristoranten tonnikalapizza

Vierailija
32/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosan pepperoni tai jauhelihapizza. Jarlsberginjuusto<3

Vierailija
33/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quattro Formaggi

Vierailija
34/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä täältä Italiasta asti, että Lidlin tummansinisessä lootassa myytävät (en muista nimeä, ne muutaman sentin halvemmat vihreälootaiset ovat kuitenkin ihan kökköjä). Yleensä tuunataan muutama margherita, esim. tonnikala-sipuli-kirsikkatomaatti, prosciutto crudo-sinihomejuusto-rucola tms. Nämä kelpaavat siis myös italosukulaisille ja -tuttaville joilla yleensä on todella vahvoja negatiivisia ennakkoluuloja pakastepizzoja kohtaan.

Vierailija
35/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta, eikö teillä kellään ole makuaistia !!!!!

Olen syönyt KAIKKI pakastepizzat läpi mitä pakestealtaassa on, ihan vaan kokeilun vuoksi, ja yksikään EI pääse lähellekkään  perus pizzerian taso esim vaikka kotipizzan tasoa....ei yksikään.

Olen tarkoituksella noita ostanut aina kun tulee joku uusi...ettei tarvisi aina tilata aidosta pizzeriasta....mutta ainakin toistaiseksi pizzerin pizzat voittaa kaikki 100-0. 

Siis ihan hirveää kuraa....ja minä elän pizzalla

Vierailija
36/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristoranten mozzarella- ja pinaattipitsat.

Vierailija
37/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsitohtorin Tradizionale Mozzarella e Pesto (musta boksi) ja uudet Veggiet, etenkin se typerästi nimetty Aromatic Dream.

Vierailija
38/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosan Meat Lovers. Ihan gay nimi, mut herkullinen pizza. Harmi, ettei saa isokokoisena.

Vierailija
39/42 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Oetkerin Veggie - Spicy treat! Oon kokeillu monet pakastepizzat ja tää on taivaallista! Mut oon löytäny sitä vaan yhestä Cittarista joka ei ees oo mun lähellä.. :(

Vierailija
40/42 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosan Pepperoni, ei kiistelyä. 😋