Muusikko Jaakko Kuusisto on kuollut
Kommentit (29)
Monta hienoa teosta jäi syntymättä, kun lähti pois noin nuorena. Mutta monta hienoa teosta on myös levytetty, ja niitä kuunnellessa saa aavistuksen Jaakon lahjakkuudesta.
Niin surullista, kun ilmeisen hyvä ja rakastettu ihminen ja upea taiteilija jättää meidät noin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen, koska toivoa ei enää ollut, eikä tietä pelastukseen, olen sellainen ihminen, joka ei jaksaisi vain olla ja katsoa hiipuvaa lähimmäistä, en vain pysty, vaikka pakotettaisi, miten voisin kaiken kiertää kaukaa? Elämä usein ottaa enempi kuin antaa!
No sulla on siis vielä paljon kasvamista edessä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen, koska toivoa ei enää ollut, eikä tietä pelastukseen, olen sellainen ihminen, joka ei jaksaisi vain olla ja katsoa hiipuvaa lähimmäistä, en vain pysty, vaikka pakotettaisi, miten voisin kaiken kiertää kaukaa? Elämä usein ottaa enempi kuin antaa!
Haluatko sinä kuolla yksin? Tai hiipua sairaalassa kuukausia yksin vain siksi, että kukaan ei halua tulla luoksesi?
Mitä ruikutat, missä kohtaa sanoin, että jos MINÄ en ole siellä, ei siellä olisi KETÄÄN. Toivottavasti sinun luona ei ole ketään, vaikutat sen verta typerältä tyypiltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on siis vielä paljon kasvamista edessä elämässä.
Ai, onko sinulla jo kasvaimia, hyvä!
Musiikin lisäksi hän jätti jälkeensä myös kaksi lasta, joissa hänen elämänsä jatkuu. Kuka mahtaa olla lasten äiti? Nyt varmaan sanotaan, että mitä se minulle kuuluu. En kuitenkaan pahassa tarkoituksessa kysy.
Iiro Rantala Instagrammissa langostaan:
Min verran meissä on lempeä, sen verran meissä on iäistä ja sen verran meistä myös jälelle jää, kun päättyvi päivä tää. Eino Leino Jää hyvästi rakas ystävä @jaakkokuusisto
https://gramhir.com/media/2780081447622733790