Miksi jotkut naiset tuijottaa tosi pitkään
Katsovat silmiin tai muuten tosi kauan. Hirveän kiusallista
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:09"]Ne lukee sun ajatuksia. Sun hampaan paikassa on mikrosiru, joka kerää dataa.
[/quote]
Mielenkiintoista :)
Jos sulla katsastaa tai on muuten kierto silmät
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:11"]Jos sulla katsastaa tai on muuten kierto silmät
[/quote]
KARSASTAA
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:11"]Jos sulla katsastaa tai on muuten kierto silmät
[/quote]
Ei katsasta. Olen huoliteltu nainen ja ne kyyläävät on myös nättejä naisia
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:11"]Jos sulla katsastaa tai on muuten kierto silmät
[/quote]
[/quote]
Onko sulla lesbofantasioita
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:11"]Jos sulla katsastaa tai on muuten kierto silmät
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei. Kuljen komean mieheni kanssa.
Mä en näe paljon mitään ilman silmälaseja, siksi saatan vaikuttaa tuijottavalta, mutta en oikeasti näe edes sun kasvojen piirteitä.
Ne ei voi käsittää miten ihmeessä sinä olet saanut niin komean miehen.
Pitävät sua jollain tapaa kiinnostavana, ja pitkällä katsekontaktilla osoittavat että haluavat sun huomaavan kiinnostuksensa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:20"]Pitävät sua jollain tapaa kiinnostavana, ja pitkällä katsekontaktilla osoittavat että haluavat sun huomaavan kiinnostuksensa.
[/quote]
Ahdistavaa. Eli ovat lesboja vai katsovatko vain miten nätti olen?
Kuvittelet vaan. Ihan niin kuin se mies eilen joka luulee kaikkien naisten tuijottavan haaroväliään kaupungilla.
Hetkinen. Ehkä se shortsimies on sun ukkos?!
Tuijotus on tosi alkeellista ja ällöttävää.Inhottaa ulkosuomalaisten naisten suora tuijotus uimahallissa.Suomalainen nainen ei koskaan sortuisi sellaiseen.Ylpeä kanssasisaristani
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:20"]Pitävät sua jollain tapaa kiinnostavana, ja pitkällä katsekontaktilla osoittavat että haluavat sun huomaavan kiinnostuksensa.
[/quote]
Ahdistavaa. Eli ovat lesboja vai katsovatko vain miten nätti olen?
[/quote] Jos huomaat muiden tuijaavan intensiivisesti niin kyl vaikuttais vähä siltä, että itse kyyläät muita ja muut tuijottaa takas ja miettii mitä tuo kyylää.
Ai, sä oletkin nainen! En lukenut heti kaikkia...
Joskus oon netistä lukaissut, että naiset kuulemma "kyttää" todellisuudessa enemmän muita naisia kuin miehiä. Ei siis lesbomielessä, vaan enemmänkin katsastavat "kilpakumppaneitaan".
Itse naisena kiinnitän usein huomioita kauniisiin (tai muuten vaan kiinnostavan näköisiin) naisiin, ihan vain "vau, ompa kaunis!"-mielessä, vaikka ihan hetero olenkin. 13
Silmiin ei voi katsoa ellet ite katso takas. Sen katsekontaktin voi helposti lopettaa. Tai siihen ei tarvi edes ryhtyä. Ne varmaan miettii, että mitä sä kyyläät.
Täällä sama, enemmän miehet kuitenkin tuijottaa. Olen kyllä aika kaunis, mutta ärsyttäväähän se on.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:11"]Jos sulla katsastaa tai on muuten kierto silmät
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei. Kuljen komean mieheni kanssa.
[/quote]
Ihmettelevät miten komealla miehellä on niin ruma äiti.
Ne lukee sun ajatuksia. Sun hampaan paikassa on mikrosiru, joka kerää dataa.