Kuinka usein desinfioit tietokoneen näppäimistön ja hiiren?
Kommentit (7)
Siivotessa? Jos ei nyt sormiaan koko ajan nuole ja jätä pesemättä niin ei niitä sen kummemmin tartte pestä ku muitakaan paikkoja.
En koskaan. Sen sijaan pesen käteni ainna ennen ruokailua tai ruoanlaittoa. Samoin WC käynnin jälkeen pesen käteni.
Aamulla ennen kuin menen töihin: vaihdan matot, pesen ikkunat, desifioin kaikki pinnat ja kahvat.
RUokatauolla tulen kotiin ja: desifioin uudestaan kaiken sekä vaihdan lakanat ja pyyhin aamusta asti kertyneet pölyt
Töiden jälkeen: vaihdan lakanat ja huudan miehelleni
Illalla rentoudun tiskaamalla, imuroimalla, nypin karvamatosta liian pitkät karvat pois ja huudan miehelleni
Herään öisin vaihtamaan lakanat ja desifioimaan.
Näppiksen ja hiiren pyyhin joka viikko pari kertaa ja työpuhelimen pyyhin päivittäin käsidesillä (oon kotihoidos :D) jaaa oman puhelimen ehkä 1-2 kertaa viikossa
Oon käsidesin suurkuluttaja, esim kaupungilla saatan ruiskutella jos oon koskenu avaimiin, oven kahvoihin, bussissa kahvoihin..joskus tulee lotrattua kauppakärryihinkin Dx
Siivouspäivänä hommaan tarkoitetulla alkoholiliinalla pyyhin läppärin, sen kummemmin en ikinä. Puhelinta en ole vielä koskaan desinfioinut.
Vartin välein.