Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus ja lohtusyöminen

Vierailija
11.07.2015 |

Olen todella masentunut. Arkeni on harmaata ja yskinäistä, nyt oon uskaltautunut hakemaan apua ja odotan pääsyä lääkärille. Näin masentuneena en yhtään ihmettele, että ihmiset lihovat mt-syistä! En tiedä mitään parempaa kuin pistää lempisarja pyörimään. Tähän oheen karkkipussi, tietenkin. Miten tästä lohtusyömisestä pääsee eroon? Olen niin voipunut tällä hetkellä, että en jaksa harrastaa muuta kuin kevyttä liikuntaa. Liikunnasta en saa ollenkaan samanlaista lohtua kuin karkkipussista ja hyvästä sarjasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

T: Ap, joka syö karkkia :(

Vierailija
2/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se on parhaita välittömiä nautintoja päihteiden lisäksi. Liikunnasta saatava nautinto tulee vähän viiveellä, sitä pitää harrastaa säännöllisesti että siitä oppii tykkäämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Olen lihonutkin. Mutta syöminen on yksi harvoista mahdollisista harrastuksista mun elämässä. Taas mietin mitä voisi hakea kaupasta täksi illaksi, kun ahdistaa ja olen yksinäinen ja ulkona ihmisillä kuulostaa olevan kivaa.

Vierailija
4/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:31"]Olen todella masentunut. Arkeni on harmaata ja yskinäistä, nyt oon uskaltautunut hakemaan apua ja odotan pääsyä lääkärille. Näin masentuneena en yhtään ihmettele, että ihmiset lihovat mt-syistä! En tiedä mitään parempaa kuin pistää lempisarja pyörimään. Tähän oheen karkkipussi, tietenkin. Miten tästä lohtusyömisestä pääsee eroon? Olen niin voipunut tällä hetkellä, että en jaksa harrastaa muuta kuin kevyttä liikuntaa. Liikunnasta en saa ollenkaan samanlaista lohtua kuin karkkipussista ja hyvästä sarjasta.
[/quote]
Aamen.

T. Masennuksen myötä +20 kg

Vierailija
5/5 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:57"]

Aamen. T. Masennuksen myötä +20 kg

[/quote]

Toisilla menee ihan toisinpäin. Masennuksen myötä ei jaksa laittaa ruokaa, kaupassa ei jaksa käydä ja silloin kuin jaksaa, niin ne samat iänikuiset einekset etovat eikä niitä viitsi ostaa. T: masennuksen myötä 185 cm ja 60 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi