Tunnetko yhtään mukavaa Heikkiä - vaiko vain sattumaa?
Elämäntielleni on osunut useita Heikki-nimisiä. Yhtä lukuun ottamatta kaikki ovat olleet hyvin vaikeita ihmisiä.
Ainoa fiksu, huumorintajuinen ja ystävällinen Heikki on eräs pikkuserkkuni... mutta häntä on pienestä saakka kutsuttu Akuksi.
.
Luultavasti pelkkää sattumaa, mutta erikoista silti. Menee kylmät väreet nimestä Heikki.
Kommentit (32)
Yksi vanha työkaveri oli Heikki. Oli näennäisen mukava mutta oikeasti salaylpeä.
Tunnen lempeitä Heikkejä ja yhden omaan napaansa uponneen. Ihmiset ovat monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on alkoholisti narsisti ja Savosta.
Hah hah. Tunnetaankohan me sama Heikki?
Asuuko nykyään Savossa vai onko muuttanut? Tämä kenet minä tunnen asuu nykyisin Espoossa.Sitä en tiedä missä nykyään asuu. Kerro joku tuntomerkki.
Kalju, tatuoitu, tietokoneet.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Kahila
Heikki Hietamies
Heikki Paasonen
Heikki Hela
Heikki SilvennoinenKaikki ihania❤️
Ortodoksikirkko ja jehovat sekä helluntailaisia täs joukos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on alkoholisti narsisti ja Savosta.
Hah hah. Tunnetaankohan me sama Heikki?
Asuuko nykyään Savossa vai onko muuttanut? Tämä kenet minä tunnen asuu nykyisin Espoossa.Sitä en tiedä missä nykyään asuu.
Kerro joku tuntomerkki.
Ei kuulosta tutulta.
Kalju, tatuoitu, tietokoneet.
Mulla on paljon positiivisempi kuva Heikeistä! Tarhakaveri-Heikki oli kiva. Kouluaikainen ihastus oli Heikki, ja vaikka hän ei mulle lämmennytkään, käyttäytyi mua kohtaan ihan asiallisesti. Opinnäytetyöni ohjaaja Heikki oli aivan mahtava, auttoi aina kun yhtään olin avun tarpeessa, ja huumorikin kukki :) Myöhemmin oma ohjattavani Heikki oli myöskin huumormiehii. Jäyhin tuntemani Heikki oli koulukaveri, joka mm. ei suostunut laulamaan laulukokeissa, vaan puhui laulun sanat.
Arvaas Ap, mikä Aku Hirviniemen etunimi on? Aku-Heikki! :D
Vanhempani sanoivat, että olisivat antaneet mulle nimeksi Heikki jos olisin syntynyt pojaksi. Olisin ollut viddumainen Heikki. T: viddumainen Hanna
Lapsuuspaikkakuntani seurakunnan yksi pappi oli Heikki. Lempeä, kuten joku muukin Heikkejä kuvaili. Isoisäni oli Heikki, en ehtinyt tuntea mutta lapsensa kuvailevat mukavaksi ihmiseksi. Yläasteella vuotta alempana oli Heikki, joka oli ikäisekseen sellainen tosi miehekäs, siis rauhallinen ja kohtelias. Lisäksi tunnen pari Hessua joiden oikea nimi on Heikki, he taas ovat sellaisia nimeensä sopien koheltajia mutta ihan mukavia hekin.
Yritin miettiä vastineeksi jotain nimeä jonka kaikki omistajat olisivat minun kokemukseni mukaan epämiellyttäviä. Piia/Pia nyt tuli äkkiseltään mieleen, mutta saatan kohta muistaa että tunnenkin myös jonkun mukavan Piian. Sini ja Tiia oli nimittäin myös ehdokkaina mutta niille kävi noin.
En ainuttakaan, kaikki tuntemani Heikit ovat olleet todella epäystävällisiä.
Kaikki tuntemani Heikit on mulkkuja.
Tuntemani Heikki on epäluotettava.