Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin IS:n ensirintsikkajutusta!

Vierailija
11.07.2015 |

Voiko todellakin Suomessa olla niin tampioita vanhempia etteivät suo tytölle urheilurintsikoita tai vastaavia? Rinnathan ovat kasvaessaan järjettömän kipeät. Minulla olivat yhtä kipeät kuin raskaana ollessani ja teinivuosia oli monta raskauteen verrattuna.

Varallisuuskaan ei voi olla hankkimisen este. Pihit vanhemmat, menkää osoitteeseen http://buyincoins.com ja klikatkaa kohtaa fashion. Sieltä löytää alusvaatteita halvalla jälkikasvulleen. Jättäkää vaikka muutama rööki polttamatta ja alkoholijuoma juomatta jotta jälkeläisillä ovat siistit alusvaatteet.

Itse olin juopon ja hänen tossunsa alla olevan jälkeläinen ja jouduin häpeämään vuosikausia ensin topittomuutta ja sen jälkeen rintsikoiden puutetta. Rahaa ei ollut ikinä vaatteisiin ja ostin ensimmäisellä opintotuellani rintsikat ja terveyssiteitä. Jälkeenpäin olen laskeskellut kuinka kivasti lapsilisät ovat menneet iskän kaljoihin ja minä jouduin elämään yläasteaikani tädiltäni joululahjaksi saatujen mummoalkkareiden varassa. Koulun liikuntatunnit olivat täyttä helvettiä kun muut katselivat pukuhuoneessa sekä alushousujani että rintsikoiden puutetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:56"]

Minä en olisi halunnut rintsikoita käyttää... Itkin, kun äitini yksi päivä kiikutti sellaiset eteeni. Tämä maailma on niin sairas, kun niissä tisseissä täytyy nähdä seksiä ja siksi ne pitää piilottaa.

[/quote]

Itselläni on isot rinnat ja voin vakuuttaa, että rintaliivit eivät todellakaan piilota niitä - paljon vähemmän huomiota ne herättäisivät, kun antaisin roikkua vapaana ja käyttäisin väljiä vaatteita, jolloin näyttäisin lähinnä siltä että minulla on iso maha. En kuitenkaan käytä rintaliivejä hakeakseni huomiota vaan siksi, että ne tekevät olostani paljon paremman ja mukavamman etenkin liikkuessa (ylösalas pomppivat rinnat tuntuvat äärimmäisen epämukavilta) ja muutamana kuukautisia edeltävänä päivänä, jolloin rinnat ovat todela arat. Lisäksi sopivan kokoiset rintaliivit (joiden ympärysmitta on riittävän tiukka, jolloin rinnat eivät roiku olkaimien varassa) vähentävät niska- ja hartiavaivojani.

Vierailija
2/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta löytyi näköjään oma kommenttinikin, eli olen hankkinut tyttärelleni urheilumalliset liivit heti kun katsoin sen tarpeelliseksi. En todellakaan halunnut, että hän joutuu miettimään rintojensa liiallista näkymistä paidan alta ja liivit suojaavat myös paitojen raapimiselta herkkää ihoa vasten. Äitini ei aikanaan huolehtinut tästä asiasta, joten päätin heti tyttäreni saatuani toimia joiltakin osin eri tavalla. Meidän perheessä ei näitä asioita tarvitse nolostella. Myös toinen tyttäreni on alkanut käyttämään jo urheilutoppeja, lähinnä ulkonäöllisistä syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas tuijotettiin, naureskeltiin ja kiusattiin, koska minulla oli rintsikat. Oli vaan pienet tissit, että oli kuulemma noloa ja tyhmää käyttää liivejä niiden kanssa.

Vierailija
4/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samanlainen nuoruus. Käytin pelkästään vanhempien siskojeni ikivanhoja rääsyjä, rintsikoista ja pikkareista lähtien... Kyl ne rintsikat kuuluu olla, kun rinnanpäät näkyy jo paidan läpi. Eikä mikään alustoppi oo siihen oikea ratkaisu.

Vierailija
5/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläkin aina ollut pienet rinnat, mutta pakko oli viidennellä luokalla ostaa "harjoitusrintsikat" eli liivit ilman kuppeja. Kyllä ne ketunnokat muuten rumasti näkyi paidan läpi :(

Vierailija
6/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi halunnut rintsikoita käyttää... Itkin, kun äitini yksi päivä kiikutti sellaiset eteeni. Tämä maailma on niin sairas, kun niissä tisseissä täytyy nähdä seksiä ja siksi ne pitää piilottaa.

Vierailija
7/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin urheilijatyttö ja vedin aina ideaalisiteestä sellasen tiukan systeemin rintojen päälle, ettei niitä huomaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä