Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin "vääriä" kondomeita mieheltä

Vierailija
11.07.2015 |

Käytetään kortsuja ja aina samaa merkkiä viimeiset 2 vuotta. Nyt löysin miehen työkassista sitä pestessä kuitenkin toista merkkiä olevia kortsuja. Pakkaus oli kiinni, mutta pettääköhän mies nyt toisen kanssa toisilla kortsuilla??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kysyä mieheltäsi että miksi hän on ostanut eri kortsuja, voihan olla että hän on päättänyt vaihtaa kortsuja. Voihan olla että pettää. Mutta ennenkun kysyt mitään onko hän pettänyt kysy miksi hänella on eri kortsuja ;-)

Vierailija
2/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelisin ja seuraisin että avautuuko se paketti sieltä ja menevätkö väärät kortsut käyttöön jonnekin muualle, vai tulevatko käyttöön teidän omiin sessioihin. 

Itse muuten löysin lääkekaapista hiivalääkevoidetta, jota en todellakaan ole itselleni ostanut. Mä hoidan hiivani aina kertapillerillä ;-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tappaus

Vierailija
4/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on kondomin vika, jos joku pettää toista. Helppo syyttää, kun ei pysty puolustautumaan.

Vierailija
5/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:22"]

Mä odottelisin ja seuraisin että avautuuko se paketti sieltä ja menevätkö väärät kortsut käyttöön jonnekin muualle, vai tulevatko käyttöön teidän omiin sessioihin. 

Itse muuten löysin lääkekaapista hiivalääkevoidetta, jota en todellakaan ole itselleni ostanut. Mä hoidan hiivani aina kertapillerillä ;-) 

[/quote]

Mistä näitä älykköjä sikiää?
Eikö miehesi saisi hoitaa hiivaansa ollenkaan ja tarviiko hänen pyytää lupa jos ostaa hiivavoidetta? 
Ei se mikään sukupuolitauti ole. 

Vierailija
6/13 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:55"]

Eikö miehesi saisi hoitaa hiivaansa ollenkaan ja tarviiko hänen pyytää lupa jos ostaa hiivavoidetta? 

[/quote]

Juu hyvähän se on että hiivansa hoitaa, eikös tuo kuitenkin useimmiten (uuden) seksikumppanin myötä tule ja kun oma seksielämä on ollut nollassa jo joitakin aikoja niin... 

Vierailija
7/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:54"]

[/quote]

Juu hyvähän se on että hiivansa hoitaa, eikös tuo kuitenkin useimmiten (uuden) seksikumppanin myötä tule ja kun oma seksielämä on ollut nollassa jo joitakin aikoja niin... 

[/quote]
Hiivasienihän kuuluu ihmisen elimistöön. Hiivasienen liikakasvuun ei ole yhtä syytä, sillä mikä tahansa elimistön puolustusjärjestelmään vaikuttava asia voi häiritä bakteerien tasapainoa.

Vierailija
8/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:54"]

[/quote]

[/quote]
Hiivasienihän kuuluu ihmisen elimistöön. Hiivasienen liikakasvuun ei ole yhtä syytä, sillä mikä tahansa elimistön puolustusjärjestelmään vaikuttava asia voi häiritä bakteerien tasapainoa.
[/quote]

Jos mies saa hiivan penikseensä muualta kuin naiselta, tulee hakeutua lääkäriin. Miehille spontaani hiivatulehdus tulee niin äärimmäisen huonosti, että oikeastaan poikkeuksetta sen ilmaantuminen on oire jostain vakavammasta immuunijärjestelmän häiriöstä tai esim. diabeteksesta. Eli sinä, joka naureskelit miehesi hiivalle, olisi aiheellista kysäistä onko hiiva oikeasti spontaanisti ilmestynyt vai muualta tarttunut.

N32v

Vierailija
9/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muhikoon hiivoineen ihan omassa rauhassaan (tai kenen kanssa haluaa). Mistä lie Venäjänreissuiltaan tuon ja mahdolliset muutkin tuliaiset tuonut. 

Mitäs AP:lle ja väärille kondomeille muuten kuuluu?

Vierailija
10/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pettää.. Etkö anna miehellesi tarpeeksi ?

Vierailija
11/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää se. Ota heti ero!

Vierailija
12/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:55"] Mistä näitä älykköjä sikiää? Eikö miehesi saisi hoitaa hiivaansa ollenkaan ja tarviiko hänen pyytää lupa jos ostaa hiivavoidetta? 
Ei se mikään sukupuolitauti ole.  [/quote] Juu hyvähän se on että hiivansa hoitaa, eikös tuo kuitenkin useimmiten (uuden) seksikumppanin myötä tule ja kun oma seksielämä on ollut nollassa jo joitakin aikoja niin...  [/quote]
Hiivasienihän kuuluu ihmisen elimistöön. Hiivasienen liikakasvuun ei ole yhtä syytä, sillä mikä tahansa elimistön puolustusjärjestelmään vaikuttava asia voi häiritä bakteerien tasapainoa. [/quote] Jos mies saa hiivan penikseensä muualta kuin naiselta, tulee hakeutua lääkäriin. Miehille spontaani hiivatulehdus tulee niin äärimmäisen huonosti, että oikeastaan poikkeuksetta sen ilmaantuminen on oire jostain vakavammasta immuunijärjestelmän häiriöstä tai esim. diabeteksesta. Eli sinä, joka naureskelit miehesi hiivalle, olisi aiheellista kysäistä onko hiiva oikeasti spontaanisti ilmestynyt vai muualta tarttunut. N32v

[/quote]

Vai niin...? Minä, siis olen mies. Hiivasienitulehdus vierailee peniksessäni satunnaisesti vähän väliä, seksin harrastamisesta riippumatta ja näin on ollut jo 30 vuoden ajan.
Ei ole kuolema tullut eikä mitään vakavaa sairauttakaan todettu. 
Miesten hiivasta ei paljon kiirjoitella kun ei se juuri ketään kiinnosta ja eipä tuo kummoinen vaiva olekaan kunhan sipasee voidehoidon tarvittaessa. Mutta sinä varmaan naisena tiedät tästäkin enemmän ja osaat hakea lainauksia naisten palstoilta, joita voit sitten tänne totuutena pasteta.
Ja kyllä, olen käynyt vaivasta useallakin lääkärillä (turhaahan se oli, mutta varmuus paras). 

Vierailija
13/13 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:55"] Mistä näitä älykköjä sikiää? Eikö miehesi saisi hoitaa hiivaansa ollenkaan ja tarviiko hänen pyytää lupa jos ostaa hiivavoidetta? 
Ei se mikään sukupuolitauti ole.  [/quote] Juu hyvähän se on että hiivansa hoitaa, eikös tuo kuitenkin useimmiten (uuden) seksikumppanin myötä tule ja kun oma seksielämä on ollut nollassa jo joitakin aikoja niin...  [/quote]
Hiivasienihän kuuluu ihmisen elimistöön. Hiivasienen liikakasvuun ei ole yhtä syytä, sillä mikä tahansa elimistön puolustusjärjestelmään vaikuttava asia voi häiritä bakteerien tasapainoa. [/quote] Jos mies saa hiivan penikseensä muualta kuin naiselta, tulee hakeutua lääkäriin. Miehille spontaani hiivatulehdus tulee niin äärimmäisen huonosti, että oikeastaan poikkeuksetta sen ilmaantuminen on oire jostain vakavammasta immuunijärjestelmän häiriöstä tai esim. diabeteksesta. Eli sinä, joka naureskelit miehesi hiivalle, olisi aiheellista kysäistä onko hiiva oikeasti spontaanisti ilmestynyt vai muualta tarttunut. N32v

[/quote]

Vai niin...? Minä, siis olen mies. Hiivasienitulehdus vierailee peniksessäni satunnaisesti vähän väliä, seksin harrastamisesta riippumatta ja näin on ollut jo 30 vuoden ajan.
Ei ole kuolema tullut eikä mitään vakavaa sairauttakaan todettu. 
Miesten hiivasta ei paljon kiirjoitella kun ei se juuri ketään kiinnosta ja eipä tuo kummoinen vaiva olekaan kunhan sipasee voidehoidon tarvittaessa. Mutta sinä varmaan naisena tiedät tästäkin enemmän ja osaat hakea lainauksia naisten palstoilta, joita voit sitten tänne totuutena pasteta.
Ja kyllä, olen käynyt vaivasta useallakin lääkärillä (turhaahan se oli, mutta varmuus paras). 
[/quote]

Hyvä, että olet käynyt lääkärissä eikä mitään vakavampaa ole taustalta löydetty. Mitenkään tavanomaista se ei kuitenkaan ole. Toisin kuin naisten hiivat. Eikä tietoni asiasta liity sukupuoleeni millään tavalla.

N32v