Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi tänä vuonna ei tule BB:tä!

Vierailija
11.07.2015 |

Tuli juuri alustavasti mietittyä, että mitähän sitä sitten syksyn tullen taas tapahtuu ja muistin, että ai niin, tänä vuonnahan ei ole BB:tä, vaan käy niin onnekkaasti että säästymme siltä kokonaan. Ihanaa!

Vihdoinkin TV:ssä on silloin sen sijasta tilaa myös muille, paremmille ohjelmille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.:)

Vierailija
2/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun elämääni ole kyllä millään tavalla vaikuttanut, tuli tai ei. Ja veikkaan että Sub nyt tuskin kovin kummoista laatuohjelmaa noilla ohjelma-ajoilla esittää anyways.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:01"]

Ei se mun elämääni ole kyllä millään tavalla vaikuttanut, tuli tai ei. Ja veikkaan että Sub nyt tuskin kovin kummoista laatuohjelmaa noilla ohjelma-ajoilla esittää anyways.

[/quote]

Mua se on kyllä häirinnyt, kun lööpit tekee kissankokoisia otsikoita vain BB:stä ja kaikissa lööpeissä 10 ensimmäistä otsikkoa kaikki ovat vain BB-aiheisia. TV:ssäkin mainostauoilla ja ohjelmien välissä pyörineet koko ajan vain ne samat BB-mainotkset.

Vierailija
4/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ei tulisi Putoustakaan.

Vierailija
5/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että säästyn nettiuutisilta ja somevirroilta joissa kerrotaan kuka jakoi itseään BB:ssä ja että sammuiko kukaan porealtaaseen.

Vierailija
6/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava uutinen! Aivan kamalaa huomiohuorien itsensänostattamis saastaa koko ohjelma.

Vierailija
7/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hylännyt niin monta julkkista, jotka ovat tuohon BB riehaan hurahtaneet. Pidin esim. salkkareiden Oona Louhivaaraa järkevänä ja ihanana naisena kunnes kuulin kuinka hän yhdessä haastatelussa hehkutti BBtä... Mitä vitun pikkuamerikkaa te tästä Suomesta olette muokkaamassa kun ihmiset ovat näin tyhjäpäisiä? Kuollaan kohta kaikki.

Vierailija
8/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:44"]

Olen hylännyt niin monta julkkista, jotka ovat tuohon BB riehaan hurahtaneet. Pidin esim. salkkareiden Oona Louhivaaraa järkevänä ja ihanana naisena kunnes kuulin kuinka hän yhdessä haastatelussa hehkutti BBtä... Mitä vitun pikkuamerikkaa te tästä Suomesta olette muokkaamassa kun ihmiset ovat näin tyhjäpäisiä? Kuollaan kohta kaikki.[/quote]

BB on hollantilainen formaatti, jonka tunnetuin versio tehdään Britanniassa.

Vierailija
9/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-talo Espoossa on paikallaan edelleen, vaikka kiinteistön piti olla vapaana/vuokrattavana muuhun käyttöön.

Joten..?

Vierailija
10/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:44"]Olen hylännyt niin monta julkkista, jotka ovat tuohon BB riehaan hurahtaneet. Pidin esim. salkkareiden Oona Louhivaaraa järkevänä ja ihanana naisena kunnes kuulin kuinka hän yhdessä haastatelussa hehkutti BBtä... Mitä vitun pikkuamerikkaa te tästä Suomesta olette muokkaamassa kun ihmiset ovat näin tyhjäpäisiä? Kuollaan kohta kaikki.
[/quote]

Buahahaa "olen hylännyt niin monta julkkista" ei saatana ;D

Vierailija
11/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee................. mutta mistäs peräkammarinpojat (kuten esim. subject-foorumin seiskakasi ja supposeponseppo) nyt saa runkkausmateriaalinsa kun eivät voi kytätä käsi kalsareissa BB-asukkaiden suihkussakäyntiä tai kiintiöhorojen perseen jakamisia?

Vai vetivätkö nämä nykyajan versiot ikkunan takana kyyläävistä tirkistelijöistä itsensä jojoon kuullessaan että Big Brotheria ei tule 2015?

Vierailija
12/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Sub varmaan lähettää nyt jotain mielenkiintoisia asiaohjelmia koko syksyn! Kyllä elämä nyt kirkastuu, kun kukaan ei pakota katsomaan big brotheria.

Vierailija
13/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:23"]Jeejee................. mutta mistäs peräkammarinpojat (kuten esim. subject-foorumin seiskakasi ja supposeponseppo) nyt saa runkkausmateriaalinsa kun eivät voi kytätä käsi kalsareissa BB-asukkaiden suihkussakäyntiä tai kiintiöhorojen perseen jakamisia?

Vai vetivätkö nämä nykyajan versiot ikkunan takana kyyläävistä tirkistelijöistä itsensä jojoon kuullessaan että Big Brotheria ei tule 2015?
[/quote]

Ketä nää on? Et varmaan itse käyny tollasta palstalla, kun noin hyvin muistat jotain turhan päivässä nimimerkkejä :D

Vierailija
14/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko yhtään mieleen että onko sitä tvn orja kun tuommoista pitää miettiä jo etukäteen? Mitäpä jos lukisit vaikka kirjaa?

Vierailija
15/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:59"]

Tuli juuri alustavasti mietittyä, että mitähän sitä sitten syksyn tullen taas tapahtuu ja muistin, että ai niin, tänä vuonnahan ei ole BB:tä, vaan käy niin onnekkaasti että säästymme siltä kokonaan. Ihanaa!

Vihdoinkin TV:ssä on silloin sen sijasta tilaa myös muille, paremmille ohjelmille.

[/quote]

Taitaa joku pohjasakkaa tulla tilalle, uusintana Loirinuotiolla esimerkiksi.

Vierailija
16/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-tutkanikin on tyytyväinen kun ei joudu ensi syksynä niin koville kuin viime vuodet on joutunut näitten TEAANNETEIJAJOUKOMARKUSDANIJENNAJONNAI ym. paskasakin kanssa...

Vierailija
17/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kauden BB-asukkaat nähdään Nelosen Parittamishotelli nimisessä ohjelmassa. Uskomatonta mutta totta, rimaa sai vielä viime vuosien Big Brotheriakin alemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi