Naisella vaaleanpunainen viiva pyllyvaon yläosassa. Mikä syynä?
Eilisellä yhden yön jutulla (lähti juuri äsken, niin piti tulla heti nettiin kysymään) oli silmiinistävä vaaleanpunainen viiva pyllyvaon ylös saakka. Mikä on kyseessä? Parin viikon takaisella hoidolla sama homma. Painoin vielä paljaalla. Ei kai joku tauti?
Kommentit (48)
Tarkoittaa, että ap harrastaa synnyttäneitä yh-mutseja...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:41"]
Voisikohan olla sinus pilonidalis.
[/quote]
Todennäköisesti, jos viiva oli arpi eikä mikään pigmenttiviiva. Tuolla saa muuten 'kivoja' osumia kuvahaulla. Ja häntäleikkaukseksikin kutsutaan...
Onneks mulla soma peppu,ei hehtoperse
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:37"]
Se on raskaana. Joillakin tulee yksi viiva perseeseen. Poika on ja tuleva rekkamies. Sun ei tarvitse nyt sitten enää jännittää kuin niitä tauteja.
[/quote]
En ole ollut ikinä raskaana ja mulla on tuollainen..
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:37"]
Se on raskaana. Joillakin tulee yksi viiva perseeseen. Poika on ja tuleva rekkamies. Sun ei tarvitse nyt sitten enää jännittää kuin niitä tauteja.
[/quote]
[/quote]
Sama, mutta selvästi vaaleanpunaisempi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:37"]
[/quote]
[/quote]
Yäk se on ruma
Vedetty kokaiinia pyllyn päältä. Yleistä toimintaa julkkispiireissä.
Itselläni stringeistä tuli tuollainen jälki
Oli neidolla ihan minkävärisiä viivoja tahansa, niin jos paljaalla vetelet, olisi syytä käydä sukupuolitautitesteissä mitä pikimmiten. Ne taudit kun ei näy päällepäin.
Varmaan sama kuin jollin miehillä menee peniksen vartta pitkin persereiän sisään asti "nauha". Ei kuulosta miltään tarttuvalta.
Ap:lla poikkeuksellisen alhainen älykkyys pään yläosassa. Mikä syynä?
Stringeistä väri imeytynyt ihoon, arvaus.
Kannattaa painella paljaalla. Älä lisäänny pikkumies.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:38"]
http://www.vau.fi/Synnytys/Synnyttamassa/Purppuraviiva-takamuksessa-kertoo-synnytyksen-kulusta/
[/quote]
Hyi olkoon.. naisten kropat ovat sitten ällö.. noh jätänpäs sanomatta