Suostun aina seksiin, vaikken haluaisi. Muita?
Olenko ainoa, joka harrastaa aina seksiä miehensä kanssa, vaikkei huvittaisi? Seksin aikana kyllä kiihotun ja saan orgasmin. Neljä lasta on ja koti pääosin vastuullani, joten hirveästi ei ehdi haluttamaan. Mies haluaa seksiä joka toinen päivä ja pakkeja en ole antanut kuin paristi 10v aikana. Olen ajatellut, että näin on paras avioliiton kannalta.
Kommentit (12)
No jos kuitenkin innostut ja nautit seksistä, niin homma on ok. Meillä rouva tarjoaa välillä sääliseksiä, mutta ei paljoa sellainen kiinnosta. Oikeastaan aika loukkaavaa sellainen.
Kyllä mä kans alan, vaikkei heti niin kiinnostaiskaan. Kyllä siinä hiljalleen pääsee mukaan tunnelmaan. Kyllä mies varmasti silti huomaa eron sellaisiin kertoihin, kun kiihotun heti tai teen itse aloitteen, mutta onko se sit niin paha juttu? Itse en näe sitä sääliseksinä, vaan ajattelen että seksi on tärkeää ja siihen pitää panostaa.
Jos en oikeasti halua, niin en suostu, mutta se on harvinaista. Esim jos olen tosi väsynyt, kipeä tai on paha mieli jostain. Tai no joskus väsyneenä kyllä harrastan sellaista unenpöpperöistä lahnailua, koska nautin siitä itse ja toisaalta mies voi vapaasti valita, onko lahnailua vai ei seksiä ollenkaan.
Varmaan aika normaali kuvio jos on lapsia tai pitkä parisuhde. Harvemmilla varmaan tekee juuri samaan aikaan mieli seksiä, suhteen alkuhuuma poislukien.
Sama täällä. Aina suostun ja innostun kyllä. Poislukien jos on kipuja tai paha mieli, mutta siis normaalisti aina suostun. Mielestäni se kuuluu avioliittoon ja kyllä sille joku muu antaa jos en minä. Mieluummin siis minä. Lisäksi vuodet pihtaavan exän kanssa jätti jälkensä enkä aio ikinä pihdata. Lisäks mun mies on niin kuuma tapaus että hulluhan mä olisin jos en sitä haluis päivittäin. Meillä ei ole lapsia, jos se tähän jotenkin liittyy.
Sama annan aina kaikille jotka haluavat, mutts joskus ei kyllä vsin seiso.
Kyllä suostuin, suunnilleen päivittäin, mutta pikkuhiljaa mua ei itseäni ei huvittanut enää ollenkaan. Alkoi fyysisestikin tuntua jotenkin ikävämmältä vaikka sinänsä lämpenin kyllä joka kerta alun jälkeen. En enää halua samaa.
Minä. Koska mies tulee vihaiseksi jos en anna. Haluaa seksiä joka päivä, meillä yksi lapsi ja en vaan jaksaisi. joskus esitän nukkuvaa enkä muka herää vaikka kuinka yrittää. Mutta jos olen hereillä ja kieltäydyn, niin kilahtaa ihan totaalisesti
Nuorena en halunnut yhtä usein kuin mieheni, joskus suostuin ja joskus en. Nyt keski-iässä ei enää ole tuota ongelmaa, kun melkein aina tekee mieli ;).
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:30"]
Minä. Koska mies tulee vihaiseksi jos en anna. Haluaa seksiä joka päivä, meillä yksi lapsi ja en vaan jaksaisi. joskus esitän nukkuvaa enkä muka herää vaikka kuinka yrittää. Mutta jos olen hereillä ja kieltäydyn, niin kilahtaa ihan totaalisesti
[/quote]
Sairasta.
Suostun lähes aina seksiin eli noin joka toinen päivä (mies haluaisi joka päivä).
En itse halua seksiä, en kiihotu, en saa orgasmia. Näin on menty jo 30 vuotta. (olen 50v)
Seksi on hinta, mitä pitää parisuhteesta maksaa. Mies tulee ärtyneeksi ja kohtelee minua (ja lapsia, jotka tosin nyt ovat jo aikuisia) todella huonosti jos ei saa seksiä, joten tämä elämä vain menee näin.
Täällä kanssa yksi.
En edes muista milloin viimeksi olisi tehnyt varsinaisesti mieli..
Sitten kyllä kun homma on käynnissä, ei kaduta yhtään. Jälkikäteen aina mietin, että olipas hyvää seksiä, kannatti.. mutta minulta on turha aloitetta odotella.
Minä! Koska mies pahoittaa mielensä ja alkaa ärsyttäväksi, jos ei saa seksiä enkä jaksa sitä niin mieluummin vaan ryhdyn siihen, kun itsekin kuitenkin kiihotun ja saan orgasmin vaikkei alkuun huvittanutkaan.