Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mies maistanut spermaasi?

Vierailija
11.07.2015 |

Oletko mies maistanut spermaasi? Miltä maistui ja ottaisitko lastin suuhusi ja nielisit/nauttisit?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen, eikä se maistunut oikeastaan yhtikäs miltään (aika miedon makuista on ainakin mulla).

Vierailija
2/27 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pari, ei se maistunut juuri miltää.

Vierailija
4/27 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt liiemmin maistele sitä omaani-muiden kylläkin ja maku tuntuu kyllä vaihtelevan hienokseltaan ei miehillä...

Vierailija
5/27 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä  melkoinen fakiiri, tai akrobaatti vähintään, jos kykenee ottamaan itseltään suihin ja vaikka sellaiseen suoritukseen  joku kykenisikin, niin en oikein usko että se hänestäkään  ihan samalta voisi tuntua eli ollenkaan samallatavalla kiihottaa ,kuin jos joku toinen ottaísi.

Vierailija
6/27 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen nimittäin hetero ja pelkä ajatuskin sperman maistelusta tuntuu tosi ällöltä touhulta.

Vierailija
7/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen aina pillun panon jälkeen. Maistuu mahtavalta ja alkaa haluttaa uudestaan.

terkuin: Limanuppi

Vierailija
8/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisen miehen, joka odottaa naisen nielevän spermat, pitäisi itse 'uskaltaa' myös maistaa.

Vierailija
9/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:55"]

Mielestäni jokaisen miehen, joka odottaa naisen nielevän spermat, pitäisi itse 'uskaltaa' myös maistaa.

[/quote]

Juuri näin

Vierailija
10/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ku edellisillä. Edellytän kumppaniltani sperman nielemistä ja teen sitä myös itse. Akrobaatti en ole mutta laukean joko kämmeneen tai lasiin jos haluan maistella.

Vierailija
11/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nainen:oletko juonut omaa maitoasi kun sitä erittyy?

Vierailija
12/27 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:34"]

Entä nainen:oletko juonut omaa maitoasi kun sitä erittyy?

[/quote]

Vaikea sitä on juoda, kun ei pää ylety sinne asti, mutta maisteltu on. Ihan hyvää on, ei ihme, että tykätään. Yritän aina tällaisen jälkeen tehdä parhaani sperman kanssa

Vierailija
13/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut..hyvää paksua spermaa ja tosi paljon...nami ja naiset pitäneet myös maustani

Vierailija
14/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikkinut kouraan ja kuollut siitä. Hyvää oli

Vierailija
15/27 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut spermaani vaimoni pillusta. Hyvältä maistui.

Vierailija
16/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee too

usein nuolen vaimon pillun rakastelun jälkeen tai mikä vielä herkumpaa, laukean (runkkaan) levitettyjen pakaroiden väliin ja nuolen ne sieltä

Vierailija
17/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon useesti ottanut itseltäni suihin, lauennut suuhuni ja tietty niellyt kaiken. :P Eikä se edes tarvii valtavaa akrobatiaa tai notkeutta kun tietää mitä tekee. ;) Hyvältähän se maistuu ja tuntuu kivalta kun se syöksyy lämpimänä suoraan suuhun.

Vierailija
18/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oishan se mukavampaa ja vaivattomampaa toisen tekemänä, mutta ikinä ei oo vielä sellasta naista sattunut kohdalle kuka olis loppuun asti halunnut imeä.. :( Siis oma apu, paras apu. Toki olis siistiä vielä joskus kokea se naisenkin tekemänä. :)

Vierailija
19/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ymmärrä naisia jotka voivat ottaa lastin suuhun, mutta eivät niele sitä.  Pitkään mietin sitä ja sen seurauksena päätin itse ottaa lastini suuhun. Ei maistunut mitenkään erikoiselta ja tuli nieltyäkin. Totesinkin siinä että paljon pahempi se on pitää sitä lastia suussa ja mennä vessaan sylkemään kuin samantien nielasta se.

Eli edelleen ihmettelen, miksi sitä ei voi niellä jos sen kerta suuhun on jo ottanut ?

Vierailija
20/27 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit suuhun, mihinkäs muuhun? Mutta ei nyt kuolla siihen ruikkimiseen kuitenkaan, jookos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä