Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän ruoat, miksi en laihdu

Vierailija
11.07.2015 |

Olen jo 6 kk syönyt näin ja paino ei putoa. Liikun 2-3 kertaa viikossa noin tunnin.

Kaurapuuro
Kahvi mustana

Salaatti, lihaa/kalaa/kanaa (itse tehtyä)

Rahka+ marjoja
Kahvi

Salaatti, liha/kala/kana tai keitto (itse tehtyä)

Smoothie (ei sokeria)

Kastikkeita en käytä. Salaattiin ruokalusikallinen hyvää oliiviöljyä.

Miksi en laihdu? Neuvoja?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis 5 ja tässä.

Tottakai hyötyliikuntaa päivittäin, pyöräilyäkin.

Smoothiessa maustamaton jogurtti + marjoja/hedelmää.

Lihan tms määrä salaatissa yleensä noin 200g, olen punninnut. Mutta yleensä syön kanaa tai kalaa.

Vierailija
22/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä, on ylipainoa. Mitat 80kg ja 163cm. Paino jumittaa tässä jo 6 kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa tällä laskurilla mikä on todellisuus

http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Ja mistä painosta yrität laihduttaa? Jos olet jo valmiiksi hoikka, niin älä yritä anorektiseksi ryhtyä.

Vierailija
24/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppariarvot ok. Ap

Vierailija
25/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syöt juuri sen verran kun kulutatkin. Pienennä ruokaannoksia ja jätä ne smoothiet kokonaan pois. Syö niiden sijaan omena tms.

Vierailija
26/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g lihaa yhdellä aterialla? Eikö niissä go fat go ohjeissakin oo että 100g pitäs vaan olla.

200g lihaa... En jaksaisi syödä edes noin paljoa. Sehän on jo tyyliin kaks kananrintafilettä...

Vierailija
27/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että ap ei puhu totta.

Vierailija
28/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyvien rasvojen saantia. Esim.avocado, pähkinät, mantelit. Hiilareiden vähyys on korvattava rasvoilla. Pitä myös kerran viikossa tai kahdessa hiilaripäivä jolloinka syöt hyviä hiilareita, mm.hedelmiä hedelmiä.

Vierailija
29/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruo kaannos. Ruoka annos. Ruoka-annos.

Vapaaaamun ongelmia

Vierailija
30/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on helppo ratkaisu tähän: sä valehtelet itsellesi tai syöt rekkamiehen annoksia. Nää on ainoat vaihtoehdot. Noilla listauksilla pitäisi kyllä laihtua ripeästikin, mutta uskon että oot tällainen klassinen possu, joka syö salaa jopa itseltään.

Vierailija
31/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on varmaan vaan isot luut, muuta syytä painon putoamiseen en keksi.

Vierailija
32/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että syöt liian vähän jopa. Aineenvaihduntasi on hidastunut, koska et syö tarpeeksi hyviä rasvoja ja kuituja.

Vierailija
33/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista :) Miksi tulisin valehtelemaan anonyyminä, mikä pointti? :D

Rekkamiehet voisivat syödä samalla tavalla kuin mä, mun puolesta. :)

Ehkä kokeilen sitten jättää myös iltapalan pois tai korvaan sen kevyemmällä. Ja niitä pähkinöitä voisi lisätä juu, mut niissä on paljon energiaa. Ap

Vierailija
34/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:35"]

Kiitos kommenteista :) Miksi tulisin valehtelemaan anonyyminä, mikä pointti? :D Rekkamiehet voisivat syödä samalla tavalla kuin mä, mun puolesta. :) Ehkä kokeilen sitten jättää myös iltapalan pois tai korvaan sen kevyemmällä. Ja niitä pähkinöitä voisi lisätä juu, mut niissä on paljon energiaa. Ap

[/quote]

Tämä jo kertoo susta kaiken. Eli tahallasi (?) ymmärrät kommentin väärin. 

Valehtelet tahattomasti, etä tahallisesti, sillä todella monet punkerot syövät itseltäänkin vähän salaa, esim eivät laske jos ottavat yhden leipäpalan, keksin, vähän sipsiä ym ym...Tajuatko? Jos et tajua, niin todennäköisesti et ole kykenevä ymmärtämään omaa käytöstäsi ja napsit ruokaa salaa.

Vierailija
35/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 mikäs sinun päivässäsi on pilalla? :)

Salaa en syö, enkä ymmärrä miksi joku söisi salaa? Keneltä salaa?

Kerroin ruokani juuri niin kuin syön. Ihmettelen miksi en laihdu. Ilmeisesti suön liian vähän ja/tai kuituja ja hyviä rasvoja puuttuu?

Vierailija
36/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joko laskit edes esimerkkipäivän päivän aterioista tuon linkin avulla?

Laitoin oletukseksi, että olisit 20-vuotias ja kävelisit reipasta kävelyä 30min päivässä, muuten aktiivisuuden ollessa kevyttä. Silloin peruskulutuksesi on:

Kulutuksesi on 2227 kcal - Nainen, 20 vuotta, 163 cm, 80 kg

Jos söisit päivittäin 1000kcal vähemmän eli noudattaisit 1200kcal:n dieettiä, laihtuisit kilon viikossa. Laskennallisesti. 9

Vierailija
37/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on saman pituinen ja 5kg painavempi, harrastan 4krt viikossa kuluttavaa aerobista liikuntaa ja päälle 2krt voimaharjoittelua, ylipainoa on siis n. 15-20kg ja tämän vuoden aikana olen kokeillut jos jonkinmoista laihdutustapaa, eivätkä ne ole tehonneet.

Syön terveellisesti, harvoin pastaa tms. "pahoja hiilareita", maitotuotteita olen koittanut jättää pois/ei vaikutusta, en syö sokeroituja tuotteita saati karkkeja, herkkuja syön kerran kuukaudessa ja silloinkin hillitysti. Kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeet, mutta eivät tehoa (hikoilen enemmän kuin koskaan ja vaatteet normityöstä hiestä märät). Ravitsemusterapeutin kanssa olen käynyt rehellistä ruokapäiväkirjaani läpi ja hänen mielestään saatan syödä liian vähän, mutta olisi pitänyt silti laihtua. Syksyllä taas uusi aika. Aineenvaihduntani on parantunut poppaskonsteilla, mutta ei sekään vaikuta painoon. 

Olen lapsesta asti ollut vankkarakenteisempi, eikä esim. kilpauinnin harrastaminen nuoruudessa muokannut kehoani solakaksi. Vartalotyyppini on tiimalasi 120/76/103, mutta läskiä on kerääntynyt vatsaan. 

t. Kyllästynyt olemaan läski 

Vierailija
38/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske jollain laskurilla paljon tulee kaloreita per pv. Mun mielestä kuulostaa vähälle sun syömiset. Ettet vaan söisi liian vähän. Itse olen laihduttanut syömällä 1500kcal/pv liikuntaa 3krt/vk.

Vierailija
39/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset ovat todennäköisesti liian isoja. Voisitko jättää iltapäivän rahkavälipalan pois?

Vierailija
40/57 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:35"]Kiitos kommenteista :) Miksi tulisin valehtelemaan anonyyminä, mikä pointti? :D

Rekkamiehet voisivat syödä samalla tavalla kuin mä, mun puolesta. :)

Ehkä kokeilen sitten jättää myös iltapalan pois tai korvaan sen kevyemmällä. Ja niitä pähkinöitä voisi lisätä juu, mut niissä on paljon energiaa. Ap
[/quote]

Sun ruokavalio on aivan pielessä jos pelkäät pähkinöiden energiaa tohon ruokavalioon! Samoin jos jätät iltapalan pois niin ei hyvä heilu. Sulla ilmeisesti ei ole mielessä pikadieetti vaan elämäntapamuutos? Suosittelen ehdottomasti siirtymään ammattilaisen puoleen joka tekee sulle oikean ruokavalion. Nimittäin tässä kommentissa toi sun loppuyhteenveto on aivan pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme