Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut feikkaamaan orgasmeja

Vierailija
23.02.2022 |

En koskaan ole ymmärtänyt miksi niin tehdään kunnes seksi elämä muuttui niin arkiseksi ja tylsäksi että haluan vain nopeasti eroon koko tilanteesta joka tuottaa kerta toisensa jälkeen pettymyksen kun odotukset ei täyty.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina miehen syytä. Myös silloin, kun nainen tekee jotain.

Vierailija
2/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herrenestas tee niin! kerro ennemmin miehellesi mitää haluat. Älä missaa yhtä isoa ja hienoa osaa elämässäs!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä herrenestas tee niin! kerro ennemmin miehellesi mitää haluat. Älä missaa yhtä isoa ja hienoa osaa elämässäs!!

Ei sitä kiinnosta

Vierailija
4/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kiinnosta

No älä sitten ole sen kanssa ollenkaan...jospa sitten alkas kiinnostamaan!

Ps. Ihmettelen näiden miesten alapeukkuja taas....mitä he ehdottaisivat tälle rouvalle? (sillä miesten ne ovat)

Vierailija
5/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös, että nostat kissan pöydälle, ja kerrot mitä haluat.

Vierailija
6/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there done that mikään ei muuttunu.

Vierailija
7/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there done that mikään ei muuttunu.

No sitten tosiaan, anna olla issekkseen...

Vierailija
8/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisille koskaan käynyt mielessä, että miehet arvostavat naisia, jotka pitävät omasta nautinnostaan kiinni ja sitä myös vaativat. Miehet eivät arvosta miellyttäjiä jotka eivät itse nauti.

Vierailija
9/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisille koskaan käynyt mielessä, että miehet arvostavat naisia, jotka pitävät omasta nautinnostaan kiinni ja sitä myös vaativat. Miehet eivät arvosta miellyttäjiä jotka eivät itse nauti.

Mitäs kun mieheksi sattuu pässi jota ei naisen nautinto ja halut kiinnosta??

Vierailija
10/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule, laita se nainen nauttimaan sitten! Ei kuten edelläoleva mies..ja monet monet muut.

Mies käy vaan kylmiltään panemaan, ja kun saa, se on siinä. Pidätkö hyvänä rajkastajana? Kyllä siinä ajastaan nainen lakkaa haluamasta.

Vierailija
11/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja taas yksi niistä naisista, jotka pysty tekemään päätöstä lopettaa paska suhde. Roikutaan vaan siinä ja aletaan nyt vielä näyttelemään orkkunsa. Saat just sitä mitä ansaitsetkin. Säälittävä tapaus.

Vierailija
12/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen mies, joka silloin tällöin feikkaa orkkunsa. Nautin kovasti seksistä, mutta aina en laukea siihen. Naiseni kokee laukeamiseni tärkeänä jostain kumman syystä, joten olen alkanut silloin tällöin feikata orkkuni, ettei mene tuntien jyystämiseksi. Mitäs siihen sanotte arvoisat naiset, miten suhtautuisitte jos oma mies tekisi samoin, huolehtisi siitä että nainen laukeaa jopka kerta kuitenkin.

Vierailija
13/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen mies, joka silloin tällöin feikkaa orkkunsa. Nautin kovasti seksistä, mutta aina en laukea siihen. Naiseni kokee laukeamiseni tärkeänä jostain kumman syystä, joten olen alkanut silloin tällöin feikata orkkuni, ettei mene tuntien jyystämiseksi. Mitäs siihen sanotte arvoisat naiset, miten suhtautuisitte jos oma mies tekisi samoin, huolehtisi siitä että nainen laukeaa jopka kerta kuitenkin.

Oma mies tehnyt myös tota, vaikuttanut sillätavalla että teeskentelen itsekin enkä nauti seksistä enää.

Vierailija
14/14 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun mieheksi sattuu pässi jota ei naisen nautinto ja halut kiinnosta??

Heitetään tunarit pihalle tietysti. Miksi tuhlata aikaa kädettömiin pässeihin. Ihan naisen oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä