Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jihaa Espooseen metro. Se meni lapi! Kohta huristellaan Espoossa metrolla. Mita mielta olette tasta paatoksesta? Itse olen ainakin ihan innoissani. Matinkylassa asustellaan.

Vierailija
26.09.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. alempi ketju.

Vierailija
2/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-henkisellä perheellä (asumme Espoossa) ei ole tällä hetkellä autoa lainkaan, mutta voi hyvinkin olla, että hankimme sellaisen sitten kun metro tulee. En asu kävelymatkan päässä metroasemalta, joten joudumme ajamaan ensin liityntälinjalla Isoon Omenaan. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että matka-aikamme mihin tahansa joko kasvaa tai parhaassa tapauksessa pysyy samana kuin nykyisin. Joka tapauksessa kaikki matkat muuttuvat vaihdollisiksi.

Sama juttu on useimmilla espoolaislla. En ymmärrä, miksi metrolla on Espoossa niin paljon kannattajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niiden 12 ehdon toteutumiseen menee aikaa ja sen lisäksi rakentaminen jne. aikaisintaan 10 vuoden kuluttua huristelet metrolla :)!

Vierailija
4/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan itseäni ajattelen eli asun keski-Espoossa eli kunhan metro valmistuu niin ei pääse enää tsadiin suoraan bussilla Länsiväylän kautta vaan joutuu " pakosta" vaihtamaan metroon. Jos myös oletettaisiin että olisin töissä samassa paikassa tuolloin ja kulkisin julkislla muuttuisi 20 min bussimatka 20 min bussi + vaihto + metro.

Mutta aikaa mennee vielä kovin pitkä tovi ennenkuin metro kulkee eli siihen asti business as usual.

Vierailija
5/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan metro kätevä. (Tosin tonttien hinnat laskee..)

Vierailija
6/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityntälinja-metrolinjoiksi. Eikä matka-aikakaan lyhene mistään muualta kuin Otaniemestä.

Vierailija
7/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro tulisi etelä-Espooseen, joten ei vaikuta millään lailla Kehien I, II, III liikenteeseen - pikemminkin päinvastoin. Liikennemäärät tuskin kovin paljoa tulevat laskemaan metron tultua.

Vierailija
8/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen vannoutunut stadilainen, mutta valitettavasti moni työpaikka on Tapiolan suunnassa. Olen joskus ajanut kehä I:stä pitkin 40 min yhteen suuntaan ja päätin, etten ikinä hae töitä Espoosta. Mutta tulevaisuudessa voin senkin tehdä!

Vierailija
9/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuorojakin menee kyllä ruuhka-aikaan tosi tiheään. En ymmärrä, miten metro helpottaisi työssäkäyntiäsi Tapiolassa.

Se on kyllä totta, että Kehä I:llä on usein pahat ruuhkat. Jos kuitenkin vilkaiset karttaa, huomaat että metro ei korvaa Kehä I:n liikennettä.

Terv. espoolainen

Vierailija
10/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi