Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olkapäähän tuli iso mustelma bussissa
11.07.2015 |
kun kuski ajoi lujaa kuopasta tms. ja horjahdin kävellessäni osuen johonkin. Mutta kilttinä tyttönä nielen tappioni hiljaa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niin no se ei taida olla kuskin vika että tiessä oli kuoppa. Jos siis kuski ajaa ihan sallittua nopeutta eikä ihan holtittomasti kaahaa.