Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko outo pariskunta (strap-on..)

Vierailija
10.07.2015 |

Minä panen miestäni perseeseen strap-onilla mutten anna hänen laittaa kakkoseen. Toisaalta hän ei sitä ole pyytänytkään. Onko tämä täysin hassua? :D

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:56"]

Monella miehellä on homoseksuaalisia taipumuksia. Ehkä toi riittää hänelle. Mutta mitä se antaa sinulle? Miksi panet häntä, sehän ei tunnu sinulle miltään vai nautitko vaan tilanteesta?

[/quote]

Nautin tilanteesta itsekin jollain kieroutuneella tavalla :D Minusta se on ihanaa!

Vierailija
22/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako asutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:03"]

Edelleen uteliaana kysyn, mistä nainen tuossa nauttii. On miehen oma juttu. Ei mitään väärää tietenkään ja ap:n ja miehensä välinen asia, mutta vois olla hyvä miehenkin tunnistaa homoseksuaaliset halunsa.

[/quote]

ootteko kuulleet termiä biseksuaali? yllättävän yleinen ja harmillisen ignorattu seksuaalinen suuntautuminen. ei ole vain homoja ja heteroita :D

Vierailija
24/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:03"]

Monella miehellä on homoseksuaalisia taipumuksia. Ehkä toi riittää hänelle. Mutta mitä se antaa sinulle? Miksi panet häntä, sehän ei tunnu sinulle miltään vai nautitko vaan tilanteesta?

[/quote]

Nautin tilanteesta itsekin jollain kieroutuneella tavalla :D Minusta se on ihanaa!

[/quote]

Lisään tähän vielä että minusta nautinnon antaminen miehelle on nautittavaa jo itsessään

-AP

Vierailija
25/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:03"]Edelleen uteliaana kysyn, mistä nainen tuossa nauttii. On miehen oma juttu. Ei mitään väärää tietenkään ja ap:n ja miehensä välinen asia, mutta vois olla hyvä miehenkin tunnistaa homoseksuaaliset halunsa.
[/quote]

Minä yllätyin että tykkäsin " alistaa". Olen aina ollut se joka haluaa tulla otetuksi sängyssä ja se kenellä ei ole ohjat käsissä, mies taas haluaa olla alistettuna ( ei mtn sitomisia tms) niin tämä dildottaminen on vaihtelua!

Vierailija
26/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sormeillut miehen eturauhasta toisella kädellä samalla kun olen runkannut toisella. Kyseinen mies sai tuolla keinolla todella voimakkaat orgasmit, kuulemma voimakkaammat kuin millään muulla keinolla. Ja nimenomaan niin, että jokun nainen sormeili samalla, ei ollut sama juttu kun itse teki.

Vierailija
27/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan tunne varmaan siinä tulee. Monet miehet haluu sitä tunnetta, että nainen alistuu. Biologinen juttu varmaan.

Vierailija
28/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa meilläkin, mut ei tyttöystävä suostu kokeileen xD

Vierailija
29/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ikinä ehdottaisi moista, mä ehkä oksentaisin. Tai jos alkaisin uuteen parisuhteeseen miehen kanssa, joka tuollaista haluaa, olisi se ero heti paikalla. Mä taidan olla sängyssä todella ahdasmielinen, mutta noi jutut olisi mulle niin iso turn-off..

Vierailija
30/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei halua perseeseensä työnnettävän mitään. 

Vierailija
31/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen itse määritä oman normaalinsa. Minun mieheni ei halua, että hänen pyllyynsä kosketaan, ihan olen siis esim sormea ehdottanut suihinoton yhteydessä, mutta ei halua. Minä itse Tykkään siitä yhdestä sormesta pyllyssä, mutta en ikinä haluaisi anaaliseksiä. Jos miehenk esim haluaisi, että dildottaisin hän pyllyyn, suostuisin siihen kyllä. Toiselle nautinnon tuottaminen on kuitenkin yhtä suuri osa parisuhteen seksiä kuin omakin nautinto.

Vierailija
32/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei työnnetä toistemme perseeseen yhtään mitään. Kuolisin nauruun jos pitäisi ukko vedellä perseeseen...ei pysty.

Vierailija
33/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:50"]Ainakin piilohomo. Miehet ei halua tuota muuten.
[/quote]
Hohhoijaa. Miehen ja naisen välinen seksi ei tee homoksi.

Vierailija
34/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:39"]Minä panen miestäni perseeseen strap-onilla mutten anna hänen laittaa kakkoseen. Toisaalta hän ei sitä ole pyytänytkään. Onko tämä täysin hassua? :D [/quote] miehes on homo..

[/quote]

Tällä logiikallahan kaikki naiset, jotka antavat miehen nuolla, ovat sitten lesboja? Seksuaalinen suuntautumus on muutakin kuin tietty valikoima seksiakteja. 

[/quote] Huono vertaus. Heteromies ei todellakaan an a kenenkään panna itseään perseeseen millään laitteella eikä peniksellä piste.
[/quote]
Olet ahdasmielinen ja tyhmä. Normaali mies nauttii, kun g-pistettä stimuloi.

Vierailija
35/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa jos vaimo vetelisi kunnolla takaapäin sträpillä ja näyttäisi kuka talossa määrää.

Vierailija
36/52 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kokeilla joskus. Kysyin joskus vaimolta ja vastasi heti EI. Tiedä sitten luuliko vitsiksi mutta ajatuksena ainaki kiinnostais kokeilla

Vierailija
37/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mies on heti himo jos on sormi tai joku muu tappi anuksessa.
Mikä nainen sit on vastaavaa tilanteessa?

Vierailija
38/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:45"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:39"]Minä panen miestäni perseeseen strap-onilla mutten anna hänen laittaa kakkoseen. Toisaalta hän ei sitä ole pyytänytkään. Onko tämä täysin hassua? :D [/quote] miehes on homo.. [/quote] Tällä logiikallahan kaikki naiset, jotka antavat miehen nuolla, ovat sitten lesboja? Seksuaalinen suuntautumus on muutakin kuin tietty valikoima seksiakteja.    [/quote] Huono vertaus. Heteromies ei todellakaan an a kenenkään panna itseään perseeseen millään laitteella eikä peniksellä piste.

[/quote]

Tässä heteromies = homokammoinen juntti joka ei vielä tiedä maailmasta mitään. Suurin osa elää peloissa ja toimii jäykkien stereotypioiden varassa. Kannattaa hieman rentoutua ja avartaa näkemyksiä maailmasta ja tehdä mikä tuntuu itsestä hyvältä, ei kaikki sovi kaikille. Minä en saa asiasta kiksejä, ei löydy g-pistettä, mutta vaimo haluaa välillä tätä.

Vierailija
39/52 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsenkö mukaan? voin panna miestäsi peppuun oikealla vehkeellä.

M43

Vierailija
40/52 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kävisi mun kohdalla. Miestä en ala panemaan millään värkillä. Jos tuollainen nautinto alkaa tuntua miehestä tarpeelliselta, sallin hänelle rinnakkaissuhteen jonkun luotettavan miehen kanssa.

En itsekään halua perspuolelle sormea tai muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän