Olemmeko outo pariskunta (strap-on..)
Minä panen miestäni perseeseen strap-onilla mutten anna hänen laittaa kakkoseen. Toisaalta hän ei sitä ole pyytänytkään. Onko tämä täysin hassua? :D
Kommentit (52)
Mä oon joskus jopa hankkinu maksullisen naisen luokseni että on sormettanu mun peppua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:39"]Minä panen miestäni perseeseen strap-onilla mutten anna hänen laittaa kakkoseen. Toisaalta hän ei sitä ole pyytänytkään. Onko tämä täysin hassua? :D [/quote] miehes on homo..
[/quote]
Tällä logiikallahan kaikki naiset, jotka antavat miehen nuolla, ovat sitten lesboja? Seksuaalinen suuntautumus on muutakin kuin tietty valikoima seksiakteja.
[/quote] Huono vertaus. Heteromies ei todellakaan an a kenenkään panna itseään perseeseen millään laitteella eikä peniksellä piste.
[/quote]
Kyllä minä voisin kuvitella saavani vaimolta dildoa hanuriin. Aitoa peliä taas EI IKINÄ! Ja olen aivan 100% hetero.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:24"]
Joo, ei kävisi mun kohdalla. Miestä en ala panemaan millään värkillä. Jos tuollainen nautinto alkaa tuntua miehestä tarpeelliselta, sallin hänelle rinnakkaissuhteen jonkun luotettavan miehen kanssa.
En itsekään halua perspuolelle sormea tai muutakaan.
[/quote
En sallisi rinnakkaissuhdetta, vaan vapauden omalta osaltani.
Otan vaimolta strap-onia peppuun oikein mielelläni. En ole homo enkä edes bi. Miestenvälistä on kokeiltu mutta ei siitä tullut mitään. Ei kertakaikkiaan seisonut kun ei nyt vaan kiihottanut se homma.
Vierailija kirjoitti:
Sormi vähän sisällä ei ole strapilla panemista.
joo ja ei kerta homoksi tee ja vain pantava on homo, ei panija jne. Keksi vaan lisää huonoja tekosyitä. Heteromiäs ei saatana anna räplätä tuhkaluukkuan ollenkaan. Jo kerta tekee heti umpihomoksi ja paluuta ei ole., joten olkaa miehet varuillanne tollaisia naisia jotka homottavat miehiä. Jotta te ette luulis mua homoksi lähden heti jyystämään vaimon pyllyä, siis pillua.
jos katsoo miestä on homo, jos näkee rikoksen eikä ilmoita siitä on rikollinen , jos tökkii miehenä miestä pyllynreikään on homo , jos maksullinen nainen tökkii pyllyyn on homo , jos oma nainen parisuhteessa pökkii dildolla pyllyyn olet homo , jos mieslääkäri laittaa käden pyllynreikääsi olet homo , jos naislääkäri tekee saman olet homo.........joten ilmoita heti kaikille olevasi homo niin saat tehdä mitä haluat ja kenen kanssa ja saat uusia naisiakin ystäväksi , jotka saattavat pökkiä sinua takamukseen ilman huolia seurauksista.....pitääkö näiden nunnien täällä vahtia meitä rentoja ukkoja , onnekx on paljon näitä "äijämäisiä" muijia.ei minulla muuta.
onhan se mahtava tunne kun olet peilin edessä ja muija lataa pehmeällä kuminuijalla tukeva ote lantiosta....
Vierailija kirjoitti:
Edelleen uteliaana kysyn, mistä nainen tuossa nauttii. On miehen oma juttu. Ei mitään väärää tietenkään ja ap:n ja miehensä välinen asia, mutta vois olla hyvä miehenkin tunnistaa homoseksuaaliset halunsa.
Ihmetteletkö sitäkin miksi ihmeessä miehet nuolee naisten pillua? Mitä mies tuosta saa? Naisen oma juttu se on!
uskomaton ajattelumalli näillä vääpeli tarjoilla että jos pyllistää omalle naiselle niin se on aivan sama asia jos pyllistää karvaiselle miehelle , eli samalla jokiikalla jos annat omalle miehellesi niin annat varmaan kaikille miehille? vai mitä vääpeli tarja , onhan se hienoa jos 48 vuotta jaksaa jokaisena kuun ensimmäisenä perjantaina klo 20.37 iltasaunan jälkeen laittaa jekku , selällään makaavan vääpeli tarjan suloisinpään., niin kyllä se kaurapuuro on hyvää ihan kuivanakin joka aamu.
joskus kannattaa tehdä virheitä jotta lopuksi oppii arvostamaan oikeita asioita , eikä tarvitse käydä naapurilla oppimassa.
Ei ole outoa.sitten, onko jossakin määritelty, mikä on normaalia ??
HÄ !
Sana normaali, pitäisi poistaa kokonaan sanavalikoimastamme.
Jokainen saa ihan rauhassa määritellä oman normaaliuden tai olla määrittämättä.
Aikuiset ihmiset kun touhuaa keskenään, vapaaehtoisesti, siinä ei tarvi määritellä mitään.
Meillä Suomalaisilla on jotenkin tarve diagnosoida vai pitäisikö sanoa että jopa medikalisoida lähes kaikkea.
Miettikää.. ei ole kovin montaa vuotta kun esim. THL on poistanut "SAIRAUS LISTALTAAN" FETISISMIN. Eli jos vaikka olet mieltynyt esim. Nahkaan, pvc:hen tai johonkin asusteisiin,asioihin tai esineisiin jotka tuottavat seksuaalista mieltymystä. On tämä Suomi takapajula.
Ps. Minua kiihottaa nahka, pvc ja latex asut. Lisäksi bdsm viehättää.
Ja lopuksi, antaisin naisen panna minua straponilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen uteliaana kysyn, mistä nainen tuossa nauttii. On miehen oma juttu. Ei mitään väärää tietenkään ja ap:n ja miehensä välinen asia, mutta vois olla hyvä miehenkin tunnistaa homoseksuaaliset halunsa.
Kyllähän lesbot ja transmiehetkin panevat sträpillä kumppaniaan juurikin kumppanin takia, ei oman nautinnon.
Kyllä osa suominaisista on ahdsmielisiä. Eilen naiseni pani minua strapilla ja kyllä tuntu hyvältä. Leluja ennenkin mutta strap ihan uusi tuttavuus. Tuntui todella oudolta ja hyvältä. Tänää uusiksi. Naiseni tykkää ottaa ja antaa takapuoleen.