Sano lähimpänä olevalle ihmiselle: "Mä rakastan sua"
Kerro sitten tänne reaktio. Jos et pysty sanomaan livenä, laita vaikka viesti.
Kommentit (86)
Sanoin työparille. Se vaan halas ja sano et mäki sua. :)
Lapsille 4v. ja 6v. sanoin, leikkivät tuossa vieressä. Vastauksena tuli isommalta: "Me leikitään".
Avomies sano että niin minäkin sinua :)
Sanoin 5 v tytölleni, sanoi takaisin: " Mäki sua"
Vastauksena sain vaan "joojoo lähen nyt lenkille ja tuun parin tunnin päästä". Ja oven paukahdus.
Ei oo muita kotona nyt kuin kissa ja minä. Sanoin sen siis kissalle, joka unisimmuin tuijotti ja sanoi "mii" ja ojenteli tassujaan minua kohti. Sydän suli. <3
Sanoin tissillä olevalle vauvalle, raotti vaan vähän silmiä ja jatko sitten syömistä silmät kiinni :)
Mies vastasi "mäkin sua" mutta aika vaimeasti mun mielestä. Mutta nyt se pussasi mun reittä ja silittelee. Kai se oikeesti rakastaa
Sanoin siskolle, joka vastasi, että jaa, no mäki sua.
Kullalle sanoin. Sano et mäkin sua kulta. :)
Menin töihin ja huikkasin miespuoliselle työkaverille kulta rakastan sua. Se vaa mäki sua ja lähetti lentosuukon.
Vauva vaan naureskeli ja viskoi leluaan lattialle.
Sanoin 5-vuotiaalle kollille "mä rakastan sua". Hän jatkoi tassunsa puhdistamista silmät puoliummessa. Valitettavasti tässä ei oo ihmisiä lähellä.
ps. tunsin itseni typeräksi ihmisolioksi. onneks kissat ei ole yhtä tyhmiä kuin ihmiset. tollasta ei tarvi kissojen maailmassa sanoa. se näytetään.
Vauva vähän puklas. Meillä on tosi erityinen side♥
Sanoin 9v. pojalle. Vastaus oli "yäk, äitiiiiii" :D
Oma rakas 4kk vauva, vastaus oli leveä hymy. ❤
Sanoin miehelle heti kun tuli kotiin. Se tuli mun luo, halas ja sanoi että mäkin rakastan sua.
Poikaystävä: "Mäkin rakastan sua" :)
Hymyili, Keskeytti kirjan lukemisen ja vastasi että minäkin rakastan sinua. Äiti <3